Řidič který dodržuje ústrojovou kázeň, jezdí defenzivně a bez šrámů, má slušné vystupování, tak ten se o práci nemusí bát. Ale nejvíc řvou ty, kterejm kouká pupek z rozepnuté košile, jsou hulváti, na konečné místo aby prošli bus, nebo si otřeli zrcátka tak jdou ven a s kolegou pomlouvají firmu a šéfa. O tom, že to každou chvíli odrbají a nikdy za to nemůžou ani nemluvím. Místo aby šli k zubaři, tak jdou do hospody. Tak takový “řidiči” pokud to neodhalí hned na začátku, nebudou mít u Steinera dlouhou působnost. Asi tak, viď Pavle 🙂
217
4 let
to brečení nad údajnou ztrátou zaměstnání pro několik desítek lidí je trapný: BL se přihlásil za jinej subjekt, podmínky z jejich strany nebyly zajímavý, takže byl vyřazenej, tak to holt normálně chodí, je to jako v každym výběrovym řízení gde sou vítězové a poražení…
nevim teda jak by se muselo truchlit třeba nad firmou ČSAD Autobusy Plzeň, kerá přišla téměř o všechny výkony v Plzeňskym kraji a musí tak hledat působiště jinde…
Stan
4 let
Pokud vím, tak Busline měl většinu kolony v CNG. Tady u toho nového o tom není ani zmínka.
Takže ať žije smrad, hlavně že je levnej kilometr!
Souhlas, zase o tolik CNG šetrné k přírodě.
Navíc, na CNG vozidla jsou dotace, což bych tipoval jako hlavní důvod, proč měl Busline CNG vozidla. O žádnou ekologii nejde, vždycky jde jen o peníze…
Jak to asi bude s odbavovacím systémem. Budu si s novým provozovatelem moci koupit plně integrovanou jízdenku s možností přestupu na další prostředky v IDOL?
No třeba aktuálně si NEMOHU v MHD JBC koupit na opuscard jinou jizdenku než po 1001, možná plus 1 zóna. Např. nelze koupit přímo v MHD busu jízdenku z 1001 do 3001. Je nutné se odbavovat na dvakrát, s tím ale řidiči na příměstě občas válčí.
Otázka je jestli to tak je správně a má to tak být 🙂
Pavel Steiner
4 let
Dobrý večer. Nerad ruším vaší diskusi pánové, ale rád bych se vyjádřil k jedné – pro mě zásadní – záležitosti, která tady vícekrát zazněla. Nikdy jsme neměli v úmyslu a ani nikdy mít v úmyslu nebudeme, abychom brali práci místním řidičům, kteří by pro nás chtěli pracovat. Ba naopak, já osobně i všichni moji spolupravníci budeme jen rádi, pakliže se se svým zájmem o práci u nás přihlásí místní řidiči. Já osobně jsem jen dnes zcela jasně řekl, že nejsme závislý na řidičích kteří v současnosti práci v MHD Jablonecko vykonávají a že jsme schopni celou zakázku zabezpečit z vlastních… Číst vice »
Mohu jen souhlasit. Nikdo nemá zájem neodstavit 40 řidičů nebo jejich rodin, když vstoupí do takové soutěže. Logicky bych upřednostil stávající řidiče, kteří jsou ochotni přistoupit na vyšší standart nového dopravce. Tak to totiž funguje v obchodním světě, kde vládne zdravý rozum. Domnívám se, že tato diskuze je spíš o osobních zájmech. Sleduji ji z pozvdálí a mám na to svůj názor. Je jasné, že nová společnost přinese vyšší standard a kdo bude chtít se toho účastnit, tak dostane prostor. A není důležité, za koho „kopal“ před tím. To je život, který přináší změny a kterému je potřeba se přizpůsobit.
Divočák
4 let
Busline – komfortní autobusy, profi řidiči, prodlení jen na 101 z Bedřichova v omluvitelných situacích. Stačilo j e d n a t o ceně. Radši se dala nálepka a zrušilo VŘ.. chudáci cestující
A cestující musí nutně jezdit s panem mafiánem Vařilem?
-TR-
4 let
Teda, tady se ale vyrojila banda trollů. Ani bych se nedivil, kdyby byli placení. Jan Sůra má s nimi úžasnou trpělivost, že vyvrací jeden jejich blud po druhém.
