Na autovlak do Popradu a Košic se bude nově najíždět už v depu
Nakládka vozidel na autovlak. Autor: České dráhy
Stěhování a příprava nového terminálu si vyžádá zhruba půlroční výluku služby přepravy aut.
Stěhování a příprava nového terminálu si vyžádá zhruba půlroční výluku služby přepravy aut.
Chápete proč napřed nepostaví nový terminál a potom teprve nezavřou ten současný?
Tlak developera a použití stávající nákladové rampy.
Prodají to developerům, to je celá pravda. Zbourat se má i nová provozní budova z 90.let.
Možná je to prasárna ale nebylo by možné udělat takovou ,,NADku’’ ve stylu naložit auta na kamion a odvést je na Slovensko. I DB to dělalo ke konci éry nočních vlaků v Německu. Tak si myslím jako přechodný řešení by to určitě šlo. Hlavně teď v zimní sezoně.
No spíš hlavně nechápu, co brání v provozu když se bude budovat ten terminál v Michli a potom jen přejít tam -nerozumím
Stačí se podívat na mapu, aby člověk viděl, že daná oblast Prahy je pro auta mnohem snáze dostupná a hned se celý projekt jeví logicky. Když se pak podíváte na umístění rampy na hl.n. a plán kolejiště, tak je stejně tak jasné, že manipulovat zde s nákladním vlakem je logistický nesmysl. Ale ne, takto pragmaticky svět nefunguje, že…jak jde o ČD a jakkoli související prodej pozemků, i mnozí z těch, kteří se tu normálně zdají inteligentní, najednou jedou bomby 🤦🏻♂️ Vážení, možná byste si někdy mohli přečíst to, co jste napsali, předtím, než to odešlete a zamyslet se, zda se… Číst vice »
Až omezí vjezd osobních aut do daných míst, tak se o tom můžeme bavit. Do té doby jsou to jen plané řeči.
Jak to souvisí?
Je to pár aut, oproti jiným případům, například kancelářským komplexům, kde ta podzemní parkoviště jsou řádově větší a zahrnují vždy obě cesty vozidla (příjezd i odjezd).
Tady jaksi dává smysl dělat nakládku ve výchozí stanici, aby lidé měli jednotné služby s ostatními cestujícími.
Beru to prostě jako zástupný argument, aby se zamluvila skutečná podstata – šmelina se státními pozemky.
Halvně by měl být zákaz prodeje těchto pozemků
‚Jak se bude řešit v dnešní době oblíbená kratochvíle našich drah, srážky, vykolejení atd. . Budu čekat hodiny nebo dny, až mě vyprostí a předají moje auto, v lepším případě? Nebo budu mít nárok na náhradní vozidlo?
Kolik fatálních srážek vlaků osobní dopravy za poslední, např. 2 roky bylo. Mě napadá jedna..Pardubice. Když tak doplňte…
Předpokládám, že jde o další „velmi výhodný“ prodej pozemků. Takže kšefty jako Masaryčka a Smíchov nebyly poslední? Nikdo za okradení státu na pozemcích o miliardy nebručí?
Ne, protože z toho žije polovina vrcholných politiků z devadesátek.
Opět se v Praze něco odklonilo? Z majetku?
Stačí jedno Pao a vytáhnout jeden podvozek. A máme nakládací rampu kdekoliv. Takto nezvítězíme. :-D:-D
To už nikdo neumí.
No myslím, že to byl vůz Pxx, ale ty už v provozu nejsou
Máte pravdu, je to Pxx https://www.parostroj.net/katalog/nv/clanky/Sammp/Sammp.php3
Celkem nechápu, že nový terminál nepostavili před zavřením toho starého. Muselo to být bleskové rozhodnutí.
Co je na takový terminál potřeba nějaká kusá kolej a nájezdová rampa, nejsem až takový znalec pražských nádraží, ale určitě by se to někde našlo.
Teda pokud to má ekonomický smysl, občas vidím ty autovlaky (autovozy) na hlaváku posunovat a přijde mi, že jsou prázdné, tak 2-3 auta, takže se možná nevyplatí to řešit.
