Chápu že na vše dnes jsou normy zákony atd. No dvoje schody a výtah. Ano bezbariérovost tedy zajištěna. Lidi však to reko Havířova vidí jako promarněnou příležitost a já se těm názorům nedivím. Proč? Očekávali na nástupiště když ne pojízdné schody. Tak alespoň jako je to na straně Šumbarku kde výtah není jen schody a sklonový přístup do podchodu. Stavba v podstatě na zelené louce. A lidi budou stát u výtahu s kočárky, kufry atd. Spousta lidí by přitom svůj kufr na kolečkách v pohodě vytáhla na sklonovém přístupu na nástupiště bez schodů. Taktéž cyklisté. V pohodě to zvládne i… Číst vice »
Hm. Takže se známe. Ale du důchodu ofiko zatím stále za více jak deset let. Pokud ještě nepřidají. Zatím si dávám aspoň 2x ročně oblíbený Velký Rozsutec. Můžeš se přidat. Email nebo telefon asi znáš…👍
Na druhou stranu i možná ve dvaceti stačí mít nohu v sádře a pak člověk může začít vnímat lidí kolem sebe s koly kufry kočárky nebo jen třeba dočasně s berlemi. A slovo bezbariérovost…👍
Takže problém je v tom, že na nástupiště nejsou jezdící schody?Bohužel vlivem civilizačních poruch je výtah v těchto prostorech vždy to nejodpornější zapáchající místo napříč světem a kamery zřejmě humáče neodradí od znečišťování.
Měl jsem to možnost konzultovat přímo na stavbě/nádraží kde se téměř denně vyskytuji. Pokud by takové zadání bylo uskutečnilo by se bez problémů bylo odpovězeno…
Zaznělo i něco ve stylu jak dlouho byl ten projekt v šuplíku. A po vytažení jaká byla ochota ho posunout někam dále. Nesetkávám se s výtkami k projektu poprvé. Některé věci jsou opravdu na zamyšlení. Moje odpověď mimo děkuji za informace byla že rozumím a je mi to více méně jasné…
Koho jste se na té stavbě ptal? Deža nebo Fera? Projekt se zpracovával 2021/2022. Tak jaké roky v šuplíku?
Zdá se mi to, nebo jste z kategorie Brouk Pytlík, který si myslí, že když jezdí jako řadový cestující vlakem, tak rozumí provozu, projektování i ekonomice?
Kdyby tam byl šikmý chodník, tak bude vybíhat na jednu stranu nástupiště. Ta by samozřejmě musela být zastřešená a vlaky zastavovat už u ní. Což je docela nevýhoda v případě, že je podchod umístěn vůči nástupišti symetricky.
Pokud myslíte že by vyloženě vadilo vybudovat to v oblouku tak v tom na stavbě problém dle info by nebyl. Podobně je tomu na zastávce Stodolní. Je spousta snímku na nettu kde je to vidět…
A byla možnost to vybudovat i na druhou stranu.
Ale jak bylo stavebníky řečeno spíše to nikdo neřešil. Nechtěl řešit…
Nikdo není připraven na život v Havířově, Deni…
Chápu že na vše dnes jsou normy zákony atd. No dvoje schody a výtah. Ano bezbariérovost tedy zajištěna. Lidi však to reko Havířova vidí jako promarněnou příležitost a já se těm názorům nedivím. Proč? Očekávali na nástupiště když ne pojízdné schody. Tak alespoň jako je to na straně Šumbarku kde výtah není jen schody a sklonový přístup do podchodu. Stavba v podstatě na zelené louce. A lidi budou stát u výtahu s kočárky, kufry atd. Spousta lidí by přitom svůj kufr na kolečkách v pohodě vytáhla na sklonovém přístupu na nástupiště bez schodů. Taktéž cyklisté. V pohodě to zvládne i… Číst vice »
Jsi za celý svůj ubohý život nepochopil proč se to tak dělá?
Je mi tě líto, kdysi jsi byl nad věcí
Ale dneska?
Důchodce s názorem.
Hm. Takže se známe. Ale du důchodu ofiko zatím stále za více jak deset let. Pokud ještě nepřidají. Zatím si dávám aspoň 2x ročně oblíbený Velký Rozsutec. Můžeš se přidat. Email nebo telefon asi znáš…👍
Na druhou stranu i možná ve dvaceti stačí mít nohu v sádře a pak člověk může začít vnímat lidí kolem sebe s koly kufry kočárky nebo jen třeba dočasně s berlemi. A slovo bezbariérovost…👍
Schody/rampy/výtahy se projektují podle požadavků SŽ.
Já jen že jsem si všiml že na spoustě nádražích či zastávek je to běžné zejména v poslední době…
To už taky mohli i na Šumbark udělat výtah a ne tam vylít tuny betonu navíc.
No za mě je dobře že je to aspoň tam bez výtahu…
Takže problém je v tom, že na nástupiště nejsou jezdící schody?Bohužel vlivem civilizačních poruch je výtah v těchto prostorech vždy to nejodpornější zapáchající místo napříč světem a kamery zřejmě humáče neodradí od znečišťování.
Vůbec nemusely být pojízdné. Stačil sklonový sestup jako na mnoha nádražích zastávkách…
Ono záleží na tom jaká je délka nástupiště. A svoji roli hrají úlohu i směrové poměry.
Měl jsem to možnost konzultovat přímo na stavbě/nádraží kde se téměř denně vyskytuji. Pokud by takové zadání bylo uskutečnilo by se bez problémů bylo odpovězeno…
Zaznělo i něco ve stylu jak dlouho byl ten projekt v šuplíku. A po vytažení jaká byla ochota ho posunout někam dále. Nesetkávám se s výtkami k projektu poprvé. Některé věci jsou opravdu na zamyšlení. Moje odpověď mimo děkuji za informace byla že rozumím a je mi to více méně jasné…
Koho jste se na té stavbě ptal? Deža nebo Fera? Projekt se zpracovával 2021/2022. Tak jaké roky v šuplíku?
Zdá se mi to, nebo jste z kategorie Brouk Pytlík, který si myslí, že když jezdí jako řadový cestující vlakem, tak rozumí provozu, projektování i ekonomice?
Charakterizoval jste jej skvěle, jde o profesionálního reptala. Nestačí mu exhibice na k-reportu, tak straší na msstavbach.cz i tady.
Kdyby tam byl šikmý chodník, tak bude vybíhat na jednu stranu nástupiště. Ta by samozřejmě musela být zastřešená a vlaky zastavovat už u ní. Což je docela nevýhoda v případě, že je podchod umístěn vůči nástupišti symetricky.
Pokud myslíte že by vyloženě vadilo vybudovat to v oblouku tak v tom na stavbě problém dle info by nebyl. Podobně je tomu na zastávce Stodolní. Je spousta snímku na nettu kde je to vidět…
A byla možnost to vybudovat i na druhou stranu.
Ale jak bylo stavebníky řečeno spíše to nikdo neřešil. Nechtěl řešit…
Schéma Havířova v novém stavu: https://ctrlv.cz/XizA
K čemu slouží koleje 3 a 4 ??
Na poslední šichtě strašil na 3. koleji odstavený panter. Předtím postávali Elefanti v noci u perónu.