Most má první elektrobus, koupil předváděcí vůz Iveco E-Way
Elektrobus Iveco E-Way. Foto: DP měst Mostu a Litvínova
Elektrobus je přes rok a půl starý, město za něj zaplatilo necelých deset milionů korun.
Elektrobus je přes rok a půl starý, město za něj zaplatilo necelých deset milionů korun.
To už je další dopravce co odkoupil předváděcí vůz a zařadil ho do provozu, tohle udělal tuším i Liberec, kde taky odkoupily ten prototyp 😉
A?
To asi není špatný způsob jak získat praktické zkušenosti s takovými vozidly?
Jaké zkušenosti ? Pytel problémů a ani jednu jedinou šichtu to neodjete v kuse ! Každou chvilku něco svítí a něco bliká ! Je to současný nesmyslný trend který nikdo z nás neovlivní, nicméně trend plný starostí……………
To není tím, že to je elektrické. Porouchají se i naftové autobusy. Je to zase to, co je nyní v módě „elektriku na silnice NE“ a „elektromobily mají své komíny v Tušimicích“. 150 let se jezdilo na benzín, tak se bude jezdit dál.
Tak to je přesně to získávání zkušeností 🙂
Jsou to krásné autobusy, ještě sem v něm ale nejel, znáte je někdo natolik dobře, že dokážete srovnat e-way, urbanway a streetway?
Mimochodem, Iveco s nimi teď vyhrálo soutěž v Římě. Dodá necelých 400 kusů 12m a 15 kusů 18m. To je dobrá zpráva pro trh ebusů.
Takhle by první dobrou by se mi líbili i v Praze, jako vítěz nějaké příští zakázky na ebusy včetně dlouhých.
E-way je odvozen z Heuliez GX 137 či 337 (a předchůdců), Urbanway je několikátá variace na Renault Agora a Streetway je Otokar Kent.
Heuliez využívá stejné platformy GX 337 je Urbanway a i předchůdci využívaly vždy platformu iveco/irisbus/reanault..citelis a predtim agoru
Je to stejný kus rozpadajícího se plastu jako Urbanway. Zvukove není až zas tak hlučný. Ale jinak tohle do Prahy nikdy nechci, stejně už zakázku vyhrál SOR
Nikdy neříkej „nikdy“ – je to v principu totéž jako „nechval dne před večerem“!
Současnou zakázku ano, dá se ale očekávat další ještě v průběhu tohoto desetiletí.
Když už je tu řeč o Pražských elektrobusech, co je s těmi současnými? Už dlouho jsem žádný tady na Hájích nepotkal.
Už zase jsou rozbitý, všechny. Občas teda, asi aby se neřeklo, vyjede vodíková Temsa. Podle seznamu autobusů stojí už od listopadu, což asi můžu potvrdit, (ne)jezdí mi kolem baráku na 154. Nedávno někdo psal, že se minulý týden některé z nich objevily co by zkušební jízda po trase linky 213.
Myslím, že ten článek, co tu kdysi vyšel, když byly poprvé na dlouho odstaveny, by si zasloužil pokračování. Nejen mne by určitě zajímalo, co je s nimi tentokrát.
Jedno je jisté, s Temsou šlápla Škoda sakra vedle. Zajímalo by mě kdo toho odskákal
*tohle
DPP 😃
Na mikro lince BB1 (2) tuším elektro minibusy stále jezdí, akorát bylo někdy legrační, když zatopily bufíkem a ten kouřil víc než velký náklaďák
Na BB1 / BB2 jezdí dva ze tří, místo jednoho je nasazován pidi SOR.