No kdyby si nenaprojektovali portál tunelu do sesuvného území, tak už by se jezdilo. Ale podobnej škraloupek máme i u nás…
Jan
1 hodina
Vynakládání extrémního úsilí několik let po termínu dokončení patří k základným charakteristikám štátnej správy…
Martin Borský
9 hodin
Před lety jsme s kamarády celkem pravidelně jezdili na Slovensko lozit po horách. A každej rok jsme sledovali, jestli je na tunelu nějaký progres. Nebyl. Tak jsme si říkali, že to, co přes léto postaví, „někdo“ přes zimu ukradne. I když tam byly stroje, nikdy nic nepřibylo.
Všetky termíny je nutné brať s veľkou rezervou.
V článku je koniec roka 2025.
Ja som uviedol termín, ktorý naposledy spomenul minister na verejnosti.
Osobne si myslím, že to bude ešte neskôr…
Nj, před čtvrtstoletím tam můj nevlastní táta pracoval na ražbě průzkumné štoly. A otevření se nedožil.. Některé stavby trvají neskutečně dlouho.
Jan
10 hodin
Přede vraty do garáže pokousala doga Ráže…
Vokovice
10 hodin
Paráda, při mojí poslední cestě jsem pojížděl krokem pod Strečnem 35 minut. To vše udělají 2 semafory v Žilině. Jsou 2 zátky na Slovensku – úsek Vrútky – Žilina a Ružomberok.
JiP
11 hodin
Ctvrt hodiny zrychleni? To mozna v sobotu o pulnoci, realne za bezneho denniho provozu bude zrychleni klidne i vice nez pul hodiny. Zilina umela byt pravidelne pekne ucpana, nemluve o castych nehodach na stavajici silnici.
Aj cez pracovné dni večer je to úplne v pohode.
Ale počas špičky to je trest boží.
A aj na obed.
Dôvody sú rôzne.
Niekedy za to môže vysoká hustota dopravy a ak sa niekto rozhodne púšťať autá z vedľajších ciest.
Ale na obed a poobede to býva smerom na Žilinu úplne zabité.
Ten Ten Ten
11 hodin
Jak to zpíval jeho fotřík:
Nie sme zlí
azda bývame bezradní
bez chýb nie je nik.
Strečno umí potrápit, ale velké zdržení bývá skrz Ružomberok, tam se také staví už celou věčnost a úsek to není tak složitý
No kdyby si nenaprojektovali portál tunelu do sesuvného území, tak už by se jezdilo. Ale podobnej škraloupek máme i u nás…
Vynakládání extrémního úsilí několik let po termínu dokončení patří k základným charakteristikám štátnej správy…
Před lety jsme s kamarády celkem pravidelně jezdili na Slovensko lozit po horách. A každej rok jsme sledovali, jestli je na tunelu nějaký progres. Nebyl. Tak jsme si říkali, že to, co přes léto postaví, „někdo“ přes zimu ukradne. I když tam byly stroje, nikdy nic nepřibylo.
A co jste jako čekali, že na tunelu uvidíte?
No že už konečně někdo ukradne tu přebytečnou skálu uvnitř. 😀
Podľa ministra dopravy by uvedenie tejto stavby do prevádzky malo byť vo februári 2026.
Prosím, jen žádné termíny!
Všetky termíny je nutné brať s veľkou rezervou.
V článku je koniec roka 2025.
Ja som uviedol termín, ktorý naposledy spomenul minister na verejnosti.
Osobne si myslím, že to bude ešte neskôr…
Tak jen aby z toho nebyl február ’48.
Nj, před čtvrtstoletím tam můj nevlastní táta pracoval na ražbě průzkumné štoly. A otevření se nedožil.. Některé stavby trvají neskutečně dlouho.
Přede vraty do garáže pokousala doga Ráže…
Paráda, při mojí poslední cestě jsem pojížděl krokem pod Strečnem 35 minut. To vše udělají 2 semafory v Žilině. Jsou 2 zátky na Slovensku – úsek Vrútky – Žilina a Ružomberok.
Ctvrt hodiny zrychleni? To mozna v sobotu o pulnoci, realne za bezneho denniho provozu bude zrychleni klidne i vice nez pul hodiny. Zilina umela byt pravidelne pekne ucpana, nemluve o castych nehodach na stavajici silnici.
Aj cez pracovné dni večer je to úplne v pohode.
Ale počas špičky to je trest boží.
A aj na obed.
Dôvody sú rôzne.
Niekedy za to môže vysoká hustota dopravy a ak sa niekto rozhodne púšťať autá z vedľajších ciest.
Ale na obed a poobede to býva smerom na Žilinu úplne zabité.
Jak to zpíval jeho fotřík:
Nie sme zlí
azda bývame bezradní
bez chýb nie je nik.