Modernizace regionálních vlaků v Rakousku pokročila. Čtyřvozový CityJet jezdí nově v Salzburgu
Nová čtyřvozová jednotka CityJet Desiro ML Foto: ÖBB
Jednotky jezdí na lince Salzburg - Wörgl.
Jednotky jezdí na lince Salzburg - Wörgl.
Líbí se mi, že se to nesnaží objednatel zaplácat sedačkama, ale uvědomuje si důležitost velkých prostorů v kterých se dá ve špičce na krátké vzdálenosti opřít, nastoupit s kočárem, či jet s kolem. V našich vlacích jsou mnohdy tyto prostory jen u jedněch dveří.
290 míst, až 24 kol.
Jak jsou na tom jakákoli nová vozidla u nás? Bezmála desetina míst pro kola to určitě nebude.
Kde se ještě v Rakousku dají ve větší míře potkat Cityshuttly, teda kromě Budějic? 🙂 Tahle dlouhá linka přes Kitzbühel byla doteď tuším jejich působištěm.
Linz – Passau s 1144 a dokonce občas i s 1142.
Taky Pyhrnbahn a mnoho dalších tratí.
REX Wien-Marchegg-(Bratislava), REX Wien-Sankt Pölten v mixu s lasičkami, Linz-Braunau s 2016.
Škoda, že u nás se regionální objednatelé rozhodli i na páteřních tratích (viz Plzeňský kraj či Ústecký kraj) jít cestou jen dvouvozových jednotek, které se časem ukážou jako kapacitně nedostatečné (na trati Plzeň – Cheb už se tak ukázaly).
Někteří objednavatelé, na některých tratích. Celorepublikově to opravdu neplatí.
Moravie: 31 ks 4vozových vs 6 ks 2vozových
A to se ještě ty 2vozové dají spojit že…
Škoda že tu máme kelnerovic škodovku, tohle jsme totiž mohli mít místo panterů.
A nebo taky s Honeckerem na věčné časy. Zas tak špatný ten Panter není, aby se celá řada komplet vyhodila.
Kde jste k této hovadině přišel?
Několika verzema jsem se svezl. Honeckerem víckrát, než mi bylo milé, jízda trvala výrazně přes hodinu.
Co to má společného s tím že jsme místo Panterů mohli nakoupit nepochybně lepší (a moc bych za to nedal že i levnější) Desiro ML?
Jak to mají čtyřvozové jednotky s toaletami? V třívozových Siemensech je jen jedna na konci jednotky, což pak není úplně příjemné, když je cestující na jednom konci plné jednotky a potřebuje ji využít.
Obávám se že bude jen jedna, podobně jako už tomu je spoustu let u čtyřvozových Talentů ÖBB.
Nevím jak jinde ale ve verzi pro Tirolsko jsou dvě toalety. Ve stejném voze hned vedle sebe. Jedna je bezbariérová, druhá normální.
Ve Vídni a okolí taky.
Ok, to jsem se asi v tom vorarlberském Talentu špatně podíval. Předpokládám že dvě WC buňky tam byly tedy od začátku a ne až od modernizace.
2 na konci. Čelní vůz bez pantografu – poznávací znamení. Čtyřvozovka stejně jako tří.
Příjemné vlaky. Zdaleka nejvíc se mi líbí v tyto čtyřvozovky (třeba v provedení pro Tyrolsko). Nejen kvůli nátěru, ale hlavně kvůli multifunkčním prostorům u každých dveří.