Ne, raději Béčko a stěžovat si, že nemáme tratě na 160 + 😀
Ian
1 rok
Ten design je velmi hezký. První elektrická rychlá jednotka, která se mi fakt líbí. Sirius byl hnus, Alstomy jsou hnus. O našich ani němluvě, ten dizajn je 100 let za opicema. Pushpull od Škody jakžtakž…
TPal.
1 rok
Opravdu nádherně vypadající železniční vozidlo! 🙂 Trochu je divná jedna z fotek první třídy, kde ten prostor pro nohy je spíše… za trest (:-D), ale snad je to tím, že je to maketa. Naopak prostor pro nohy v druhé třídě mě překvapil opačným směrem.
Jan
1 rok
To čelo působí velmi lehce a vzdušně. Strojvedoucí bude mít hezký výhled. To se při dnešních crash-normách moc často nevidí.
mgr.pavel
1 rok
„cestování vlaky mimo vysokorychlostní koridory .. Budou jezdit až 200 kilometrů v hodině“
Tohle taky mohlo jezdit na R9, i ten Corail by byl. 😀
Tolik k tomu, že vlaky dálkové dopravy nemohou být nízkopodlažní.
Asi jim nikdo od nás nevysvětlil, že je to nedůstojné, jezdit delší trasy v tramvaji.
Ne, raději Béčko a stěžovat si, že nemáme tratě na 160 + 😀
Ten design je velmi hezký. První elektrická rychlá jednotka, která se mi fakt líbí. Sirius byl hnus, Alstomy jsou hnus. O našich ani němluvě, ten dizajn je 100 let za opicema. Pushpull od Škody jakžtakž…
Opravdu nádherně vypadající železniční vozidlo! 🙂 Trochu je divná jedna z fotek první třídy, kde ten prostor pro nohy je spíše… za trest (:-D), ale snad je to tím, že je to maketa. Naopak prostor pro nohy v druhé třídě mě překvapil opačným směrem.
To čelo působí velmi lehce a vzdušně. Strojvedoucí bude mít hezký výhled. To se při dnešních crash-normách moc často nevidí.
„cestování vlaky mimo vysokorychlostní koridory .. Budou jezdit až 200 kilometrů v hodině“
Holt jinej svět oproti Česku.
Kdepak, tady se bude nadávat Jančurovi, že na R9 bude jezdit s jednotkama na 200 km/h, zbytečně rychlýma, která navíc nedokáže vyrobit.
Clermont-Ferrand je jedno město, tudíž by tam měla být menší mezera aby to nevypadalo, že to jsou dvě města.