obrazok-zdopravy

Mototechna ukázala první samostatný showroom. Pod upraveným logem cílí na náročnější zákazníky

První samostatná pobočka nové Mototechny v pražské Kolbenově ulici. Foto: Zdopravy.czPrvní samostatná pobočka nové Mototechny v pražské Kolbenově ulici. Foto: Zdopravy.cz

Změnu 75 let starého tradičního loga vysvětluje firma nutností posunout značku do nové éry.

Odebírat
Upozornit na
guest
25 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jirka

Staré logo bylo daleko hezčí.

noerf

Něco podobného staví v Českých Budějovicích na Strakonické.

Panoramix

Hm, že prý cílí na auta do 5 let stáří a do 50 tisíc najetých km. Takže asi přišli na nějakou sofistikovanější metodu stáčení tachometrů i ve vozech prošpikovaných elektronikou, tudíž budou moci prodávat ty jejich profláknuté „voňavky“ za ještě větší peníze. 🙂

David

Asi žehrají na to, že většina těch aut se prodává bez DPH a tedy i podle obchodního zákoníku

Zdeněk

AAA auto má pověst největšího světového obchodního řetězce s kradenými vozy. Asi si koupí značky Mototechna chce u nás částečně napravit reputaci. Společným znakem dnešních „inovativních“ podnikatelů je neúcta k tradičním značkám a logům, viz třeba škodovka opouštějící logo „indián“, Peugeot, jenž si zmrvil logo a tak by se dalo pokračovat.. Neuvědomují si, že v současné době jediná součást jejich podniků, která neztrácí na hodnotě je historické logo, jehož hodnota naopak s léty stoupá.

Karl vB.

Autor nové podoby loga „Mototechna“ zřejmě prožil mnoho bezesných nocí, než z něj vypadlo toto prudce kreativní a ztučnělé písmeno „M“ s podtextem.
Původní logo bylo pro dnešnídobu možná „nemoderní“, ale bylo, na rozdíl od nového, na první pohled nezaměnitelné.
https://www.font.cz/logo/mototechna-s-novym-logem.html

Jiný Petr

100% souhlas

Petr David

Taky souhlas!

Zlámalík
vlachjan

Je to skutečně ministr dopravy, na sklavnostním otevření autobazaru?

Vrabec na střeše

Vrána k vráně…

Eda

Také mě to nejdříve hodně zarazilo. Když to přeženu, tak možná stačí ministrovi napsat, že kolaudujete novou garáž a přijede střihat pásku a zasytit se. Ale pokud se vezme v úvahu, že jsou za pár měsíců volby a strana Motoristé je relativně populární, tak mi dává smysl, že na takových akcích se současná galérka chce prezentovat a odlákat voliče této straně. Na druhou stranu jsou účasti na takových soukromých podnicích hrozně ošemetné a dá se spekulovat (mnohdy oprávněně), jaké bratříčkování za tím stojí. Ostatně vzpomeňte si, jaký kouř si vysloužila Mračková Vildumetzová, že se na její svatbě objevil jeden výtečník… Číst vice »

Padre

Předpokládám ,že pro vás je výraz galerka synonymem pro všechny politiky. Při vší úctě,snad nechcete srovnávat otevření showroomu byť ojetých vozů se svatbou bláznivé učitelky ,které se podařilo prakticky zlikvidovat Karlovarský kraj?

automatic

super je to v tom, že se udržuje tradiční česká značka, která by jinak skončila buď v zapomnění a nebo bůh ví kde a i nadále si značka drží toho co původně bylo její naplní a to je prodej vozů. Co však moc nechápu, proč měl pan ministr dopravy tu potřebu se oficiálně otevření showroomu zúčastnit. Jednak to byla soukromá akce a značka Mototechna je již čistě soukromá a navíc si říkám, jak často pan ministr chodí na podobné akce otevírání showroomů dalších prodejců a značek – chápu že na otevření Babišových showroomů by nešel.

Padre

Když ministra pozvali tak proč by tam nešel? Vsak je to ministr dopravy.A zajímalo by mně co by v showroomu ukazoval Babiš Snad ne ten jeho ošizenej hnůj ,kterému říká uzeniny či pečivo?

automatic

společnost AGROTEC a.s. která patří Babišovi je výhradním dovozcem značky DR automobiles ( fake italská auta z Číny, kdy společnost prokazatelně zatajovala čínský původ a dostala za to dost masivní pokutu a na svých stránkách Agrotec čínský původ nadále tají) a mají v plánu být zástupcem i dalších čínských značek.

Padre

Jo,tak to je to typické velkouzenářovo podnikání …,,Česko pro tebe všecko,,…podfuky a všechno ojebat…

Baraba

Můžete si vybrat:
1. Předvolební kampaň
2. Úplatek/korupce

Rozhodně otevření showroomu autobazaru není nic co by souviselo s prací pana ministra, nebo s popularizací odvětví.

Jakub

stále je to AAA auto a jejich praktiky se nemění. Jednou jsem si to zkusil, abych věděl co to je ( auto jsme měl dohodnuté už na protiúčet v autosalonu) a kdybych vytřískal víc peněz…šmejdi se nikdy nezmění ať si změní jména a postaví sídla sebehonosnější…

David

S kolegy se bavíme sledovat jak se auta, které AAA vykoupí se změní k nepoznání

Gregyros

Směju veškerým zjednodušováním log za účelem „modernosti“, jediný co se tím docílí je ztráta identity, bo člověk už ani neví jestli vstupuje do autobazaru nebo supermarketu

automatic

tak ono zjednodušování log by mělo a zákonitě taky má své limity. To jak ale tuto věc grafik a marketér uchopí je věc druhá. U Mototechny se logo ani v průběhu času od 50. let nijak neměnilo, nereflektovalo dobu ani prostor. Bohužel dnes je kladen důraz na to, aby zákazník přeci pochopil co v dané prodejně daná značka prodává – zde kdyby chyběl název Mototechna, tak dle loga to může být od prodejce drogerie, elektroniky po zahradní centrum a ještě možná i obchod s oblečením. A zde by se právě měl ten zastánce zjednodušování zastavit a říct si, jestli je… Číst vice »

Tom

Ale asi jo, do spodních trojúhelníků hranatá kolečka, do horního posadit krtka a máte legendu jak vyšitou … jen bylo červené

Zlámalík

Třeba do Mercatoru? Upsss, někde se to asi okopírovalo 😀
https://www.mercatorgroup.si/en/about-the-company/mercator/

Matěj