Pořád to není správná akciovka. Půlroční výpadek, to by bylo u normální firmy průšvih.
Přes zimu neni kšeft.
Do Tater? To jsou věci. 😀
Já teda vídám ty autovlaky docela prázdné (typicky 2 auta a jedna motorka), ale těžko z několika pozorování (několikrát do měsíce) můžu zobecňovat.
Proč to neudělají na přímo na trati a u dálnice , třeba v Běchovicích, nebo jako to už je v Popradě ? Obávám se, že tohle ještě prodlouží celkovou dobu cesty.
Všetko je o ľuďoch – kľúčový človek čo mal autovlaky u ČD na starosti je dlhodobo PN a ostatným to nejako uniklo… Ináč súhlas s Vršovicami, niečo ako Autoreisezug vo Viedni tam vzniknúť mohlo. Vždy sme mali hrôzu z prístupu Slovenska ku zákazníkom – substrátu, ale asi už sa pripravujeme na „babišizáciu“ i v ČR… Ach jo.
Bez politiků by to bylo sice fajn, ale zatím takový systém nemáme, takže se nejde vymlouvat na těch 60 tisíc politiků co máme. Je to opravdu o lidech, ale těch na pozicích, které se neobsazují na čtyři roky a jsou kam vítr tam plášť. Nečíkejte mi, že onen člověk nemá nad sebou nepolitického nadřízeného, který tuto situaci neřešil a když tvrdíte o Babišaci, tak samozřejmě řekněte jeho jméno, jen se nestyďte. A už tu máme tu výzvu, že to jméno nikdo neřekne.
Prdlajs, zase jde o pozemky.
Aspoň ta auta nebudou muset na vlak do centra, pokud přes ně zrovna nepojedou od severu. 🙂 Ale jinak mě to též napadlo.
Všichni o tom věděli a do poslední chvíle se nic nedělalo. A teď se bude půl roku čekat… ztratíte zákazníky, asi to nevadí. Pane řediteli ČD, co s tím šlendriánem uděláte…
Úplně stejný styl jako „zboříme lávku a pár let si počkáte na náhradu, nádavkem ještě ztížíme příjezd tramvají i metrem“. Také nechápu tento postup, prostě „na vás dlabeme“. Škoda, nu.
Jo tohle u nás zkoušeli, nepomohli ani výhružné cedule (nechoďte přes koleje, protože se to nesmí podle paragrafu…), ani ploty, lidi jim přes koleje chodili (ostatně chodili přes koleje i když lávka byla v provozu). Tak tu lávku zase otevřeli jen s výstrahou, že má omezenou nosnost. Nová lávka se potom postavila docela rychle, ale kdyby ta stará zůstala zavřená, tak to budou tak 3 roky rozdělení města.
Možná, kdyby někdo přemýšlel při projektování přestavby Vršovic , řešení by to bylo skoro ideální.
Tak já to vnímám tak, že ČD nechtějí mít nakládací rampu součástí eráru, ale pěkně svoji, aby jim náhodou někdo nemohl lézt do zelí. A taky bych očekával, že škudlí a prostě tam přesunou železo z hlaváku.
Motivace ČD může být jak píšete, ale potom nechápu proč si prodává pozemky pod zadkem. Je jasné, že pokud by rampa byla SŽ, nemohly by ČD blokovat konkurenci.
no stejně když mají tu rampu jenom jednu, tak jí musí přestěhovat. a to chvíli trvá. takže je to pro ně fuk, tam za ty ztracený peníze nikoho nevyhodí, za půl roku je to pro ně odpovídající rychlost. že by to jiná firma sfoukla za tři týdny je sice pěkný, ale buďme rádi, že se hecnou aspoň v tom půlročním termínu.
ON JAnčurovi někdo brání někde naložit auta na vlak a připojit k svému cugu?
