Most v ulici Otakara Ševčíka na I/42 v Brně opraví OHLA a Metrostav TBR za 420 milionů

Most v ulici Otakara Ševčíka v Brně. Foto: Petr KuncMost v ulici Otakara Ševčíka v Brně. Foto: Petr Kunc

Most v ulici pojmenované po českém houslistovi byl dokončen v roce 1987, od té doby se nijak zásadně neopravoval. 

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
WHN

Most nemá žádné pojmenování. Jméno Otakara Ševčíka se v názvu stavby vyskytuje jen proto, že most se částečně nachází v ulici Otakara Ševčíka.

Paolo

Metrostav TBR? To je co za klon..jinak ten most už včera bylo pozde

krystof.bohm1

Stát je na to pořádně potrestat tak velkou společnost prostě krátký. Měli všechny zodpovědné manažery poslat na minimálně pět let sedět, žádný ty jejich podmínky, a firmě napálit tučnou pokutu, aspoň obohatí stát, a ne zakazovat jí účastnit se tendrů a tím zvyšovat konkurenci (a snižovat tím ceny). Dodržet zákaz zakázek je stejně nemožný jako když nějací zabednění rodiče zaráží děcku počítač a pak si jdou na pivo nebo za milenkou/milencem. A navíc tím že Metrostav musí založit novou společnost tak konkurence zpochybní reference a zpomalí tím stavby tak, jak by se ani panu Patrikovi nesnilo.

slunečnice

z veřejných prostředků, tedy z daní bych nerada viděla živit některé známé firmy za mřížemi. Taky je tam ten dopad, že lidi přijdou o práci, když stát zruší firmu, nebo její zakázky, účast v soutěži. To potom ničí jako vlna všechno před sebou. Rodinu, děti, domov, obchody, morálku. Lepší je dát těm šizuňkům pokutu a nechat je dílo dokončit. Co by bylo dobrého kdyby byla jen půlka mostu a zbytek nedodělán? Omezený nebo žádný provoz, dlouhé fronty na objízdné trase, dyť já se už modlím za ten viadukt na Šámalově, aby se to dokončilo a autobus zase jezdil k lázním.

Jan z Rokycan

Metrostav TBR je ex Metrostav Divize 5 (stačí se kouknout, že v představenstvu je Fuksa, Gothard). Tipoval bych, že TBR je Tunnels, Bridges, Railways, tj. doména toho, co pětka doteď dělala.