Modernizace vozovny Pisárky: DPMB dokončil vratnou smyčku a kolejovou harfu

Kolejové rozvětvení ve zmodernizované vozovně Pisárky. Pramen: DPMBKolejové rozvětvení ve zmodernizované vozovně Pisárky. Pramen: DPMB

Díky nově postavené vratné smyčce tramvaje nemusejí při návratu do vozovny zajíždět až na vzdálené Mendlovo náměstí.

Odebírat
Upozornit na
guest
20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Gunduľ neubiješ

Ve Varšavě mají hnusný barák přezdívaný „šílený sen opilého cukráře“. No a my v Brně budeme mit arénu a sedmimiliardovy dluh. Jo a to bílé je samozřejmě moučkový cukr. A to černé mrtvoly havranů pod lanovkou, to si taky nevšímejte.

janikk

Mazec, 680 milionu. A teď ještě pojedou další stovky milionu, protože práce, které souvisí s propojením terminálu s multifukční halou ARENA BRNO, nejsou součástí modernizace vozovny a budou pokračovat…. a taky budoucí přístup k lanovce…. schodiště i bezbariérová rampa pro přístup k hale,“ říká ředitel. Ty vole, dpmb nemá prachy aby slušně zaplatil řidiče, ale miliardy na pomníky ze kterých se dá loupnout desátek tečou proudem.

mgr.pavel

Na co (ne)má dpmb, to je určeno politiky. Problém bych hledal na magiztrátu (ne, to není překlep).

Jiří Kocurek

Peníze z investic se na mzdy (a opačně) převádět nedají.

Ten Ten Ten

Megaztrát se to jmenuje.

Ondra K.

Zrovna postupná rekonstrukce vozovny Pisárky byla nezbytnost pro budoucí zajištění tramvajového provozu. Když už nastala nutnost celkové obnovy kolejiště, tak úprava uspořádání, doplnění nových výtažných kolejí a druhé smyčky byla logická. Konečně se něco postavilo pořádně, aby to mohlo dobře sloužit i do budoucna.

Nose Peak

Vidím, že se opět podařilo udělat nástupní hranu bezbariérové zastávky o schod níže, než je vstup do bezbariérové šaliny. Gratulki! <3

Ondra K.

Výška nástupních hran je běžně požadovaných +20 cm.

Nose Peak

Ano. A výška podlahy v saline je běžně požadovaných 35 cm. Dohromady to tvoří “bezbariérový nástup”.

Ondra K.

To je bohužel důsledek provozu tramvají s výklopnými dveřmi. Výška nástupní hrany je taková, aby bylo s dostečnou rezervou možné otevřít dveře i u plně zatížené tramvaje, která má kola ojetá na minimum.

Nose Peak

To je ovšem mimořádně hloupé. Zejména když uvážíme, že stejné provedení je použito i na Zapadlé bráně a na Kampusu…

Jiří Kocurek

Zastávka Aréna, už včera se tak hlásilo v šalině.

mgr.pavel

Sice tam žádnou Arénu (zatím) nemáme, ale máme aspoň zastávku!

To je skoro jako Český sen.

(zkrátka, dnešní název je zmatečný)

Nose Peak

Rovnou už mohli přejmenovat i “Ústřední hřbitov – smyčka” na “Terminál VRT Vídeňská”…

Pavel P.

Terminál VRT na Vídeňské nebude obsluhován ze smyčky u ústředního hřbitova. Pro obsluhu terminálu je v plánu nová smyčka o cca 500 m dále.

EM*

A Dolní nádraží na Hlavní 🙂

PeS

Pěkná práce ! A Lipová již nebude Lipová ale Arena ….

Elvis

Po X letech někdo přišel na to, že stadion je zbouraný.
Nové zastávky DPMB od 1.9.
• Lipová > nově ARENA BRNO
• Textilní kombinát > nově Škola Charbulova
• Zimní stadion > nově Za Lužánkami

Jiří Kocurek

Asi nemělo smysl měnit název dřív než se rozhodne, kde bude nový zimák.

vladki

Včera sem na to koukal jak puk, a se mnou další cestující. 5 jedoucí k neexistujíci aréně. Wtf? Kam to jede? Aha … Do vozovny, padla… Proč tam prostě není vozovna Pisárky? I ta původní Lipová byla matoucí.