obrazok-zdopravy

Mutěnka prochází největší rekonstrukcí. Cyklostezka má být rovnější a bez prorůstajících kořenů

Cyklostezka Mutěnka. Foto: Město KyjovCyklostezka Mutěnka. Foto: Město Kyjov

Opravy mají být hotové do konce května.

Odebírat
Upozornit na
guest
13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Chleba Nakup

A 70 000 to bylo jen za rok 2021, nebo za celé období od roku 2012?

Pavel

Já tomu rozumím že těch 70 000 bylo jen v roce 2021. Reálně ale většina jela tam a zpátky, takže 35 tisíc / rok. I tak slušný počet.

Chleba Nakup

Pokud za rok, tak skvělý výkon. Pokud za deset, tak i přesto je to stále levnější, než tam honit vlak.

Frantisek X

Musíte ale počítat i to, kolik z nich tam jelo místo jízdy autem či autobusem, a kolik naopak místo toho vlaku použilo auto či autobus, plus kolik stála případně navíc údržba silnic, zvláště v případě přidání autobusů.

Svojšín

Přesun byl myšlen na autobus.
Proto vznikla ( resp. byla posílena) linka, která v Mutěnicich navazuje na busy z Kyjova.
Cyklostezka byla až následující záležitost.

Svojšín

Oprava: navazuje v Dubňanech samozřejmě.

Svojšín

Za rok

Chleba Nakup

Starat se o cyklostezku, to není jako hodit koze kousek sena.

Paterson

Koleje vydrží bez údržby déle ne?

Chleba Nakup

Chtěl jsem říct, že cyklostezka není jen o natažení asfaltu a nazdar. Zvlášť ty kořeny mě iritují neskutečně, mám jednu takovou stezku poblíž. Zpočátku fajn, ale postupem času se hrby zvetšovaly a přibylo jich, takže babky se špatně přilepenými zuby už tamtudy přestaly jezdit. Taky raději jezdím jinou stezkou, pěkně mezi poli. Trochu víc fouká, ale nedrncá to.

Bram

Pro cyklisty jsou kořeny jen nepříjemné, bruslaři si ale na nich velmi snadno rozbíjí tlamu…

none

Třeba z Káraného . neprůjezdné křoví.
To se to nedá nějak postavit líp? Nebo jde o cenu?

Nezasveceny

Nebo hned vedle, Lazne Tousen – Brandys – Kostelec, past vedle pasti