Tady jde hlavně o to, že na tom seřaďovacím nádraží uděláte posun, a další už nemusíte dělat ve stanicích. I když jiné motivace vyloučit také nelze. Vršovice měly mít hlavně lepší vazbu na tramvajový uzel při Otakarově, byť by to bylo o něco prostorově složitější (když už je „za rohem“ zastávka Eden).
K čemu tramvajový uzel pro vagónování aut?
Kde ve Vršovicích? V prostoru toho bordelu na bývalém ranžíru?
Jak dlouho to ČD vědělo? Zrovna věc, kterou jsem docela využíval. Ale zákazníci nás nezajímají. Zjistili to včera, že tam od prosince nemůžou a proto ještě nezačali nic dělat?? To mi opravdu hlava nebere. Takže v zimě na lyže pojedeme autem, protože ČD jsou neschopní přemýšlet půlrok dopředu.
Doporučuji využít záminku jízdy autem a jet do Itálie, za zhruba stejné peníze lepší počasí i ježdění, grappa a pasta v plně nahradí borovičku a halušky.
To by ovšem museli mít státní podniky zájem o zaměstnávání skutečných odborníků a né jen poslušných kývačů, aby takové i pro laika logické věci byly možné.
Pokud by pak bylo možné se vyhnout manipulaci s vozem, neboli najíždělo by se rovnou na vůz již proiveseny na soupravě, mohlo by to paradoxně být i rychlejší. Poslední auto nějaké minuty před odjezdem z ONJ, pak sup na
Wilson, tam nabrat zbytek lidi a během cca 15 minut pryč.
Jsem si tak trochu zaprehanel…
To mě taky napadlo ale minimálně ráno při příjezdu do Michle by byl posun stejně nutný…
Celé je to zmatečné. V článku se hovoří o nakládání v depu, které je přece ve Vršovicích, ale pak je psáno o příjezdu z Chodovské ulice, která vede v Michli do ONJ, nikoliv do depa.
Jeden štouch denně ráno ze čtyřicáté na dvacet a zpátky na čtyřicet je prej rozsáhlý posun, který zabije kapacitu na hlaváku. Tohle je naprosto srovnatelné s jednou objíždějící lokomotivou končícího vlaku.
Doporučuji se nejprve podívat na plánek hlavního nádraží a možnosti posunu
Ono se na něm něco od včerejška změnilo?
Provoz autovlaku a nakládání/vykládání/bude vždy problematický ve všech směrech.Nikomu se nezavděčíte.Z mých zkušeností jako cestujícího i strojvedoucího to stojí za houby.Tady mluvíte o Praze,ale nejhorší je Poprad kde posun s vozy je úplná katastrofa.
Ale tu jejich razantně posunující 742 je slyšet až na druhý konec Popradu, na to se tam vždy těším.
Tak takový odborník na posun by mohl vědět že ONJ je depo zrovna tak!
Ta argumentace SŽ pro tisk je totálně ubohá. Větší blbiny jsem už dlouho nečetl. Revitalizace hl. n. rovná se poskytnutí pozemků skupině Penta, nic víc, nic míň. Přesun autovlaků s jejich obnovou navíc po půl roce na odstavném nádraží v Michli je totální blbost. Neumím si představit, kdo bude takovouto službu využívat. Selským rozumem – nakládka v Michli bude muset probíhat s takovým předstihem, že v době odjezdu z hl. n. by se průměrný řidič už blížil k slovenským hranicím. Služba absolutně k ničemu. A naopak příjezd: Ve večerních hodinách odjedu z Popradu, přes noc se vyspím a druhý den… Číst vice »
„uvedl mluvčí ČD Petr Šťáhlavský“ pletete si dráhy a SŽ. Za to čédéčka můžou sami, jelikož pozemky za hlavou posledního krajního pražce prodaly Pentě, nebo vyvedly do společných podniků se SUDOPem. Jinak souhlas, že se celá služba autovlaku zásadním způsobem degraduje.
Pardon, přehlédl jsem, že se jednalo o pozemky ČD. Jelikož se jedná o infrastrukturu, předpokládal jsem SŽ.
No, myslím, že jste to vystihl docela přesně, k tomu není co dodat.