Václav Paterník
4 let
Lidi, máte na radnici, co jste chtěli. Nestačilo Vám, že Vám ta čeřulácká modrá Straka zařídila už jednou nejdražší teplo v republice a tak tam tohle vypečený monstrum máte znova. Gratuluji k perfektní volbě Modrejch zlodějů !!!
Milý pane, skutečnost je taková, že ODS s Dr. Čeřovským v čele volby v roce 2018 vyhrála, ale bylo to ANO v čele s panem Kroupou, kdo skládal koalici. Nicméně ten se vyvedl tak, že městu vypnul kamerový bezpečnostní systém, jelikož ho provozovala jeho firma, tudíž jasný střet zájmů. A proto byl odejit. No, a potom už nezbyla jiná možnost, než aby se primátorem stal Dr. Čeřovský. Takže, milý pane, nejdříve si ověřte fakta a potom plácejte kraviny.
Nekopete taky náhodou za firmy Witbystar, že se Vám nelíbí úspora Kč 25 000 000,-?
Troufám si tvrdit, že tam kde doteď BusLine nasazoval malá Iveca…Tj. třeba na Hrabětice. Ale jestli už není nějaká změna, poslední dobou jsem to nesledoval.
Jablonecké zastupitelstvo jediným škrtem pera připravilo o práci 40 řidičů a 40 Jabloneckých rodin o živitele a práci dali lidem z Prahy a okolí ,neboť zástupce Umbrely deklaroval že to zajistí po personální stránce z vlastních zdrojů a proč? Protože mají mindrák z BusLine a tak to pěkně natřeli těm Vařilovým pohunkům co ve 2 ráno vstávali aby zajistili jablonečákům dopravu do práce ,škol a za zábavou ,v dešti i sněhových kalamitách ,vedrech ale i v době pandemie ,těm sluhům toho zlosyna co díky nim byla po dopravní stránce zajištěna např. Jizerská 50 kterou město nechalo plně na bedrech BusLine… Číst vice »
Busline MHD Jablonecko se nepřihlásila do první otevřené soutěže, ani do posledního poptávkového řízení. Jinými slovy, už na jaře měli zaměstnanci BusLine MHD Jablonecko dostatek signálů, že jejich zaměstnavatel o tento byznys zřejmě nestojí:-)
Cituji z Vašeho webu : Město nakonec kvůli průtahům a sérii námitek a připomínek soutěž zrušilo. Do nového poptávkového řízení se přihlásil jen BusLine MHD Jablonecko. Nabídku trestně stíhané firmy zastupitelé odmítli. Primátora Jiřího Čeřovského (ODS) proto tehdy pověřili, aby jednal o zajištění dopravy s dalšími firmami.
Tak ještě jednou: otevřená soutěž: bez Busline MHD Jablonecko. (vypsáno na počátku roku. Soutěž v srpnu zrušena. Pak v říjnu nabídka Busline MHD Jablonecko, odmítnutá zastupitelstvem. Poslední poptávkové řízení – bez přihlášky BusLine MHD Jablonecko. Než budete někomu psát, že lžete, naučte se číst.
Čtu po desáté a stále vidím jen ,cituji : Do nového poptávkového řízení se přihlásil jen BusLine MHD Jablonecko. Stačí? Projevilo zájem nebo ne? Já tady čtu že ano a to se popřít nedá
Přihlásil se BusLine Jablonecko, nabídl cenu a zastupitelé řekli, že s trestně stíhanou společností nechtějí nic mít. Pak se přihlásil jakýsi BL17…Bez komentáře. Zastupitelé si vybrali mezinárodní transparentní firmu, i když si o ní můžu myslet cokoli….
Špatně čtete, milý pane, a možná i záměrně. Nekopete taky náhodou za Witbystar? Kdybyste si pořádně přečetl, že VŘ byla dvě, to první vyhrýlo ABOUT ME a Bus Line se do něj vůbec nepřihlásil, ale stejně ho napadl (to by snad mělo být i trestné), a potom druhé, které město zrušilo, protože se přihlásil jen Bus Line. Tudíž Město sáhlo k řešení, které je rozumné a levnější.
