Můžeme to skoro zabalit, musíme snášet křik cestujících. Dopravce si stěžuje na neustálé výluky

Dopravce si stěžuje i na informační systém s jízdními řády, který se aktualizuje jen jednou za několik dnů.
Do velmi silné kritiky německého správce železniční infrastruktury DB InfraGO se pustil německý soukromý dopravce Bayerische RegioBahn. Dopravce patřící do skupiny Transdev patří mezi klíčové provozovatele drážní dopravy v Bavorsku, jezdí na celkem 840 kilometrech tratí.
Státní správce infrastruktury čelí kritice dopravců, cestujících i politiků dlouhodobě, tak ostrá slova jako od šéfa BRB Arnulfa Schuchmann jsou ale výjimečná.
„Jsme na pokraji toho, abychom to vzdali a úplně ukončili provoz,“ prohlásil Schuchmann v textu zveřejněném na stránkách dopravce. Podle něj už dlouho není v síti BRB trať, kde by byl provoz bez problémů. V textu kritizuje jak koordinaci omezení, tak nedodržování termínů stavebních prací. Stěžuje si na neposkytování informací a improvizaci s tvorbou výlukových jízdních řádů.
„Pohybujeme se na samé hranici toho, co je ještě proveditelné a přijatelné. Vlakové čety se musí vypořádat s naprosto oprávněnou kritikou cestujících a snášet spoustu křiku od rozzuřených cestujících,“ dodal Schuchmann.
Kromě množství výluk si dopravce stěžuje i na způsob integrace výlukových jízdních řádů do informačních systému Deutsche Bahn. „Systém je velmi těžkopádný a po celá desetiletí nebyl přizpůsoben digitálnímu věku, což znamená, že aktualizace probíhají pouze každých pár dní a jakékoli změny mezi nimi jsou nemožné,“ dodal ředitel. Firma proto doporučila lidem sledovat hlavně internetové stránky dopravce.