Přečtěte si to ještě jednou, z článku vyplývá, že i nástup do vlaku bude v depu.
„Auta a jejich posádky tak budou nově najíždět a nastupovat na vlak už v depu.“
Co se případného přesunu z Michle na hl.n. týče, tak píšu „patrně“. Možná se podaří vyřešit osobní provoz z odstavného nádraží, ačkoli obávám se, že se možná jedná o větší problém, než na problém, než na první pohled vypadá. Rád bych se mýlil, ale nic to nemění na výrazně nižší atraktivitě nástupního/výstupního místa autovlaků. Doporučuji nakouknout do map. Již příjezdová cesta k patrně jedinému možnému místu nakládky na odstavném musí nutně nemalou část uživatelů autovlaku odradit. Představa, že na takovém místě trávím čas před odjezdem je alespoň pro mne absurdní. Dále pak nepochybně delší cestovní doba do které nově přibyde… Číst vice »
Je fakt, že autovlak jsem nikdy nepoužil, ale když vyjdu ze svých zkušeností s trajekty na Baltu – terminál v centru považuju poro cesty s autem spíš za nevýhodu, centrum je místo, kterému se autem rád vyhnu, kdykoli je to možné. Nějaké luxusní nádraží taky nepotřebuju, když budu čekat v autě a po jeho naložení si přejdu rovnou do vagónu, svačinu si vezmu sebou, auto ji bez problémů pobere. Ostatně v těch trajektových přístavech to není jinak – od check-inu, který je většinou relativně dlouho před odjezdem, se prostě sedí a čeká na parkovišti. Maximálně jsou tam záchody (obvykle v… Číst vice »
Možná se předá vozidlo řidiči od ČD, který vozidlo naloží a klíčky předá vlakvedoucímu. Jde tedy o místo předávání vozidel, jako je to u hotelů.
To je pořád řečí, jak převést dopravu ze silnice na vlak a pak takovéto ubohé služby. Inu ČD a SŽ nikdy nezklamou a stále hledají nové přístupy jak odradit lidi od myšlenky, že by něco mohlo fungovat.
Ale no tak. Jde o to točit státní penízky do vlastní kapsičky, k čemuž nyní dochází. Všichni to vědí a nikdo nic neudělá.
Jsme ztracenej národ.
Tak proc to TO nedas, kdyz rikas ze vis?
sup na nejblizsi policejni sluzebnu.
Developer zavelel a autovlak má na půl roku útrum.
Totéž jako radlická lávka.
Útrum je napůl utrum a napůl útlum?
Jen taková technicko-zákoná poznámka. Z pražského odstavného nádraží odjíždějí vlaky karegorie Sv. Což je vlak bez přepravy cestujících. Jak budou jezdit majitelé aut na hlavní nádraží? Nebo bude z Odstavného nádraží odjíždět vlak kategorie R, aby v něm mohli již cestovat? Může z Prahy Jih odjíždět vlak jiného druhu než Sv???Kdo dá strojvedoucímu souhlas k odjezdu, a že všichni cestující ukončili nástup a dveře jsou zavřené???? Mohou cestující chodit v kolejišti odstavného nádraží? Nevěřím tomu, že vše toto bude vyřešeno technicky i dle zákona o drahách….. Ale možná…..
Budou jezdit na pankace a Zdenek jim na to ted prisel.
Hezký. A řešení nějaké, když sv je bez přepravy máte??? Nebo jen blbé kecy….?
Vlakvedoucí někdy jezdí už z jihu, aby tam umístil místrenky, takže ve vlakové četě problém není. Nástupiště tam asi taky zvládnou postavit. Při nejhorším se může udělat smlouva mezi ČD a DPP a cestujícím bude platit jízdenka v tramvaji, nebo ji dostanou.
Už to vidím. Mimopražský dostane lístek a radu jeď metrem. A když to náhodou nestihne, bude mít auto v Popradu a on bude v Praze, nebo mu bude účtována tisícovka za každou minutu zpoždění? To spíš dojde k odložení startu přepravy.
