Hlavně by měli v rámci rekonstrukce odstranit nebo přebudovat tyto nesmyslné zábrany: https://mapy.com/s/gohelovaga Chápu, že takováto křižovatka si možná zaslouží nějaký retardér (i když myslím, že by úplně stačila značka, výrazná a ještě zopakovaná třeba 50 m předem a ještě namalovaná na asfaltu). Cykostezky by měly být postaveny tak, aby bylo možné je projet na tandemu s přívěsným vozíkem pro dvě děti (šířka 85 cm, někdy i více). Přes tento labyrint tam to kolo ale fyzicky ani neprotočíte, leda přenést vrchem. Nebo co vozíčkář na handbiku (který ani fyzicky není schopen vystoupit a kolo přes překážku přenést)? Má několik kilometrů… Číst vice »
Chleba Nakup
1 měsíc
A 70 000 to bylo jen za rok 2021, nebo za celé období od roku 2012?
Musíte ale počítat i to, kolik z nich tam jelo místo jízdy autem či autobusem, a kolik naopak místo toho vlaku použilo auto či autobus, plus kolik stála případně navíc údržba silnic, zvláště v případě přidání autobusů.
Přesun byl myšlen na autobus.
Proto vznikla ( resp. byla posílena) linka, která v Mutěnicich navazuje na busy z Kyjova.
Cyklostezka byla až následující záležitost.
Neznám statistiky té stezky, ale občas po ní jezdím. A před covidem to byla luxusní stezka v tom, že tam byl naprosto minimální provoz. Ale v poslední letech je to už skoro srovnatelné s provozem na stezce při Baťově kanálu.
Chleba Nakup
1 měsíc
Starat se o cyklostezku, to není jako hodit koze kousek sena.
Chtěl jsem říct, že cyklostezka není jen o natažení asfaltu a nazdar. Zvlášť ty kořeny mě iritují neskutečně, mám jednu takovou stezku poblíž. Zpočátku fajn, ale postupem času se hrby zvetšovaly a přibylo jich, takže babky se špatně přilepenými zuby už tamtudy přestaly jezdit. Taky raději jezdím jinou stezkou, pěkně mezi poli. Trochu víc fouká, ale nedrncá to.
No ono záleží na kole a pozornosti . Osobně jsem viděl cca před rokem , kousek ( tak 2é-30 metrů) od křižovatky Klíčova -Mírového hnutí na tamní smíšené cyklostezce nepěkně rozbitého kolegu cyklistu u kterého zasahovala sanitka, kolo bylo tuším městská skládačka. Ten úsek byl docela zákeřný protože od prodejny Mercedesu se to pěkně rozjelo, cesta hlaďoučká a když byl člověk nepozorný pak ve stínech stromů snadno přehlédl jak tam topoly udělaly na asfaltu řadu nepěkných vln ( určitě aslespon 10-15 cm nahoře puklé). TSK jsem na to upozorňoval několikrát během dvou let. Potom asi za týden tam přijeli a… Číst vice »
Skládací kolo má většinou malá kola a je tedy zcela nevhodné jinam než na velice dobře udržovaný povrch. Tohle by si lidé měli uvědomit a mít na paměti, že skládací kolo opravdu raději nepořizovat.
Hlavně by měli v rámci rekonstrukce odstranit nebo přebudovat tyto nesmyslné zábrany: https://mapy.com/s/gohelovaga Chápu, že takováto křižovatka si možná zaslouží nějaký retardér (i když myslím, že by úplně stačila značka, výrazná a ještě zopakovaná třeba 50 m předem a ještě namalovaná na asfaltu). Cykostezky by měly být postaveny tak, aby bylo možné je projet na tandemu s přívěsným vozíkem pro dvě děti (šířka 85 cm, někdy i více). Přes tento labyrint tam to kolo ale fyzicky ani neprotočíte, leda přenést vrchem. Nebo co vozíčkář na handbiku (který ani fyzicky není schopen vystoupit a kolo přes překážku přenést)? Má několik kilometrů… Číst vice »
A 70 000 to bylo jen za rok 2021, nebo za celé období od roku 2012?
Já tomu rozumím že těch 70 000 bylo jen v roce 2021. Reálně ale většina jela tam a zpátky, takže 35 tisíc / rok. I tak slušný počet.
Pokud za rok, tak skvělý výkon. Pokud za deset, tak i přesto je to stále levnější, než tam honit vlak.
Musíte ale počítat i to, kolik z nich tam jelo místo jízdy autem či autobusem, a kolik naopak místo toho vlaku použilo auto či autobus, plus kolik stála případně navíc údržba silnic, zvláště v případě přidání autobusů.
Přesun byl myšlen na autobus.
Proto vznikla ( resp. byla posílena) linka, která v Mutěnicich navazuje na busy z Kyjova.
Cyklostezka byla až následující záležitost.
Oprava: navazuje v Dubňanech samozřejmě.
Za rok
Neznám statistiky té stezky, ale občas po ní jezdím. A před covidem to byla luxusní stezka v tom, že tam byl naprosto minimální provoz. Ale v poslední letech je to už skoro srovnatelné s provozem na stezce při Baťově kanálu.
Starat se o cyklostezku, to není jako hodit koze kousek sena.
Koleje vydrží bez údržby déle ne?
Chtěl jsem říct, že cyklostezka není jen o natažení asfaltu a nazdar. Zvlášť ty kořeny mě iritují neskutečně, mám jednu takovou stezku poblíž. Zpočátku fajn, ale postupem času se hrby zvetšovaly a přibylo jich, takže babky se špatně přilepenými zuby už tamtudy přestaly jezdit. Taky raději jezdím jinou stezkou, pěkně mezi poli. Trochu víc fouká, ale nedrncá to.
Pro cyklisty jsou kořeny jen nepříjemné, bruslaři si ale na nich velmi snadno rozbíjí tlamu…
Třeba z Káraného . neprůjezdné křoví.
To se to nedá nějak postavit líp? Nebo jde o cenu?
Nebo hned vedle, Lazne Tousen – Brandys – Kostelec, past vedle pasti
No ono záleží na kole a pozornosti . Osobně jsem viděl cca před rokem , kousek ( tak 2é-30 metrů) od křižovatky Klíčova -Mírového hnutí na tamní smíšené cyklostezce nepěkně rozbitého kolegu cyklistu u kterého zasahovala sanitka, kolo bylo tuším městská skládačka. Ten úsek byl docela zákeřný protože od prodejny Mercedesu se to pěkně rozjelo, cesta hlaďoučká a když byl člověk nepozorný pak ve stínech stromů snadno přehlédl jak tam topoly udělaly na asfaltu řadu nepěkných vln ( určitě aslespon 10-15 cm nahoře puklé). TSK jsem na to upozorňoval několikrát během dvou let. Potom asi za týden tam přijeli a… Číst vice »
Skládací kolo má většinou malá kola a je tedy zcela nevhodné jinam než na velice dobře udržovaný povrch. Tohle by si lidé měli uvědomit a mít na paměti, že skládací kolo opravdu raději nepořizovat.
Jj, tohle mě štvě na cysklostezce mezi Ostravou a FM. Jsou tam úseky, kde už to na silničním kolem je opravdu hodně nepříjemné až nebezpečné.
Zato cyklostezka podél Odry od Svinova až k Petřkovicím statečně drží krok s dálnicí o kousek vedle v nerovnosti povrchu.