Ministerstvo schválilo rozšíření obchvatu Jičína, ŘSD začalo se sháněním povolení
Problematické místo na obchvatu Jičína. Foto: Google Street View
ŘSD počítá se zahájením v roce 2030.
ŘSD počítá se zahájením v roce 2030.
A to je ještě vtipný na této stavbě, že aktuálně probíhá rekonstrukce právě toho obchvatu a znamená to na 2 roky komplikace v průjezdu. Tahle rekonstrukce bude potom k ničemu, páč se hlavně staví na mostě, a ten se má právě v tom roce 2030 bourat, aby tam mohl vyrůst 4-pruhovy.
Tak to nevím, kde jste vykoukal, že se dělá hlavně na mostě, když ta letošní etapa skončila těsně před mostem…
Právě že na těch 2 mostech, co se mají bourat, se vymění jenom obrus (a mostní závěry). Na zbytku stavby se jde až na kufr.
Obávám se, že po dokončení D35 rychle zjistíme, že 2+2 bude potřeba až do Boleslavi. Vysoké intenzity jsou tam už teď a pak budou ještě výrazně vyšší.
No fajn, ale ten kruháč co bude za touto silnicí (u Úlibic) to je teprve výživné. Přitom v článku se i píše, že se čeká větší provoz. A RSD narve na čtyřproudovku kruháč. To je snad jeden z největších paskvilů co se u nás plánuje.
Měli jsme i tendence to nejak „napadnout“, ale nevim jestli jednotlivec to dokáže nějak ovlivnit, navíc by se to asi zdržovalo.
A už je to tady. Po deseti letech obchvat nestačí? Jaké to překvapení…
Nechci vám kazit radost, ale obchvat Jičína rozhodně neexistuje deset let.
Jaktože je vidět na fotomapě z let 2001-03?
Je to totiž „Indukční fotomapa“. 😀
A nebylo by lepsi postavit severni obchvat? Pak by stavajici silnice plne postacila…
Článek, na který reagujete, tedy ta drobná písmenka mezi titulkem a diskuzí, která jste asi nečetl, tuto informaci uvádí. Jičín na severu obkrouží I/35.
Ach jo. Článek tuto informaci sice uvádí, leč já se pozastavuji nad pořadím staveb. V mém příspěvku byste mohl nalézt hypotézu, že kdyby se prioritně postavila ta severní silnice, tak by rozšíření stávajícího obchvatu asi nebylo potřeba. Už je to jasné?
Tady ta silnice už ted nestačí. Jičín – Turnov je potřeba taky. Vypadá to že obě se budou stavět +/- současně
JC-TU bohužel dle plánů až 2032. Neskutečný!
Hodně dobrý 😆😆😆
Neměly by se všechny obchvaty stavět rovnou 2+2 s MÚK? Nebo aspoň 2+1 kde budou menší intenzity…
Nevidím k tomu důvod, právě obchvaty jsou obvykle méně zatížené než navazující úseky mezi městy (velká část dopravy míří do měst). Stavět 2+2 dává smysl koncepčně na ucelených tazích, kde to má smysl po celé trase, příkladem může být právě I/16 či I/38, ale rozhodně ne nahodile sem tam obchvat, to fakt nedává smysl. Jičín je samozřejmě jiný případ (kvůli D35) a tady je 2+2 rozhodně potřebné a ideálně ještě plány protáhnout o 3 km až po západní rozplet na I/16 x I/35 (kdoví kdy totiž bude přeložka nové I/35 Turnov-Úlibice)
Jo to dává smysl. Díky