Místo tramvajové tratě promenáda s parkem. Turín prodloužil projekt zatím do září
Park s promenádou na tramvajové trati v Turíně. Pramen: Torino Stratosferica
Lidé na novou promenádu nechodí pouze odpočívat, ale jako dobrovolníci se starají také o čistotu a údržbu.
I mistr tesař se někdy utne
Mannheim – Ludwigshafen 2008: Po letech velmi slabé vytíženosti tramvajové linky č. 12 došlo v rámci nové koncepce vedení linek k jejímu zrušení. A tím také k uzavření tunelů pro kdysi plánovanou rozsáhlou síť podpovrchové tramvaje. Tunely dnes slouží jako potrubní kolektor.
https://strassenbahn-magazin.de/leseprobe/abschied-einer-u-stra%C3%9Fenbahn-ludwigshafen
Pošlete tam Kolovratníka, ten jim dá řád anebo neřád.
Prodáme ho lacino!
Ještě vám k němu přidáme těch 7 pozdravů od Alstomu, drazí Italové…
Myslíš těch sedm aktuálně nejspolehlivějších vozidel ČD, dechový hudební nástroji?
Hej, apríla už letos bylo, strunný stolní nástroji…
Tak Itálie je sice Itálie, ale nastudoval jsem si to. Jedná se o krátký 600m úsek z centra přes most a jednu zastávku za mostem. Za mostem se nachází rozsáhlá hustá bloková zástavba, kterou trať v původní podobě nedokáže obsloužit. Po mostě z centra do celé oblasti za řekou tak jezdí i mnoho autobusových linek, které by tam byly stejně. Čili to, že trať není používána nevadí a nedivím se, že ji nechávají nakonec.
Viz: https://mapy.cz/s/fohupuzonu
Díky za link. Z toho je vidět, že se jedná o poslední kousek trati, ani ne 10 minut chůze od konečné v okrajové čtvrti. Jedná se o východní konečnou linky 13 na této mapě:
https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Turin#/media/File:Torino_-_mappa_rete_tranviaria.png
Další příspěvek pro elektrizaci dopravy. Místo obnovy zrušení. Koupí za miliony nové tramvaje a nevypočítají si jejich váhu a únosnost tratě. Výborně! Východ nebo Západ, tunel všude stejný.
Itálie je samostatná kapitola, tamních „ne úplně povedených investic do MHD“ by se našlo mnohem více.
Tak udělai chybu a teď se to znaší napravit. Most ty tramvaje neunese, tak jim poraďte, jak na to.
JInak si říkám, že takhle to dopadne pokaždé, když se shodí statický posudek ze stolu a praští se rukou do stolu: „Ten starý most to unese!“ „Únavové trhliny se dají opravit, technologie určitě existuje“
Libeň?
Kubík by někoho zavřel, čímž by se most stal únosnějším.
a v Praze už se buduje Drážní promenáda na Praze 10 a ve výhledu je Zelená radiála na Praze 6
A opravdu už se něco začalo budovat?
Trhají se koleje a připravuje se terén, můžete to brát jako nultou etapu 🙂
a co taky budovat na drážní promenádě? po úpravách se tam udělají komunikace, osvětlení, usadí mobiliář a hotovo.
Neměly se tam předělávat mosty, aby se dala rozšířit ulice pod nimi?
Most přes ulici V Korytech už je zbouraný. Silnice pod ním zůstala stejně široká..
Co na to koloběžkáři z magistrátu?
Hledají elektrickou zásuvku pro ty koloběžky…
Že by i poměrně novou trať už konzervovali na promenádu? Nejsem si jist, zda jde úplně o analogii uvedeného trendu; bylo by to velmi nemilé. Navíc jde onen trend ruku v ruce se zřejmě účelovou tabuizací možného řešení dopravních a souvisejících problémů právě pomocí potenciálně úspornějších kolejových systémů…
Vždyť je to v článku – koupili tramvaje moc těžký na ten most a museli tím pádem vyřešit hromadnou dopravu jinak. Pokud se jim to podařilo bez toho mostu, dobře, pokud bude ten most v budoucnu pro trať opět potřeba a použitelnej, doufám, že ji tam vrátěj. Jak se města a území kolem nich vyvíjí, vždycky se najdou úseky, kde se v minulosti vytvořené tratě stanou nadbytečnými. I ve městech a zemích, která budou kolejovou dopravu podporovat. Může to být klidně stavbou přeložky té tratě, která bude mít lepší parametry… Otevřít taková místa pro obyvatele kolem je často ideální možnost… Číst vice »
Tak jim tam prodáme T3 nebo T6…
Opravdu za tím není spiknutí mající za účel tabuizovat tramvaje i VRT v Evropě.