Malá poznámka: metro do Michle nejezdí. Reálně tram + přestup.
Tramvaji na muzeum nebo busem k ekonomce, a zbytek pesky.
Polehcujici okolnost snad, ze cestujici autovlaku ssebou nebudou mit tezky kufr, ten bude v aute.
Autobus 135, přímo od vratnice ONJ na Churchilovo naměstí. Nad žizkovský výstup z podchodu. Přímá trasa, cca 25 minut.
Neřešitelnej problém… Nikdy se to tak nedělalo.
Pokud to bude v souladu s předpisem a zákonem, není problém. Ale jen tak něco změnit, když se pak něco stane, vás argument je hodně mimo „mísu“.
To, ze na Michli cestujici zavrou na dve hodiny do vagonu at cekaj nez to nejprv odtahnou na hlavak, a pak teprv odjede na vychod je sice reseni, ale stejne nahovno jako vykopnout je at si jdou na tramvaj.
Zavede se osobní vlak vedený 810 z ONJ na hlavní pro cestující autovlakem. Problém je ale s neexistujícím nástupištěm a pohybem osob v prostoru dráhy, který je nepřístupný veřejnosti. 😀
Je otázkou, zda autovlaky mají budoucnost. Oproti půjčení auta v cílové stanici výhoda snad spočívá v tom, že auto je možné naplnit různými věcmi, které si člověk vezme na dovolenou. Docela by mne zajímalo, v jakých relacich se používají autovlaky v Evropě.
Mě by na tom přesně lákalo to, že budu mít na road-trip dovolené svoje auto a vybavení. Bohužel směrem, který mě láká, nic takového nejezdí, jinak bych to klidně využil.
Jinak vím, že je používají Finové mezi jihem a severem země. Samozřejmě Eurotunel do Británie. A myslím, že je něco takového pro kamiony přes Alpy. A v sezóně z Bratislavy do Chorvatska.
Děkuji Vám za odpověď. Pokud se týká Eurotunelu, tak tam je to nutnost, protože jinak se za krátkou dobu autem z Francie do Velké Británie nedostanete. Kdysi také byly námořní trajekty pro přepravu vlaků, ale to také spíše upadá.
Trajekt, stále existuje trajekt pro auta. OBB přes Alpy vozí nejen kamiony a také osobáky do Splitu. Deutsche bahn má autovlak na ostrov. Po Evropě jezdí ještě další, ale je třeba vždy hledat pro konkrétní rok. Stačí hledat.
Pak jsou ještě v Rakousku, Slovinsku a snad i Švýcarsku autovlaky přes tunel, aby se to nemuselo autem přejíždět přes hory.
Ano, ve Švýcarsku je jich více – Vereina, Lötschberg (starý) a Furka, ale všechno to jsou trochu jiné autovlaky než co řeší tento článek.
Nejedete celou noc, ale jen pár minut.
Jezdivali taky z Holandska do hor, ted se zda ze jezdi nejaky soukromnik z Hamburku a Dusseldorfu do Innsbrucku.
Je logické, že trajekty pro auta na železnici budou vždy tam, kde přímá automobilová doprava neexistuje, jako je zmíněný Eurotunel, popř. je to lepší alternativa z hlediska rychlosti a životního prostředí – např v alpskych tunelech, případně také v místech, kde je dlouhou dobu vysoká sněhová pokrývka, jako tomu pravděpodobně je ve Finsku. V případě autovlaku z Prahy na Slovensko se jedná spíše o dovolenou. A docela by mě zajímalo, jaký se vývoj takových dovolenkových autovlaku v Evropě. Jinak všem děkuji za reakce.
Split leží na pevnině, není to ostrov. Blízkým ostrovem je Hvar, a tam jezdí námořní trajekt s přepravou automobilů. On snad námořní trajekt přepravuje na Hvar vlaky?
Jak jste přišel na to, že Split je ostrov?
Deutche bahn jezdí jna jeden německý ostrov. Nebo je snad podle vás Split v Německu? Schválně jestli dokážete najít na který. 😉
Omlouvám se, ale neuvedl jste, na jaky ostrov jezdí Němci, a tak jsem to spojil s Hvarem.
