Raději si hlídejte úsek z Kodaně do Malmé. Byl jsem tam v únoru a zrovna Stckholm z Kodaně okolo půl osmé ráno byl odřeknut, resp. pár minut před odjezdem se objevila poznámka, že vlak je výchozí z Malmé a u odjezdové tabule se zvedl nějaký povyk (asi dánsky/švédsky), ale úplně přátelsky nezněl. Běžné vlaky přes vodu jezdily v pohodě, stačilo to vypsat dříve a mohly to chytit.
No asi vas sklamu, nevim odkud bral informace pan sura, ja mam pred sebou tiskove zpravu SJ: modernizovana X2000 je z Malmö na 3 parech vlaku ve vsedni dny, o vikendu nas jen na jednom.
A jinak zatim je stavkova vystraha odboru casove neomezena. A pokud stavka bude, tak Flix bus bude muset brat i na strechu 🙂
Kubrt
1 rok
Ty vlaky se fyzicky pořád vyráběly v Kalmaru, s elektrickou výzbrojí z ABB Vasteras, ovšem v průběhu 90. let se obě tyto firmy „sešly“ v rámci koncernu Adtranz, později Bombardier.
Jan
1 rok
Podle článku to vypadá, jako by X2000 do Malmö byla úplná novinka, ale tak to není. Spíš se tam vracejí. Do Malmö jezdily už dávno (a taky dál do Kodaně a Odense).
Závidím a ne, že ne…ostatně, už v roce 2015 se filmový „Muž jménem Ove“ projížděl po předměstích Göteborgu jednotkou Bombardier Regina X52.
Vypadá to super, ještě by mohli koupit nový mobil / foťák tomu, kdo to fotil, kvalita fotek je nic moc
Myslíte ten šum tam, kde záměrně rozostřeno? To může být i JPEG artefakt.
Pojedu za týden, těším se!
Já až v červenci, snad to bude stát za to. Úsek Kodaň – Stockholm.
Raději si hlídejte úsek z Kodaně do Malmé. Byl jsem tam v únoru a zrovna Stckholm z Kodaně okolo půl osmé ráno byl odřeknut, resp. pár minut před odjezdem se objevila poznámka, že vlak je výchozí z Malmé a u odjezdové tabule se zvedl nějaký povyk (asi dánsky/švédsky), ale úplně přátelsky nezněl. Běžné vlaky přes vodu jezdily v pohodě, stačilo to vypsat dříve a mohly to chytit.
Díky!
Osobne ja z toho mel velke zklamani. Radeji puvodni.
Otazka zda pojedete. Vzhledem k stavkove po hotovosti SJ nezarucuje provoz. Dokonce prestali na dotcene trate prodavat jizdenky.
Jste s kolegou Platamonem kazisvěti 🙂 Naštěstí v týdnu pojedeme s MTRX a s SJ až o víkendu, tak snad 7hodinovému Flixbusu uniknu.
No asi vas sklamu, nevim odkud bral informace pan sura, ja mam pred sebou tiskove zpravu SJ: modernizovana X2000 je z Malmö na 3 parech vlaku ve vsedni dny, o vikendu nas jen na jednom.
A jinak zatim je stavkova vystraha odboru casove neomezena. A pokud stavka bude, tak Flix bus bude muset brat i na strechu 🙂
Ty vlaky se fyzicky pořád vyráběly v Kalmaru, s elektrickou výzbrojí z ABB Vasteras, ovšem v průběhu 90. let se obě tyto firmy „sešly“ v rámci koncernu Adtranz, později Bombardier.
Podle článku to vypadá, jako by X2000 do Malmö byla úplná novinka, ale tak to není. Spíš se tam vracejí. Do Malmö jezdily už dávno (a taky dál do Kodaně a Odense).
Určite sa tam nevracajú, jazdili tam „vždy“. Autor článku tým chcel povedať že tam (prvýkrát) začína jazdiť nová verzia X2000.
Krasavec!
Venkonvní vzhled nic moc (čistě subjektivní), ale uvnitř to po rekonstrukci vypadá hezky 🙂