Modernější MHD se odkládá. Po trolejbusech zrušil DPO další velkou soutěž
Tramvaj Vario LF po modernizaci. Foto: Ekova
Levnější dodavatel nedoložil potřebné doklady, dražší nabídka nebyla akceptovatelná.
Levnější dodavatel nedoložil potřebné doklady, dražší nabídka nebyla akceptovatelná.
Letos je to v pořadí 4. zrušená soutěž u DPO. Nejdřív soutěž na dodávku velkokapacitních tramvají, potom vodíková mobilita, a teď soutěž na 10 parciálů a modernizaci Varií. Zrušena byla i estetizace zastávky Karolina, ale to už soutěž není. Tady prostě architekti a stavební firma od toho couvla.
Zrušení vodíkového experimentu (když se musí testovat každé jednotlivé nasazení…) mi nevadí, spíš naopak. Jsou energeticky výhodnější technologie.
O vztazích DPO a ŠT bylo napsáno dost, nicméně já bych příčinu už druhé zrušené soutěže DPO ve velmi krátké době, viděl zcela jednoduše v nedávných povodních. Části města Ostravy bylo povodněmi významně zasaženy a tak při obnově zdevastované městské infrastruktury budou peníze potřeba na mnohem nutnější věci, než jsou následující, a vcelku se mi chce říct, zbytné úpravy tramvají: – inovované dveřní systémy – nová madla z nerezové oceli – USB nabíječky – zakrytování viditelných komponent na střeše – lakování do nového zbarvení – úprava oken na uzamykatelná Pokud by se za současné situace uvedená zakázka, placená z městských… Číst vice »
Stejně je to dožene, investovat do vozidel je třeba průběžně.
Tak Škoda poslala v podstatě dvě konkurenční nabídky :-). Možná že po převzetí Cegelecu, už nechtěla za tuto cenu v zakázce pokračovat.
Je zajímavé, že do diskuzí lze přispívat jen přes VPN brány.Ale pointa byla hlavně, že okolo DPO jsou dlouhodobě velmi pochybné čachry, a vždy v tom hraje roli Škodovka, to není náhoda.
Nemá vaše IP adresa udělený „banán“ za nějaký dřívější nevhodný příspěvek?
No patrně má, protože já VPN nepotřebuji.
Mohl „zdědit“ zabanovanou IP, operátoři je čas od času mění a člověk se to nemusí vůbec dozvědět, že jeho přípojka má najednou jinou veřejnou IP.
Máte-li důkazy nebo alespoň vážná podezření, předejte je OČTŘ. Nemáte-li nic, raději mlčte. A třeba nebudete potřebovat přispívat do diskuzí přes VPN.
Škodovka je významný zaměstnávatel v kraji a ten ho tímto nepřímo podporuje z našich daní, to je věc která je dávno známá.. a další důkaz pro zrušení krajů, ubude lokální korupce
A tady je teda o Ostravu, ale ono je tam všechno propojené a úkoly jsou jasné
Když se řekne A) zrušit kraje, je dobré taky říct B) kdo převezme jejich agendu a zda to nějak přispěje k omezení korupce, nikoliv jen k jejímu přesunu z krajské na centrální (nebo nějakou jinou?) úroveň.
Tady konkrétně jde o akci DPO/města, to bych skutečně na této úrovni nechal, protože aby vozový park všech MHD opět řešilo centrálně (například) Ministerstvo vnitra, jako tomu bývalo za KSČ, nepovažuju za účelné a přínosné.
„kdo převezme jejich agendu“
Vyjdu z teze, že současné personální obsazení na existujících státních institucích na to nebude stačit. Z toho vyvodím, že na tuto agendu budou muset lidi nabrat.
Pro korumpovatelného zaměstnance kraje to bude velká motivace se přestěhovat za prací, aby si šáhl na celostání koláč, ať už bude ten úřad kdekoliv.
Například takové Slovensko: Tam určitě nebude krajská korupce v objednávce vlaků. Celostátní?
PS: Centrální objednávka vozidel MHD od jedniného správného výrobce (JSV), oddůvodněná zaměstnáváním čechů, čechy čechům … tak taková věc by snad už nesla dokonce i znaky národního socialismu. Obzvlášť pokud by konkurence byla zlikvidována ve prospěch národního výrobce – konkurence by jej po-ško-zo-va-la! 😛
Přesunout korupci z krajů do Prahy opravdu není řešení, které obyvatelům krajů jakkoliv pomůže.
Je zajímavé, že do diskuzí lze přispívat jen přes VPN brány.Ale pointa byla hlavně, že okolo DPO jsou dlouhodobě velmi pochybné čachry, a vždy v tom hraje roli Škodovka, to není náhoda.
A tomuto předcházela zrušená zákazka na tramvaje…
Zase další nejasnosti a konspirační teorie ohledně zakázek u DPO versus Škodovka.Jedna došly prachy a pak už to bylo tak okaté tak to raději zrušili…..Co tam je dalšího na řadě?
Není to zajímavé. Ze stejné IP adresy sem proudily xenofobní příspěvky.
Stejně to vyhraje škoda. Jen musíme chvíli počkat 😀