Silně pochybuji, že nový dopravce odmítne místní řidiče, kteří budou mít zájem u něj jezdit. Logicky by byl sám proti sobě už jenom z hlediska placení diet, ubytování a dalších věcí. Řidiči MHD prostě přejdou k němu a když nabídne dobré podmínky, tak možná i z PADu. Jistě ze začátku to pravděpodobně slepí i svými řidiči, ale předpokládám to jako přechodné řešení. A že nenechali mluvit pana Kuchynku? Každý, kdo s ním měl co dočinění už bohužel předpokládá, že by ve skutečnosti šlo jen o tupou agitku za funkcionáře BusLine a o řidiče by šlo až na posledním místě. Rád… Číst vice »
Milý pane,, můj nebožtík děda, co se dožit téměř stovky by Vám řekl: „Kloko, te se chytré, že bes měl bét svatořečené!“
Lojza
4 let
Tak tomu se říká demokracie! Ani nenechají zástupce konkurenčních dopravců vystoupit v diskuzi. Ani to, co bude se současnými řidiči je nezajímá. Jako by nebylo dost to, že tu řádí Corona vir. Přidalo se k tomu Jablonecké zastupitelstvo spolu s představitely společnosti UMBRELLA kteří poněkolikáté zopakoval, že řidiče má svoje nad rámec svých potřeb na komerčních linkách, tak místním řidičům připravili Vánoční dárek v podobě ztráty zaměstnání. Čím dále tím více se mi stýská po tom tzv. nedemokratickém a totalitním zřízení před 89 rokem. Něco takového by se nemohlo stát.
Zákon o obcích mluví poměrně jasně, kdo na zastupitelstvu může vystoupit a kdo ne. Společnost Busline (nevím, která firma přesně) letos ještě před krizí nabídla řidičům, že při podpisu pracovní smlouvy na dva roky řidičům postará o práci.
Zákon o obcích. Najděte si ho, prostudujte. Pan Kuchyňka není občanem Jablonce, nevlastní v JN nemovitost, o jeho vystoupení musí zastupitelé hlasovat. Jeho vystoupení většinově odmítli.
A ještě k informaci o nabídce práce: Řidiče potřebujeme a jsme schopni je zaměstnat v jiných závazcích jako například v rámci dopravní obslužnosti Libereckého kraje. Jde o zaškolený a nám známý kádr řidičů, o který bychom neradi přišli. Řidiči jsou základem naší práce, proto si jich ceníme a snažíme si je udržet. S pozdravem N. Bradíková —–Original Message—– From: Jan Sura [mailto:sura@zdopravy.cz] Sent: Wednesday, April 15, 2020 5:07 PM To: Mgr. Nikola Bradíková Subject: Re: Jablonec Dobrý den, děkuji za informaci. Rád bych se ještě zeptal, z jakého důvodu jste v uplynulých týdnech zaměstnancům v Jablonci nabízeli příspěvek za závazek… Číst vice »
Jasně. V posledních letech se stává trendem, že lidé musí strávit co nejvíc času za prací, aby neměli čas na jinou činnost a na rodinu.
pozorovatel
4 let
„„Nabídli jsme vám standardy, které nabízíme v Německu. Nové vozy na dva roky nelze nabídnout,“ řekl Pavel Steiner, šéf Umbrelly.“ https://umbrellabuses.com/o-nas
Je zajímavé, že na těch www stránkách se mezi lidmi patřícími k zřejmě vrcholovému managementu té firmy zmíněná osoba vůbec nevyskytuje …
A co se tak místo na web podívat do obchodního rejstříku? Ve společnosti UMBRELLA Coach & Buses s.r.o. je zmíněná osoba jednatelem a v její matce společnosti Umbrella Mobility SE předsedou představenstva. To, že není ve výkonném managementu na webu neznamená, že tu společnost neřídí a nejedná za ní.
Díky za doplnění, ale v textu je napsáno „šéf Umbrelly“, tak jsem logicky předpokládal, že když ta firma chce na internetu vystupovat jako spolehlivá a úspěšná, neměl by se její „šéf“ stydět být presentován mezi osobami presentovanými jako její představitelé – aspoň jménem a pochopitelně bez přímého kontaktu na sebe (na zajišťování styku s veřejností „má lidi“).
