😀 Popovídej nám o tom něco. Nebo ještě líp. NCOZ by tvoje informace zajímaly ještě víc. A tvoje povinnost je bezodkladně oznámit trestnou činnost. A pokud nic nevíš, tak tuto kravinu smaž.
tomiczech
1 měsíc
hlavní je aby měly klalitní osadky
Péťa
1 měsíc
Jenom se s tím nebát dělat. Co si pamatuji na montážích tak stáří pardi místo aby tam vyjeli plošinou raději vytáhli dřevěnák 😁
Zlámalík
1 měsíc
Povinnou výbavou bude zejména hákovnice… 😉
Jinak ovšem hurá, ten archeopark současné údržby opravdu potřebuje modernizovat.
OTV na většinu údržby stačí dodávka, na zbytek opravdu stačí obyčejné MVTV 2. Bohužel pro jejich stáří (staré neekologické motory) a nemoderní vybavení pro kontrolu a opravu TV + absence ETCS. Je asi výhodnější nakoupit nové vozy, než jejich rekonstrukce. Ovšem vozy MTW 100 jsou v podmínkách SŽ celkem promarněná investice.
U nás na OTV se dodávka používá výjimečně – většinou na výměnu směny při poruše. Na běžnou údržbu a dělání výluk MVTV 2 je ideální a pro práci na TV ve větším rozsahu a poruchy TV je MTW 100.1 také ideální. Pokud se to správně použije, tak to není promarněné.
Většina MVTV 2 už ETCS má. Motory sice neekologické mají, ale to jejich provozu nijak nebrání. Horší už to ale je s výbavou. Postupně se chlapi naučili používat polohovadla jako mají MVTV 2.3 a MTW 100 (obě řady). A MTW 100 mají navíc montážní plošiny, které mají výrazný dosah a nemusí pak tahat vagón navíc.
Další věc. Je to jen o tom si umět v tom systému ty chyby najít. Všechny systémy posílají informace do PICu a ten pak zobrazí, co blokuje jízdu. Prostě nehrát na OTV karty, když zrovna není do čeho píchnout a radši se učit ovládat stroje 21. století.
Je jedno jestli je to potřeba nebo ne. Jde o to že někdo někomu dohodí kšeft. A všichni z toho budou mít peníze a ne malé. O nic jiného nejde.
😀 Popovídej nám o tom něco. Nebo ještě líp. NCOZ by tvoje informace zajímaly ještě víc. A tvoje povinnost je bezodkladně oznámit trestnou činnost. A pokud nic nevíš, tak tuto kravinu smaž.
hlavní je aby měly klalitní osadky
Jenom se s tím nebát dělat. Co si pamatuji na montážích tak stáří pardi místo aby tam vyjeli plošinou raději vytáhli dřevěnák 😁
Povinnou výbavou bude zejména hákovnice… 😉
Jinak ovšem hurá, ten archeopark současné údržby opravdu potřebuje modernizovat.
Do Olomouce přišla mvtv 100 od fi Plasser 300 koncáků a čidel , pořád v poruše
Strašně složité a spotřeba 80l na hod, nemluvě o hlučnosti
Na to, co běžně Opravny TV dělají stačí MVTV. Na výstavbu či větší opravy po poruchách je lepší využít externí firmu.
OTV na většinu údržby stačí dodávka, na zbytek opravdu stačí obyčejné MVTV 2. Bohužel pro jejich stáří (staré neekologické motory) a nemoderní vybavení pro kontrolu a opravu TV + absence ETCS. Je asi výhodnější nakoupit nové vozy, než jejich rekonstrukce. Ovšem vozy MTW 100 jsou v podmínkách SŽ celkem promarněná investice.
U nás na OTV se dodávka používá výjimečně – většinou na výměnu směny při poruše. Na běžnou údržbu a dělání výluk MVTV 2 je ideální a pro práci na TV ve větším rozsahu a poruchy TV je MTW 100.1 také ideální. Pokud se to správně použije, tak to není promarněné.
Většina MVTV 2 už ETCS má. Motory sice neekologické mají, ale to jejich provozu nijak nebrání. Horší už to ale je s výbavou. Postupně se chlapi naučili používat polohovadla jako mají MVTV 2.3 a MTW 100 (obě řady). A MTW 100 mají navíc montážní plošiny, které mají výrazný dosah a nemusí pak tahat vagón navíc.
MVTV 100 neexistuje.
Další věc. Je to jen o tom si umět v tom systému ty chyby najít. Všechny systémy posílají informace do PICu a ten pak zobrazí, co blokuje jízdu. Prostě nehrát na OTV karty, když zrovna není do čeho píchnout a radši se učit ovládat stroje 21. století.