Modernější MHD se odkládá. Po trolejbusech zrušil DPO další velkou soutěž

Tramvaj Vario LF po modernizaci. Foto: EkovaTramvaj Vario LF po modernizaci. Foto: Ekova

Levnější dodavatel nedoložil potřebné doklady, dražší nabídka nebyla akceptovatelná.

Odebírat
Upozornit na
guest
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel Vavříček

Letos je to v pořadí 4. zrušená soutěž u DPO. Nejdřív soutěž na dodávku velkokapacitních tramvají, potom vodíková mobilita, a teď soutěž na 10 parciálů a modernizaci Varií. Zrušena byla i estetizace zastávky Karolina, ale to už soutěž není. Tady prostě architekti a stavební firma od toho couvla.

Jiří Kocurek

Zrušení vodíkového experimentu (když se musí testovat každé jednotlivé nasazení…) mi nevadí, spíš naopak. Jsou energeticky výhodnější technologie.

Karl vB.

O vztazích DPO a ŠT bylo napsáno dost, nicméně já bych příčinu už druhé zrušené soutěže DPO ve velmi krátké době, viděl zcela jednoduše v nedávných povodních. Části města Ostravy bylo povodněmi významně zasaženy a tak při obnově zdevastované městské infrastruktury budou peníze potřeba na mnohem nutnější věci, než jsou následující, a vcelku se mi chce říct, zbytné úpravy tramvají: – inovované dveřní systémy – nová madla z nerezové oceli – USB nabíječky – zakrytování viditelných komponent na střeše – lakování do nového zbarvení – úprava oken na uzamykatelná Pokud by se za současné situace uvedená zakázka, placená z městských… Číst vice »

Ares

Stejně je to dožene, investovat do vozidel je třeba průběžně.

David

Tak Škoda poslala v podstatě dvě konkurenční nabídky :-). Možná že po převzetí Cegelecu, už nechtěla za tuto cenu v zakázce pokračovat.

Petr

Je zajímavé, že do diskuzí lze přispívat jen přes VPN brány.Ale pointa byla hlavně, že okolo DPO jsou dlouhodobě velmi pochybné čachry, a vždy v tom hraje roli Škodovka, to není náhoda.

Primářek

Nemá vaše IP adresa udělený „banán“ za nějaký dřívější nevhodný příspěvek?

omar

No patrně má, protože já VPN nepotřebuji.

Jiří Kocurek

Mohl „zdědit“ zabanovanou IP, operátoři je čas od času mění a člověk se to nemusí vůbec dozvědět, že jeho přípojka má najednou jinou veřejnou IP.

omar

Máte-li důkazy nebo alespoň vážná podezření, předejte je OČTŘ. Nemáte-li nic, raději mlčte. A třeba nebudete potřebovat přispívat do diskuzí přes VPN.

MP22

Škodovka je významný zaměstnávatel v kraji a ten ho tímto nepřímo podporuje z našich daní, to je věc která je dávno známá.. a další důkaz pro zrušení krajů, ubude lokální korupce

MP22

A tady je teda o Ostravu, ale ono je tam všechno propojené a úkoly jsou jasné

Kubrt

Když se řekne A) zrušit kraje, je dobré taky říct B) kdo převezme jejich agendu a zda to nějak přispěje k omezení korupce, nikoliv jen k jejímu přesunu z krajské na centrální (nebo nějakou jinou?) úroveň.
Tady konkrétně jde o akci DPO/města, to bych skutečně na této úrovni nechal, protože aby vozový park všech MHD opět řešilo centrálně (například) Ministerstvo vnitra, jako tomu bývalo za KSČ, nepovažuju za účelné a přínosné.

Jiří Kocurek

„kdo převezme jejich agendu“

Vyjdu z teze, že současné personální obsazení na existujících státních institucích na to nebude stačit. Z toho vyvodím, že na tuto agendu budou muset lidi nabrat.

Pro korumpovatelného zaměstnance kraje to bude velká motivace se přestěhovat za prací, aby si šáhl na celostání koláč, ať už bude ten úřad kdekoliv.

Například takové Slovensko: Tam určitě nebude krajská korupce v objednávce vlaků. Celostátní?

Jiří Kocurek

PS: Centrální objednávka vozidel MHD od jedniného správného výrobce (JSV), oddůvodněná zaměstnáváním čechů, čechy čechům … tak taková věc by snad už nesla dokonce i znaky národního socialismu. Obzvlášť pokud by konkurence byla zlikvidována ve prospěch národního výrobce – konkurence by jej po-ško-zo-va-la! 😛

Pája

Přesunout korupci z krajů do Prahy opravdu není řešení, které obyvatelům krajů jakkoliv pomůže.

Petr

Je zajímavé, že do diskuzí lze přispívat jen přes VPN brány.Ale pointa byla hlavně, že okolo DPO jsou dlouhodobě velmi pochybné čachry, a vždy v tom hraje roli Škodovka, to není náhoda.

MP22

A tomuto předcházela zrušená zákazka na tramvaje…

Petr

Zase další nejasnosti a konspirační teorie ohledně zakázek u DPO versus Škodovka.Jedna došly prachy a pak už to bylo tak okaté tak to raději zrušili…..Co tam je dalšího na řadě?

Jan Sůra

Není to zajímavé. Ze stejné IP adresy sem proudily xenofobní příspěvky.

Tomy007

Stejně to vyhraje škoda. Jen musíme chvíli počkat 😀