Tohle by se nikde jinde na svete nepostavilo, protoze to absolutne nema reálnou navratnost. Ocekavana intenzita dopravy je jako u nas na D6 u Borsova… V Cine ale takove stavby jedou, protoze polostatni stavebni firmy potrebuji na dluh hnat co nejvyssi investice do infrastruktury, aby se udrzovala nafouknuta iluze obrovskeho rustu HDP. Brzy se to v Cine s postupujici demografickou krizi rozsype jako domecek z karet.
Tak já myslím, že návratnost u takového projektu počítat nejde, pokud je priorita rozvoj regionu s miliony lidí, tak prostě ten most smysl má. Státní infrastruktura přece není jen o návratnosti, to by se dálnice budovaly pouze kolem hlavních měst.
Pokud by se dopravni obsluznost pocitala podle navratnosti tak budou v CR vlaky spojovat jen velka mesta a fabriky ktere si to zaplati. O silnicich by platilo to same. Zbytek by jezdil s povozy na prasnych cestách… 🤣
Tak tohle může se napsat jen když někdo pořád nechce věřit v tom ekonomickém růstu Číny co pokračuje a brzo nechá západ daleko za sebou.
Ten most spojuje dva regiony co mají dohromady 95 milionů lidí. Oba rostou kolem 6% ročně. Růst ekonomický je růst dopravní. Na čase zastavit výmluvy a agresivitu a začít se učit a přizpůsobovat aby nám úplně neujeli. Svět je dynamický.
Chtěl jsem dodat, že aspoň některým lidem pomůže, když si do Mapy cz zadají Duge Bridge. Pak se můžou podívat na infrastrukturu kolem – dálnice, vlaky, města, stadiony, ulice, metro, prostě všechno. Stačí si trochu projít okolí. Most leží mezi městem Liupanshui, které má asi 2,8 milionu obyvatel, a Xuanwei, kde žije kolem 1,3 milionu lidí. Mezi nimi je navíc několik měst s půl milionem obyvatel, takové Brna a Plzně.
Y.K.
2 hodin
On to hlavně koukám bude dálniční most pro S67 ve výstavbě, je na těch Mapách vidět, končí zatím nedaleko jižně od mostu. Jen pro překonání údolí mi to přišlo dost magalomanské i na Čínu. 🙂
„oblouk mostu má rozpětí 1420 metrů.“
Troufl bych si říct, že to není moc oblý most
Tohle by se nikde jinde na svete nepostavilo, protoze to absolutne nema reálnou navratnost. Ocekavana intenzita dopravy je jako u nas na D6 u Borsova… V Cine ale takove stavby jedou, protoze polostatni stavebni firmy potrebuji na dluh hnat co nejvyssi investice do infrastruktury, aby se udrzovala nafouknuta iluze obrovskeho rustu HDP. Brzy se to v Cine s postupujici demografickou krizi rozsype jako domecek z karet.
Bochova samozrejme
Tak já myslím, že návratnost u takového projektu počítat nejde, pokud je priorita rozvoj regionu s miliony lidí, tak prostě ten most smysl má. Státní infrastruktura přece není jen o návratnosti, to by se dálnice budovaly pouze kolem hlavních měst.
To nedává moc smysl… Co třeba D1?
Tak proč se, prosím, počítá ekonomická návratnost na železnici, a ruší projekty kde ta návratnost nevyde..?
Pokud by se dopravni obsluznost pocitala podle navratnosti tak budou v CR vlaky spojovat jen velka mesta a fabriky ktere si to zaplati. O silnicich by platilo to same. Zbytek by jezdil s povozy na prasnych cestách… 🤣
Tak tohle může se napsat jen když někdo pořád nechce věřit v tom ekonomickém růstu Číny co pokračuje a brzo nechá západ daleko za sebou.
Ten most spojuje dva regiony co mají dohromady 95 milionů lidí. Oba rostou kolem 6% ročně. Růst ekonomický je růst dopravní. Na čase zastavit výmluvy a agresivitu a začít se učit a přizpůsobovat aby nám úplně neujeli. Svět je dynamický.
Chtěl jsem dodat, že aspoň některým lidem pomůže, když si do Mapy cz zadají Duge Bridge. Pak se můžou podívat na infrastrukturu kolem – dálnice, vlaky, města, stadiony, ulice, metro, prostě všechno. Stačí si trochu projít okolí. Most leží mezi městem Liupanshui, které má asi 2,8 milionu obyvatel, a Xuanwei, kde žije kolem 1,3 milionu lidí. Mezi nimi je navíc několik měst s půl milionem obyvatel, takové Brna a Plzně.
On to hlavně koukám bude dálniční most pro S67 ve výstavbě, je na těch Mapách vidět, končí zatím nedaleko jižně od mostu. Jen pro překonání údolí mi to přišlo dost magalomanské i na Čínu. 🙂
Půovdní silnice se tam fakt klikatí úplně šíleně.