Místo lodí vlakem. Porsche zahájilo přepravu aut do Číny po železnici

Vozidla Porsche před nakládkou do kontejneru pro cestu do Číny. Foto: PorscheVozidla Porsche před nakládkou do kontejneru pro cestu do Číny. Foto: Porsche

Automobilka Porsche úspěšně dokončila testování přepravy nových aut ze svých evropských závodů do Číny vlakem a rozhodla se pro část

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
DRABADURA

Pane Sůra, tento článek se Vám moc nepovedl. Prosím znovu přečíst před uveřejněním.
Např. ve větě „Cesta po takzvané Nové hedvábné stezce je vychází Porsche podle tiskové zprávy automobilky rychleji než přeprava po moři.“ NECHÁPU buď je tam navíc JE nebo tam mělo být po vychází navíc LEVNĚJI či DRÁŽE.
No a nakonec jste se vytáhl: „Přeprava vlaků po železnici mezi Evropou a Čínou není novinkou, opačným směrem dováží například automobilka Volvo auta z Číny do Evropy.“ Jesti jste nechtěl původně napsat PŘEPRAVA LODÍ PO ŽELEZNICI :))))

Martin V.

Takže se jedná spíš o doplňkový způsob přepravy do čínského vnitrozemí než o náhradu námořní přepravy? Třeba Maersk nasazuje na linku AE12 mezi Čínou a severním Jadranem čím dál větší lodě. Na cestě z Asie jsou aktuálně lodě třídy Maersk H-class o kapacitě přes 15 000 TEU https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:5499458/mmsi:563053300/vessel:MAERSK%20HAMBURG

Mišin
liberal shark

Ještě že ta auta jezdí v kontejnerech, jinak by nedorazila ani na Ural :-).

Petr Šimral

Myslím, že jeden vlak týdně dokážou uhlídat i tam 🙂

Martin V.

Ten váš TRAXX číslo 40 je focený v Kopru, nebo je to ilustrační obrázek z Uhříněvsi?
https://container-news.com/block-train-service-austria-koper/

F. K.

Proč?