Nepodkládejte mi laskavě své hloupé smyšlenky, protože já jsem přece nikde nenapsal, že ta firma není spolehlivá a úspěšná, ale jen to, že by se „šéf“ takové firmy neměl stydět být aspoň jménem uveden na jejích („PR“) www stránkách – a to podle mě platí tím spíše v případě, kdy jejich součástí je i samostatná sekce „o nás“, kde je dokonce fotogalerie jakéhosi managementu budící spíše reminiscenci na „galerie nejlepších pracovníků“ známé z „tabulí cti“ z dob předchozího režimu. Jestliže ten „šéf“ jezdí za takovou firmu vrcholově jednat jako její „šéf“, proč jsou tam presentováni jiní lidé, ale on jako… Číst vice »
Dobrý večer vážený pane. jen si dovolím poznamenat, že v té naší galerii či tabuli cti o které píšete, že je plná nějakých asistentů, tak já tam osobně vidím jenom dvě management assistant a zbytek jsou ,,jen a pouze,, zcela zásadní vedoucí pracovníci a to včetně firemního ředitele – CEO, finančního ředitele – CFO a včetně prokuristy mateřské Umbrelly Mobility. Já tam nejsem proto, protože v Umbrelle Coach & Buses nevykonávám žádnou operativně exekuční činnost. Jsem pouze jednatelem společnosti, který je řádně uveden v Obchodním registru. Kéž by to tak bylo u všech firem pravidlem, že si jednoduše ve veřejných… Číst vice »
Řidič který dodržuje ústrojovou kázeň, jezdí defenzivně a bez šrámů, má slušné vystupování, tak ten se o práci nemusí bát. Ale nejvíc řvou ty, kterejm kouká pupek z rozepnuté košile, jsou hulváti, na konečné místo aby prošli bus, nebo si otřeli zrcátka tak jdou ven a s kolegou pomlouvají firmu a šéfa. O tom, že to každou chvíli odrbají a nikdy za to nemůžou ani nemluvím. Místo aby šli k zubaři, tak jdou do hospody. Tak takový “řidiči” pokud to neodhalí hned na začátku, nebudou mít u Steinera dlouhou působnost. Asi tak, viď Pavle 🙂
to brečení nad údajnou ztrátou zaměstnání pro několik desítek lidí je trapný: BL se přihlásil za jinej subjekt, podmínky z jejich strany nebyly zajímavý, takže byl vyřazenej, tak to holt normálně chodí, je to jako v každym výběrovym řízení gde sou vítězové a poražení…
nevim teda jak by se muselo truchlit třeba nad firmou ČSAD Autobusy Plzeň, kerá přišla téměř o všechny výkony v Plzeňskym kraji a musí tak hledat působiště jinde…
Pokud vím, tak Busline měl většinu kolony v CNG. Tady u toho nového o tom není ani zmínka.
Takže ať žije smrad, hlavně že je levnej kilometr!
Dnes už rozdíl mezi CNG a naftou není skoro žádný, až na zdanění. Takže „smrad“ bude stejný.
Souhlas, zase o tolik CNG šetrné k přírodě.
Navíc, na CNG vozidla jsou dotace, což bych tipoval jako hlavní důvod, proč měl Busline CNG vozidla. O žádnou ekologii nejde, vždycky jde jen o peníze…
zase o tolik není*, pardon.
Jak to asi bude s odbavovacím systémem. Budu si s novým provozovatelem moci koupit plně integrovanou jízdenku s možností přestupu na další prostředky v IDOL?
S čipovou kartou Opuscard ano. Papírové jízdenky v tarifu IDOL jsou nepřestupní všechny bez ohledu na dopravce, s výjimkou obvodu MHD Liberec.
No třeba aktuálně si NEMOHU v MHD JBC koupit na opuscard jinou jizdenku než po 1001, možná plus 1 zóna. Např. nelze koupit přímo v MHD busu jízdenku z 1001 do 3001. Je nutné se odbavovat na dvakrát, s tím ale řidiči na příměstě občas válčí.
Ale takto mají prakticky všechna MHD, jak Liberec (s vyjímkou cest do JBC), tak co vím i MHD Česká Lípa.