JJ, Shuttle je samozřejmě logické řešení, otázka je, jestli se v budoucnu nenajdou další místa, která by podobná řešení využila, ať už pod mořem nebo skrz hory.
Pár těch trajektů AFAIK stále vlaky převézt dokáže, ale už je nevyužívají osobní vlaky (mám dojem, že s výjimkou Messinské úžiny mezi jihem Itálie a Sicilií). Možná občas nějaký náklad.
Přes ty Alpy to není jen pro kamiony, jestli myslíte Böckstein-Mallnitz https://www.oebb.at/en/regionale-angebote/kaernten/autoschleuse-tauernbahn Ale ještě jsem ho nevyzkoušel, mám ho dlouho v merku a teď v zimě jsem se chystal, ale zrovna je tam nějaká dlouhá výluka.
Je to i pro osobní vozy, motorky… Ideální na cestu k moři autem s dětmi. Jedno odpoledne cesta do Bad Gastrin, tam noc v hotelu, snídaně hop na vlak skrz tunel a hurá do Itálie. Člověk přijede krásně odpocinutej děti cestou v pohodě a hlavně není žádnej stres z cesty…
Doplním jen že v tom Finsku je to populární, 2-3 noční vlaky každý s 5 autovozy… Nahrávají tomu samozřejmě velké vzdálenosti, pozice velkých Helsinek úplně na jihu (jeden autovůz jede z Tampere), rozlehlost a turistická atraktivita Laponska takřka celoročně.
Plus tam bude asi i jejich oproti většině Evropy výrazně velkorysejší průjezdnej profil, takže můžou mít autovlaky s menšími omezeními a i dvoupatrový spací vozy se jim stavěj výrazně snáz.
Treba do Kosic jezdivalo z Prahy hodne lidi autovlakem aby pak pokracovali na Balkan, kdyz jsem tim jezdival. Ono to ma smysl, usetri to hodne jizdy, vecer nalozite v Praze, rano odjedete z Kosic a podvecer uz jste nekde v rumunskych horach.
JJ, to chápu, mě to daleko víc táhne na sever, takže v tomto mám smůlu a holt to vždycky musím přes Německo odřídit. Zas se pak můžu vyspat na trajektu.
Naplneni je jedna vec, druha vec je jak dlouho nekde jsem. Pucit si auto treba na tyden, a takove jako mam doma, ne co ma pujcovna levne, umi byt jina darda. Treba Octavie Kombi od Budgetu v Innsbrucku na tyden 450 eur.
V Rakousku celoročně denně NJ 446 Wien Hbf (Autoreisezuganlage) odj. 22:45 – Feldkirch příj. 7:49 a v obdobné časy zpět NJ 447. Pak ještě jezdí autovůz v úseku Villach Hbf odj.0:39 – Feldkirch příj. 7:21 na EN 40414, které jede ze Zagrebu do Zurichu HB a samozřejmě zpět. A těch autovozů tam bývá i více než jeden a jsou využívány.
Dobrá zpráva, procházet od nádraží kolem výfuku posunovací lokomotivy a hromadou aut pravidelně blokující chodník a přechod u Seifertovy není příjemné.
Však už je tam podchod na Žižkov.
A ten neústí na chodník podél kolejí? 🙂
To sice ano, ale nemusí se to obcházet po Seifertově.
Hmm. Takze misto toho, abych nalozil auto hodinu a pul pred odjezdem primo u nadrazi, a sel se projit do centra nebo Riegracu, tak nalozim auto v Michli, a dojdu si… udelat nakup v Kaufu, nebo se podivat na novou vanu v baumaxu.
Skvely.
Tohle by měli mít časově vychytané, naložit a jet. Jinak je to opravdu pitomé; i když, mnoho lidí radši nákupy než parky…
Kdyby to bylo u Chodova, tak nereknu. Ale Kaufland neni „nakupy“.
