kmax

Místo serpentin 380 metrů dlouhý most. ŘSD otevřelo obchvat Žiželic, vyšel téměř na miliardu

Dokončený obchvat Žiželic na I/27. Foto: ŘSDDokončený obchvat Žiželic na I/27. Foto: ŘSD

Stavba je hotová o dva měsíce dříve než byl původní plán.

Odebírat
Upozornit na
guest
55 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jakub

Co na tom stálo miliardu proboha?

MMXA

Jste měl říct, že by jste to s chlapama z hospody zvládli za míň. Nemuseli jsme vyhodit miliardu.

smějící JEJIM se bestie

JE JIM /
Žiželicím přáno, takových obchvatů chybí možná až stovky
a jsou vesnice, města, která se toho nedočkají –
např. Uhlířské Janovice/okres Kutná Hora a zřejmě ani
sčítací kamery na náměstí směr Kolín, Kutná Hora,
natož odstranění toho “ špuntu “ u obchodu Klepiš řeznictví,
kde dnes nevejdou ani dvě protijedoucí osobní auta/takoví jsou totiž řidiči,
pro nákladní auta, autobusy, kamiony, je to doopravdy uzoučké.
!

Jarda Pytlík

Oprava lokálky je proti těmto megastavbám za pár šupů. 10km kolejí opravíte za 50míčků. Za miliardu by opravili Loketskou, Mladotice, Kozinu, Heřmanův Městec, Malou Morávku, Náchod, Jindřichovice, Hevlínku, vlečku na BVV a ještě by zbylo. Ale když je v sfdi dost peněz, tak proč neutrácet, že?

Miloš F.
El Barto

Halásek zase v akci.

SYN

„Opravíte“ jo, s nějakým ninimálním zabzař, bez reko PZZ a bez drátů… a s nějakými minimálními mostky. SAMOZŘEJMĚ bez jakéhokoliv rovnání oblouků, takže rychlost pořád bída, max. jako bus na lepší silnici…

Jarda Pytlík

Kdy naposledy se na lokálkách narovnávaly oblouky, stavěly nové stanice blízko obcí, drátovaly apod? Mám na mysli jednoduché udržení provozuschopnosti, max bezestyková kolej, aby mohly šukafony resp. Spidery jezdit 60km/h. Já jen že s tou neekonomičností lokálek to oproti silnici není až tak špatné.

Jan Šlezingr

A k čemu by to bylo dobré? 60 umí SOR jezdit taky….

N.N.

Dlužno dodat, že v obci může max 50 km/h a přesto … mnozí vyžadují NAD do 20 minut od mimořádnosti.

Miloš F.

Máš recht. Třeba na takový Dobříši tisíce a tisíce lidí nečekaj na nic jinýho, než až se narovnaj voblouky u Mokrovrat a pak budou autobusy po Strakonický vozit vzduch!

Luboš Beneš

Až po té lokálce pojede 100 vlaků denně, pak by se to jistě udělalo.

N.N.

Vaše firma se do výběrek na opravy tratí nehlásí proč? Cenou byste vyhrál.

libor

a pak přijde jedna barabizna u SŽ a mld je pryč 😉

roman.lelek

Možná tak před dvaceti lety… Dneska minimálně za pěti- šestinásobek.

Koro

Jak ten čas letí a člověk stárne. Nedávno se začínalo a už je hotovo 🙂

FrantaM

Pro nás co tam jezdíme to naopak trvalo celou věčnost. Jen rok a půl zabraly přípravy a geologický průzkum aniž by se pořádně koplo.

Matyáš

Něco podobného by bylo fajn i na I/16 na příjezdu k D10 od Mělníka, ale po realizaci obchvatů a hlavně Stránovského tunelu už by to nedávalo smysl. Je ale fajn vidět, že umíme tyhle situace řešit vícero způsoby. 👍

novák

Kupka to rozjel , teď ještě aby se pokračovalo a neskončilo to zastavením investic.

libor

jojo Plasy prý v ohrožení…

Milan2

To víte důchodci a nevlastněné firmy mají přednost.

Hackl

To „prý“ máte od koho?

Miloš F.

Tak ony jsou teď jiné priority, žejo. Holding, pak Holding, pak důchodci a lůza, aby volili Holding a pak teprv ty další zbytnosti.

eLzyx

kdyby aspoň ti důchodci a lůza dostali reálně peníze navíc. Jenže ono to hospodaření AB spustí takovou inflaci, že reálně všichni o prachy přijdou. Mimo AB, který v tom umí chodit.

Petr

Je dobře, že se to postavilo. Sice neznám situaci na místě ale podle mě to místním pomůže.
Akorát ten přejzd, co tam je nemizí, jen klesne na něm silniční doprava (výrazně)…

Miloš F.

A proč by měl ten přejezd mizet? Aby se lidé z těch pár baráků před ním museli do Žiželic dostávat přes Žatec, Hořetice a jiný železniční přejezd?

N.N.

Čímž by se jízdy přes přejezd jen přesunuly jinam. Místní by přišli o autobusové spojení (10 min do Žatce) a zkomplikoval by se příjezd IZS. Samá lákadla pro přestěhování se jinam.