Otázka je jestli to tak je správně a má to tak být 🙂
Dobrý večer. Nerad ruším vaší diskusi pánové, ale rád bych se vyjádřil k jedné – pro mě zásadní – záležitosti, která tady vícekrát zazněla. Nikdy jsme neměli v úmyslu a ani nikdy mít v úmyslu nebudeme, abychom brali práci místním řidičům, kteří by pro nás chtěli pracovat. Ba naopak, já osobně i všichni moji spolupravníci budeme jen rádi, pakliže se se svým zájmem o práci u nás přihlásí místní řidiči. Já osobně jsem jen dnes zcela jasně řekl, že nejsme závislý na řidičích kteří v současnosti práci v MHD Jablonecko vykonávají a že jsme schopni celou zakázku zabezpečit z vlastních… Číst vice »
Mohu jen souhlasit. Nikdo nemá zájem neodstavit 40 řidičů nebo jejich rodin, když vstoupí do takové soutěže. Logicky bych upřednostil stávající řidiče, kteří jsou ochotni přistoupit na vyšší standart nového dopravce. Tak to totiž funguje v obchodním světě, kde vládne zdravý rozum. Domnívám se, že tato diskuze je spíš o osobních zájmech. Sleduji ji z pozvdálí a mám na to svůj názor. Je jasné, že nová společnost přinese vyšší standard a kdo bude chtít se toho účastnit, tak dostane prostor. A není důležité, za koho „kopal“ před tím. To je život, který přináší změny a kterému je potřeba se přizpůsobit.
Busline – komfortní autobusy, profi řidiči, prodlení jen na 101 z Bedřichova v omluvitelných situacích. Stačilo j e d n a t o ceně. Radši se dala nálepka a zrušilo VŘ.. chudáci cestující
Tak to úplně nevím, možná tak v době covidové, jinak prakticky pořád 104 směr Lučany a Maxov mívala 3 až 15 minut zpoždění.
Dovoluji si pochybovat, navazuje na „jedničku“, jezdí včas ( 6-17h ověřeno)
Myslíte to VŘ, které vyhrála About Me a do kterého se BusLine vůbec nepřihlásila?
About me & you.. jde o nás, cestující..
A cestující musí nutně jezdit s panem mafiánem Vařilem?
Teda, tady se ale vyrojila banda trollů. Ani bych se nedivil, kdyby byli placení. Jan Sůra má s nimi úžasnou trpělivost, že vyvrací jeden jejich blud po druhém.
Lidi, máte na radnici, co jste chtěli. Nestačilo Vám, že Vám ta čeřulácká modrá Straka zařídila už jednou nejdražší teplo v republice a tak tam tohle vypečený monstrum máte znova. Gratuluji k perfektní volbě Modrejch zlodějů !!!
Úspora proti stávající smlouvě je 25 milionů korun, to je špatně?
Milý pane, skutečnost je taková, že ODS s Dr. Čeřovským v čele volby v roce 2018 vyhrála, ale bylo to ANO v čele s panem Kroupou, kdo skládal koalici. Nicméně ten se vyvedl tak, že městu vypnul kamerový bezpečnostní systém, jelikož ho provozovala jeho firma, tudíž jasný střet zájmů. A proto byl odejit. No, a potom už nezbyla jiná možnost, než aby se primátorem stal Dr. Čeřovský. Takže, milý pane, nejdříve si ověřte fakta a potom plácejte kraviny.
Nekopete taky náhodou za firmy Witbystar, že se Vám nelíbí úspora Kč 25 000 000,-?
Pane Paterníku, celou zakázku dirigoval radní Jan Zeman zvolený za ANO. Nadáváte na nepravé. 😉
Dá se někde odhadnout kde boudou jezdíte ty Sprintery a kolik jich bude?
Troufám si tvrdit, že tam kde doteď BusLine nasazoval malá Iveca…Tj. třeba na Hrabětice. Ale jestli už není nějaká změna, poslední dobou jsem to nesledoval.
Takže Sprinter bude spíše řídkým jevem.
Jablonecké zastupitelstvo jediným škrtem pera připravilo o práci 40 řidičů a 40 Jabloneckých rodin o živitele a práci dali lidem z Prahy a okolí ,neboť zástupce Umbrely deklaroval že to zajistí po personální stránce z vlastních zdrojů a proč? Protože mají mindrák z BusLine a tak to pěkně natřeli těm Vařilovým pohunkům co ve 2 ráno vstávali aby zajistili jablonečákům dopravu do práce ,škol a za zábavou ,v dešti i sněhových kalamitách ,vedrech ale i v době pandemie ,těm sluhům toho zlosyna co díky nim byla po dopravní stránce zajištěna např. Jizerská 50 kterou město nechalo plně na bedrech BusLine… Číst vice »
Busline MHD Jablonecko se nepřihlásila do první otevřené soutěže, ani do posledního poptávkového řízení. Jinými slovy, už na jaře měli zaměstnanci BusLine MHD Jablonecko dostatek signálů, že jejich zaměstnavatel o tento byznys zřejmě nestojí:-)
Cituji z Vašeho webu : Město nakonec kvůli průtahům a sérii námitek a připomínek soutěž zrušilo. Do nového poptávkového řízení se přihlásil jen BusLine MHD Jablonecko. Nabídku trestně stíhané firmy zastupitelé odmítli. Primátora Jiřího Čeřovského (ODS) proto tehdy pověřili, aby jednal o zajištění dopravy s dalšími firmami.
