Motorák české Arrivy zamířil na Slovensko do služeb RegioJetu
Zázemí Arrivy v malešické teplárně. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Slovenský RegioJet sáhl kvůli posílení kapacity na vlakové lince Bratislava – Komárno do zásob české Arrivy. Ta aktuálně půjčila na
Překvapuje mě, jak moc spolu tyto dopravci spolupracují, zatímco ostatní dopravci spolu vůbec nespolupracují. Kdy si třeba LE půjčil něco cizího? Nevzpomínám si…
Jak už jsem to psal jinde a všichni modří se ****** Manažeři RJ jsou schopní, nemá vagony, motoráky a lokotky? Manažeři jsou od toho aby je sehnali.
Koukam, ze zdopravy se stalo uspesnym serverem.
Jak se to pozna? V diskuzich se zacinaji objevovat pitomci.
Doted tu byla vcelku klidna technicka diskuse.
Tak ale je dobrý zase, že RegioJet takhle úspěšně funguje na SK. Doufám, že se mu bude dařit i nadále. Protože zase jsem přesvědčen, že v budoucnu určitě cestování bude neustále vylepšovat. Dyt díky SA jsme začali cestovat důstojně jako lidé.
Jenze tohle spousta lidi nikdy nepochopi nebo nechce pochopit. Moc dobre si pamatuju jak jsem smrdel jak potkan po asi dvouapulhodinove ceste z Prahy na Vysocinu. Natoz si v tech chlivech dojit na zachod. A zas tak dlouho to neni.
Podobně jako někteří (nejen zdejší) „hodnotitelé kvality VHD“ nikdy nepochopí (nebo spíše tvrdohlavě odmítají pochopit), že největší nepořádek v dopravních prostředcích i v přilehlé veřejné dopravní infrastruktuře dělají cestující …
“ než si RegioJet pořídí další vlastní „šestdvaosmičku“ z Německa.“ Divím se, že mu to min. dopravy toleruje a nechce po něm nízkopodlažní vozidla na úrovni Desira nebo Talentu!
SK ministerstvo si právě soupravy řady 628 objednává, jelikož za ně neplatí ani polovinu z toho, co dává za Talenty nebo Desira. (Za stejné náklady je 628ček výrazně více.)
628 sice nejsou nízkopodlažní a ani klimatizované, avšak za minimální výdaje ze strany státu, se kapacita vlaků ve špičkách výrazně zvýší a cestující se konečně nebudou mačkat v plných vlacích. 🙂
Pořád budou 628 po opravě lepší než co nasazuje normálně Zssk. I když i oni opravují a modernizují.
Regiojet SK je součástí slovenského populistického experimentu „doprava zdarma“, který na této trati zvedl poptávku po přepravě. Diskuse o navýšení dosypu moc úspěšné nebyly a je možné, že toto je jejich kvazikompromisní výsledek…
Michal: Když začal Regiojet na Slovensku jezdit na lince Komárno – Bratislava, tak jeho předchůdce ZSSK přepravil necelých 800 000 lidi ročně, Regiojet postupně před zavedením jízdného zdarma vozil 2,4 milionu lidí ročně, po zavedení je to přes 3,0 miliony cestujících ročně.
Takže by mne zajímalo, jak se zvýšil počet cestujících v okolí Prahy za posledních pět, deset let. A co proto dělá dopravce (vozidla, obsluha, možnosti parkování, apod.)
Nevíte někdo, kdy Regiojet zařadí do flotily 16 vagónů Astra, které objednavali na podzim.
A stále Bobinu využívá!
Díky, opravil jsem na přítomný čas.
Bobouš je od stredy zpatky u Arrivy. Hned sel do udrzby a do provozu na nakladku…
Kde vlastně vzali tu bobinu? Od ZSSK nebo z Polska?