Jestli by to fakt dovedli udelat tak, ze se nalozi auta, na vagony povesene na soupravu, lidi nastoupi do svych vagonu a pojede se hned na hlavak, tak by to jeste slo. Jenze ta nakladka a administrativa kolem neco trva, to se nestihne za 15 minut abych si sednul do vlaku a neresil. Pri nakladce na Hl.N. se da krasne stihnout po nakladce auta treba vecere v okoli.
Tak se půjdete projít na Bohdalec.
Není mi jasné, proč se provoz autovlaku na půl roku přeruší. Zatímco staví nové depo v Michli, nakládka na Hlaváku může pokračovat a až bude vše hotové, autovozy se přesunou do Michle. Na to stačí pár dnů. Nebo mi něco uniká?
Bourá se „kachlikárna“ a v okolí vznikne nový development po vzoru developmentu Churchill.
To ale preci neznamena, ze se s bouranim nemuze pockat, az bude provozuschopna rampa v Michli
Zřejmě zamaskování nějakého problému. Terminál v Michli se nestihl postavit včas a v prosinci je nutné opustit Hlavní nádraží.
Ani těch pár dnů by nebylo potřeba, kdyby měli potřebný zázemí v depu hotový v okamžiku ukončení provozu na hlaváku. Večer by naložili poslední na hlaváku a ráno už vykládali první v depu.
Obecně mi ten přesun přijde jako velmi logickej krok kvůli kapacitě hlaváku, ale půl roku výluky je u něčeho, cos e dá takto naplánovat, dost nešťastný.
Spíš to souvisí s pozemky a Pentou 😉 plus neschopnost zřídit náhradu včas…
Jo, ale i to je logický – zabírat tím terminálem cenný zastavitelný místo v centru kvůli tak menšinový službě je škoda, pro to mám celkem pochopení.
Ale ta neschopnost koordinace bije do očí.
Někde je peněz příliš a jinde se nedostává, nu. Předpokládám, že náhradu opět nehradí ten, kdo má z přesunu prospěch…
To je koordinace na balkánské úrovně.
To by musela být akciovka závislá na své práci a ne na státním rozpočtu. Kdo by nechtěl státní polštář.
Tiskové oddělení navrhne něco smysluprostého a přesvědčivého, koneckonců od toho jsou placeni…
Nakládka na hlaváku nemůže pokračovat, protože od prosince přibyde na hlaváku dost vlaků a už není místo na manipulaci s autovlakem v ranní špičce.
A to zjistili až teď?
Otázkou je, kdy jim to SŽ oznámila. Ale od oznámení do zahájení stavby to chvíli trvá.
A co tam přibude za vlaky? Napadá mě jen více benešovských Sp, ale zase bude něco vedené Pantery bez nutnosti objíždění.
Regiojet do Úval, osobní vlaky do Lysé, vrátí rychlíky z Klatovy, EC do Gdyně. Někde jsem slyšel, že přibyde cca 150 vlaků denně na hlavním, ale to nemám ověřené. Ale jen dle výše uvedených by to mohlo sedět.
Protože v Michli se ještě nezačalo budovat jakékoliv zázemí pro cestující a pro nakládku i vykládku aut.
Jestli tato situace není typicky česká, tak už nevím… Co třeba využít náhradní řešení ve formě rampy na tramvaje na Zličíně, nebo jiné pokud existuje.
I kdyby rampa na Zličíně umožňovala nájezd na patrové autovozy, to už radši tu Michli 🙂 Pro většinu lidí je Zličín mnohem víc z ruky, a hlavně by se pak ten autovůz musel dostávat na hlavák s motorovou lokomotivou se dvěma úvratěmi na rozkopaném Smíchově a přes výtoňský most…
Na Masaryčce by se možná nějaké místo mohlo najít, kdyby se chtělo.
Protože to řídí banda neschopných a nekompetentních lidí, kterí by mimo státní podnik byli absolutně nezaměstnatelní a všude jinde by po podobném průseru letěli na hodinu. Jenže tady se nikomu nic nestane a způsobenou škodu po nich nikdo chtít nebude.