Miloš F.

To povídejte spíše panu Petrovi, mě je to vcelku jasné…

Antonín Prokop

Jsem za ty infrastrukturní stavby rád. Silnice a železnice se zlepšují a urychlují a zlevňují tak dopravu. Zvyšuje se bezpečnost a to je dobře. V minulé době by se toho člověk nedočkal . Stavbařům přeji klid na práci ať se jim dílo daří.

MildaIV

Já hlavně doufám, že to postavili kvalitně a stavba dlouho vydrží.

Alenkaf

Miliarda pro pár tisíc lidi …

Raquac

Je to miliarda pro všechny kdo používají tu silnici. Těch pár tisíc lidí co nebudou mít provoz ve vsi je spíš vedlejší, i když vítaný, efekt.

Pepe426

To jste asi nebyla při smyslech, když jste psala tenhle nesmysl

Antonín Prokop

Dotčených lidí je tak přibližně 100 000,- a to beru jen ty okolo toho mostu do vzdálenosti 40km – jedná se o jednu z mála tras vedoucích od severu k jihu a ač se to nezdá je docela vytížená – na jednom jejím úseku procházejícím bývalým rajonem jsem sloužil u PČR.

novák

určitě se zvýší hlavně bezpečnost . Cenu lidského života či zdraví ničím nenahradíte.

Beton

Tebe tam měli zabetonovat a ušetřili by :)))

JirkaM

Ženská. Co dodat 😁😁😁

Matyáš

Vy jste se právě argumentačně dostal na dno, hned vedle ní 🤦‍♂️

JirkaM

Ale no tak Matyáši, nehrajme si tady na přehnaný feminismus. Kolik procent ženských bude mít nějaké znalosti dopravních staveb a věcí okolo? Stejně tak jako od chlapa orientace ve skalničkách. Prostě některé věci patří prostě k pohlaví jako auto a barbíny.

Jan K

Sám znám několik technických dozorů na dopravních stavbách, co dělá žena. Nebo i dopravní projektantky. Ve výsledku měli lepší znalosti jak plno jiných „inženýrů“, co se na stavbě pohybuje. To, že jich je dnes málo, je spíš historické dědictví / neatraktivita? oboru, než že by na to neměli. Ač sám říkám, že některé povolání jsou genderově více rozdělené a není to podle mě špatně, zrovna ve stavebnictví (nemyslím dělníky) to být nemusí.. Není to o přehnaném feminismu, jen o nastavení hlavy, kdy je třeba se odprostit od žažitých stereotipů. Např. jste zmínil skalničky.. Historicky to taky bylo jen chlapské řemeslo,… Číst vice »

SYN

Přesně tak, nesnažme se vymýšlet rozdíly tam kde nejsou, nebavíme se tu o hornících…

Miloš F.

A kolik procent mužů bude mít nějaké znalkosti dopravních staveb? Pardon, ale tvoje argumentace je tak blbá, že se z toho dá vyvodit pouze jedno – že jsi blb.

Kubrt

a) Zjisti si, co znamená feminismus.
b) Schopnost věnovat se stavařině není nijak vázána na pohlaví.
c) Si myslím, že Alenkaf není žena, ale to je úplně jedno.

Béďa Havránek

Mnoho nejvěhlasnějších skalničkářů jsou muži!

Tom Matto

Miliarda pro pár tisíc lidí… Každý den… Kolik tak drahých staveb máme, které každý den využijí vysoké tisíce lidí?

JEŽÍŠEK

Kdybyste byla znalá věcí. tak byste věděla, že je to jedna z velmi mnoha staveb budoucího dálničního okruhu Čech (v různých variantách dávno plánovaném už za Socializmu) – ukazovaného MD několik málo měsíců zpátky i na tomto webu – stejně jako velmi nedávno už postavený most přes údolí druhé strany dálnice D7 ve směru na MOST (město) kolem obce Velemyšleves (tam se ale strašně šetřilo a je zbytečně nízký – a padaj z něho kamiony do obce) a stejně plánovaný tentokrát obloukový most přes opět hluboké údolí v Plasech a mnoho jiných staveb – bez těch vysokých a velmi drahých… Číst vice »

Milan2

AlenkaŠ vám brzy předvede moc miliard pro pár lidí …

N.N.

Denně, tedy zhruba milion lidí ročně.

J Mach

Lepší než miliardy pro jednoho obohacenýho burana….

Antonín

Vždyť je to hlavní přivaděč z dálnice pro Žatec…a dále….takže zrovna tady to smysl má 🙂

Nose Peak

Bejt to jako u Nejlepší správy, tak by za ty love na staré cestě položili novej asfalt a opravili autobusovou zastávku…

Jan K

Zapomněl jste na modré zábradlí!!!

N.N.

Nádražní budova v Pardubicích je za 0,8 mld Kč.

Milan2

A to je málo nebo hodně?

Miloš F.

No, jak se to vezme. Když si vezmem tu nejdražší srandu, kterou Pardubice dokázaly vygenerovat, tedy Kolovratníka, tak je to vlastně za hubičku.