Železnice • Železniční průmysl Miliardová zakázka na speciální vozidla pro trakční vedení. SŽ díky nim vymění nejstarší MVTV 01.08. 2025 5:00 Do roku 2040 plánuje SŽ pořídit až 50 vozidel na údržbu trakčního vedení. Zpět na článek Pravidla diskuzí na stránkách deníku Zdopravy.cz Odebírat Upozornit na nové odpovědi na můj komentář Label Jméno* Email* Label Jméno* Email* 4 Komentáře nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené Inline Feedbacks View all comments tomiczech 18 hodin hlavní je aby měly klalitní osadky Péťa 18 hodin Jenom se s tím nebát dělat. Co si pamatuji na montážích tak stáří pardi místo aby tam vyjeli plošinou raději vytáhli dřevěnák 😁 Zlámalík 18 hodin Povinnou výbavou bude zejména hákovnice… 😉 Jinak ovšem hurá, ten archeopark současné údržby opravdu potřebuje modernizovat. Štěpán Habčák Reply to Zlámalík 7 hodin Do Olomouce přišla mvtv 100 od fi Plasser 300 koncáků a čidel , pořád v poruše Strašně složité a spotřeba 80l na hod, nemluvě o hlučnosti
hlavní je aby měly klalitní osadky
Jenom se s tím nebát dělat. Co si pamatuji na montážích tak stáří pardi místo aby tam vyjeli plošinou raději vytáhli dřevěnák 😁
Povinnou výbavou bude zejména hákovnice… 😉
Jinak ovšem hurá, ten archeopark současné údržby opravdu potřebuje modernizovat.
Do Olomouce přišla mvtv 100 od fi Plasser 300 koncáků a čidel , pořád v poruše
Strašně složité a spotřeba 80l na hod, nemluvě o hlučnosti