Miliardový nákup trolejbusů bez soutěže pro Zlín a Otrokovice je v pořádku, rozhodl Mlsna
Trolejbus Škoda 30Tr ve Zlíně. Foto: DSZO

Turecký výrobce se může obrátit ještě na soud.
Turecký výrobce se může obrátit ještě na soud.
Buďme přejícní. Všude je tak draho. Vánoce se blíží, dárky je třeba kupovat…. Teď vážně tady jde hezky vidět že ne nadarmo se říká ruka ruku myje. Snad si to lidé budou pamatovat až půjdu k volbám.
Tohle je prostě výsměch. Tady se utrácí ve velkém peníze, ti správní lidé jezdí v nových autech a dostanou od dodavatelských firem krásné dovolené… Ale když teď přijde mechanik, že potřebuje vrtačku za 552 Kč, tak jaká bude odpověď? Co byste furt chtěli, NEJSOU PENÍZE!!!
Sere mě tohle. Vůbec se nedivím, že lidi ve firmách rezignovali, pípnou odchod a nezájem.
Já Vás chápu, nicméně to, že jsou Turci mimo podporují, evropští výrobci, pokud v Turecku nevyrábí, mají smůlu. Podle mě by u zakázek financovaných z veřejných zdrojů měl existovat něco jako „buy european act“ s výjimkou pro technologie, které v EU nejsou dostupné (primárně pro vojenské využití) a pro země, které pustí evropské výrobce bez omezení na vlastní trh.
Nějaké „Buy European“ by sice mělo existovat, ale mělo by fungovat tak, že maximální výše dotace bude odrážet podíl evropských firem.
V některých odvětvích potřebují evropské oligopoly konkurenci ze zemí mimo jednotný trh. A naopak je směšné, když evropská firma výrobek skoro kompletně doveze z Asie a vydávají ho za evropský.
Zřejmě jste nepochopil co jme měl n mysli, jde mi hlavně o přístup na trh. A ten je v Turecku nulový. A to třeba nemluvím o Číně.
Už podobné zákony někde vedly k něčemu jinému než zaostávání chráněných domácích výrobců a ztrátě konkurenceschopnosti?
Je dobře, že cestující se už dočkají nějakých novějších vozů, nebylo by je moc dobré držet třeba o rok víc ve štychu. Na druhou stranu, DSZO asi bude pořád šetřit zase na jiných položkách jako topení.