Jenže to bylo to první poptávkové řízení, nikoli to poslední.
Takže zase lžete pane Sůra.
Tak ještě jednou: otevřená soutěž: bez Busline MHD Jablonecko. (vypsáno na počátku roku. Soutěž v srpnu zrušena. Pak v říjnu nabídka Busline MHD Jablonecko, odmítnutá zastupitelstvem. Poslední poptávkové řízení – bez přihlášky BusLine MHD Jablonecko. Než budete někomu psát, že lžete, naučte se číst.
Čtu po desáté a stále vidím jen ,cituji : Do nového poptávkového řízení se přihlásil jen BusLine MHD Jablonecko. Stačí? Projevilo zájem nebo ne? Já tady čtu že ano a to se popřít nedá
Přihlásil se BusLine Jablonecko, nabídl cenu a zastupitelé řekli, že s trestně stíhanou společností nechtějí nic mít. Pak se přihlásil jakýsi BL17…Bez komentáře. Zastupitelé si vybrali mezinárodní transparentní firmu, i když si o ní můžu myslet cokoli….
Projevil jednou. Byly tři. Psal jsem, že se nepřihlásil do první soutěže a druhého poptávkového řízení (tedy třetí výběr).
To bude na toho rozhořčeného soudruha moc složité.
Špatně čtete, milý pane, a možná i záměrně. Nekopete taky náhodou za Witbystar? Kdybyste si pořádně přečetl, že VŘ byla dvě, to první vyhrýlo ABOUT ME a Bus Line se do něj vůbec nepřihlásil, ale stejně ho napadl (to by snad mělo být i trestné), a potom druhé, které město zrušilo, protože se přihlásil jen Bus Line. Tudíž Město sáhlo k řešení, které je rozumné a levnější.
Silně pochybuji, že nový dopravce odmítne místní řidiče, kteří budou mít zájem u něj jezdit. Logicky by byl sám proti sobě už jenom z hlediska placení diet, ubytování a dalších věcí. Řidiči MHD prostě přejdou k němu a když nabídne dobré podmínky, tak možná i z PADu. Jistě ze začátku to pravděpodobně slepí i svými řidiči, ale předpokládám to jako přechodné řešení. A že nenechali mluvit pana Kuchynku? Každý, kdo s ním měl co dočinění už bohužel předpokládá, že by ve skutečnosti šlo jen o tupou agitku za funkcionáře BusLine a o řidiče by šlo až na posledním místě. Rád… Číst vice »
Viz nedávné vyjádření p. Steinera
Milý pane,, můj nebožtík děda, co se dožit téměř stovky by Vám řekl: „Kloko, te se chytré, že bes měl bét svatořečené!“
Tak tomu se říká demokracie! Ani nenechají zástupce konkurenčních dopravců vystoupit v diskuzi. Ani to, co bude se současnými řidiči je nezajímá. Jako by nebylo dost to, že tu řádí Corona vir. Přidalo se k tomu Jablonecké zastupitelstvo spolu s představitely společnosti UMBRELLA kteří poněkolikáté zopakoval, že řidiče má svoje nad rámec svých potřeb na komerčních linkách, tak místním řidičům připravili Vánoční dárek v podobě ztráty zaměstnání. Čím dále tím více se mi stýská po tom tzv. nedemokratickém a totalitním zřízení před 89 rokem. Něco takového by se nemohlo stát.
Zákon o obcích mluví poměrně jasně, kdo na zastupitelstvu může vystoupit a kdo ne. Společnost Busline (nevím, která firma přesně) letos ještě před krizí nabídla řidičům, že při podpisu pracovní smlouvy na dva roky řidičům postará o práci.
A to jste vzal kde??? Proč lžete? Máte zdroj??
