Most přes D0 je hotový o půl roku dříve, omezení skončilo
Opravený most přes Pražský okruh v ulici K Austisu. Foto: TSK
Most v jihozápadní části okruhu prošel kompletní opravou.
Most v jihozápadní části okruhu prošel kompletní opravou.
Most nebyl otevřen ani o týden dřív! Jezdím na Ořech téměř denně a tato uzavírka měla trvat a trvala dle informačních tabulí od března do konce října, otevřeno oficiálně v neděli 31.10., takže prosím nepřebírejte nesprávné samochvalné informace od p.Scheinherra!
Vejdou se tam 3+3 pruhy? Pokud ne, tak je to vyhozená investice.
ty třeba závady na autě neopravuješ protože si za pár let koupíš jiný?
Dnes už projeto. Ani by mě nenapadlo, že to mělo trvat až do jara, ostatní mosty v okolí byly také zavřené spíš půl roku než rok. Zkratka okolo Austisu sice není kdovíjak luxusní, ale aspoň umožňuje autům jedoucím z Řeporyj nebo Ořecha na Barrandov nepřispívat do zácpy na okruhu. Teoreticky je to i jediná komunikace pro kola, ale ve špičce není o co stát.
Otevření opraveného mostu konečně ulevilo D0…to jsou paradoxy 😎
A za pár roků při rozšíření D0 ho budou stavět znovu. Typické.
Tak ona to byla oprava , ne novostavba… Každopádně díky za něj, při kolapsu na okruhu to jde přes něj trochu objet…
A kdyby ho předělali celý, tak se bude nadávat, že ničí most, co nevydržel ani 10 roků (ta část okruhu je ze 70. let, ale když se nadává, musí fakta stranou)
Nevím, kde se najednou vzal ten duben příštího roku. Od počátku tato uzavírka byla (mnoho zdrojů, resp. možná jeden, od něhož se to přebíralo dál) ohlášena do konce října. 7. října se markeťáci TSK chlubili na fb, že dojde ke zkrácení uzavírky o deset dní. Komedie.
Klíčové ovšem je rozšíření úseku 515 na 3+3 a zejména přestavba všech nevyhovujících MÚK, doprava tam kolabuje prakticky denně.
To můžu potvrdit, že to tam kolabuje denně – já tvrdím, že mezi křižovatkou D5xD0 a D0xK Barrandovu to chce minimálně 4 a 4 už teď !!!!!! Bohužel jsou tam jen 2 a2 pruhy….
Ale hlavně že stavíme naprosto zbytečnou D55, kdy by místo ní bohatě stačila jen silnice II. třídy…..
No vidíte, je tam silnice I. třídy a ta nestačí.
Jak bylo na TSK nadáváno (včetně dvojministra), když se zpozdila s demolicí mostu v řádu desítek hodin, tak teď by na její adresu měli jít chvalozpěvy, že zkrátila opravu o měsíce. Ale to už lidi neocení, jednodušší se si stěžovat.
Kniha praní a stížnosti by chtěla sestru , knihu pochval. Ale jak říkáte , kolego, lidi se neobtěžují poděkovat a pochválit . Proto pokud mi to jen život umožňuje , snažím se chválit .
Jel jsem před třemi lety v zimě z Francie po A6 a D5 domu . V Německu bozi dopuštění , sněžení a údržba nestíhala. A u nás od Svate Kateřiny až k Plzni nádherné ošetřeno. Napsal jsem oběma správam . At vědí , ze někomu to za to stojí .
Takže děkuji i vám a super poznámka .
Plánování po česku. Dá se to udělat za púl roku s prstem v nose tak to naplánujeme na rok. Nebo na dva. Viz oprava koridoru, kde je vidět jak se usilovně „maká“.
Kolik let pracujete v oboru?
To musí člověk pracovat v oboru, aby viděl, že když se kompletní oprava mostu zkrátí z původních 13 měsíců na polovinu, tak je to hodně podivné plánování?
A na to aby jste poznal, že se někdo opírá o lopatu je potřeba nejmíň 20 let práce v oboru 🙂
No ono těch pracovníků ve stavebnictví zas takový previs není ( a česky mluvících už vůbec ) aby se dalo plánovat naknop. Takže vase poznámka je unfair
„Člověk nemusí být kuchař, aby poznal, že je polévka přesolená…“
No měli štěstí, že jim do toho mostu nikdo nikdo nenainstalova VN kabel načerno.
A nejlepší na tom je, že most není vůbec připraven na rozšiřování D0 na 3+3 pruhy a během pár let bude muset k zemi a celý se postavit znovu.
Některé stavby postavíte s výhledem na budoucnost. Na všechno ostatní je tady TSK.
Tak TSK sama o sobě nebude dělat něco, co z jejího pohledu není vůbec jisté. To by si ŘSD muselo podmínit svůj souhlas s uzavírkou okruhu…
Zajímala by mě tvoje představa přípravy na 3+3 pruhy, když se do spodní stavby mostu vůbec nezasahovalo.
Takže místo otryskání a nového nátěru měli most vyměnit?