Mosty na Závodní v Ostravě čeká proměna, staré půjdou k zemi
Mosty na ulici Závodní v Ostravě. Zdroj: Google Street View
Novostavba za více jak 410 milionů oddělí tramvajovou dopravu od silniční.
Novostavba za více jak 410 milionů oddělí tramvajovou dopravu od silniční.
Most ČS armády už se to nejmenuje?
Přes Vítkovice povede VRT?
V původních plánech se s nějakou vedlejší tratí VRT počítalo. Poblíž stanice Ostrava-Vítkovice pak mělo být údajně nějaké servisní údržbové středisko. Mám ale za to, že z toho nějak sešlo… Ale kdo ví. Plány se furt mění, a vlastně ani nevím, jak to nyní s těmi plány je. Moc tomu nerozumím.
Životnost mostu je cca 100 let, za tu dobu se může hodně věcí změnit.
Není to už v Zábřehu?
Právě Závodní ulice je hranicí mezi obvody Vítkovice a Zábřeh (Jih):
https://mapy.cz/s/muzejuvamu
Děkuji za vysvětlení.
Trochu jsem doufal v přidání schodiště přímo na nástupiště. Škoda.
Bylo by to příliš logické a usnadňující občanům život.
A je niekde projektová dokumentácia k tomu, ako to má vyzerať ? Lebo ja som čítal v článku, že prebieha řízení a teda je možné ešte zapracovať pripomienky, návrhy, ….
Na druhej strane, ak všetky električky a busy jazdiace po moste pôjdu na prednádražie a na moste nebude zastávka (ako napríklad na Svinove), tak to až taký veľký význam toho schodiska asi nebude …. koľko ľudí chodí pešo z domu na vlak ?
Na rampě vedoucí k mostu je zastávka „Most ČSA“ pro tramvaje jedoucí po Závodní ulici z Jubilejní kolonie ke stadiónu (resp. obráceně). Tyto linky k nádraží samozřejmě nezajíždějí, lidé z vlaku těch 150 metrů od zastávky u nádraží nahoru k mostu chodí normálně pěšky. Západní konec druhého nástupiště ve stanici Ostrava-Vítkovice je od mostu cca 30 metrů, schody by zkrátily cestu lidem, kteří přijedou vlakem a jdou směrem na stadión, nejméně o 300 metrů a nemusí se prokličkovávat přes schody nahodu do nadchodu, dolu do nádražní budovy, přes přednádraží a zase po svahu nahoru na most. Obávám se však, že… Číst vice »