Zákon o obcích. Najděte si ho, prostudujte. Pan Kuchyňka není občanem Jablonce, nevlastní v JN nemovitost, o jeho vystoupení musí zastupitelé hlasovat. Jeho vystoupení většinově odmítli.
A ještě k informaci o nabídce práce: Řidiče potřebujeme a jsme schopni je zaměstnat v jiných závazcích jako například v rámci dopravní obslužnosti Libereckého kraje. Jde o zaškolený a nám známý kádr řidičů, o který bychom neradi přišli. Řidiči jsou základem naší práce, proto si jich ceníme a snažíme si je udržet. S pozdravem N. Bradíková —–Original Message—– From: Jan Sura [mailto:sura@zdopravy.cz] Sent: Wednesday, April 15, 2020 5:07 PM To: Mgr. Nikola Bradíková Subject: Re: Jablonec Dobrý den, děkuji za informaci. Rád bych se ještě zeptal, z jakého důvodu jste v uplynulých týdnech zaměstnancům v Jablonci nabízeli příspěvek za závazek… Číst vice »
Ano, no tak, pane Vařile, pane magistře, začněte sem konečně psát pod svým jménem a nevymýšlejte si tu pseudonymy. 😀
Jasně. V posledních letech se stává trendem, že lidé musí strávit co nejvíc času za prací, aby neměli čas na jinou činnost a na rodinu.
„„Nabídli jsme vám standardy, které nabízíme v Německu. Nové vozy na dva roky nelze nabídnout,“ řekl Pavel Steiner, šéf Umbrelly.“
https://umbrellabuses.com/o-nas
Je zajímavé, že na těch www stránkách se mezi lidmi patřícími k zřejmě vrcholovému managementu té firmy zmíněná osoba vůbec nevyskytuje …
A co se tak místo na web podívat do obchodního rejstříku? Ve společnosti UMBRELLA Coach & Buses s.r.o. je zmíněná osoba jednatelem a v její matce společnosti Umbrella Mobility SE předsedou představenstva. To, že není ve výkonném managementu na webu neznamená, že tu společnost neřídí a nejedná za ní.
Díky za doplnění, ale v textu je napsáno „šéf Umbrelly“, tak jsem logicky předpokládal, že když ta firma chce na internetu vystupovat jako spolehlivá a úspěšná, neměl by se její „šéf“ stydět být presentován mezi osobami presentovanými jako její představitelé – aspoň jménem a pochopitelně bez přímého kontaktu na sebe (na zajišťování styku s veřejností „má lidi“).
Firma u které pracuji také nemá všechny vrcholové pracovníky vyjmenované na webu. Takže dle tvé logiky, firma není spolehlivá a úspěšná…
Nepodkládejte mi laskavě své hloupé smyšlenky, protože já jsem přece nikde nenapsal, že ta firma není spolehlivá a úspěšná, ale jen to, že by se „šéf“ takové firmy neměl stydět být aspoň jménem uveden na jejích („PR“) www stránkách – a to podle mě platí tím spíše v případě, kdy jejich součástí je i samostatná sekce „o nás“, kde je dokonce fotogalerie jakéhosi managementu budící spíše reminiscenci na „galerie nejlepších pracovníků“ známé z „tabulí cti“ z dob předchozího režimu. Jestliže ten „šéf“ jezdí za takovou firmu vrcholově jednat jako její „šéf“, proč jsou tam presentováni jiní lidé, ale on jako… Číst vice »
Dobrý večer vážený pane. jen si dovolím poznamenat, že v té naší galerii či tabuli cti o které píšete, že je plná nějakých asistentů, tak já tam osobně vidím jenom dvě management assistant a zbytek jsou ,,jen a pouze,, zcela zásadní vedoucí pracovníci a to včetně firemního ředitele – CEO, finančního ředitele – CFO a včetně prokuristy mateřské Umbrelly Mobility. Já tam nejsem proto, protože v Umbrelle Coach & Buses nevykonávám žádnou operativně exekuční činnost. Jsem pouze jednatelem společnosti, který je řádně uveden v Obchodním registru. Kéž by to tak bylo u všech firem pravidlem, že si jednoduše ve veřejných… Číst vice »
Vážený panePan Pavel Steiner je šéfem a majitelem Umbrelly
,,Nové vozy na dva roky nelze nabídno“ Nemá to spíš být ,,Nové vozy na dva roky nelze nabídnout.“ ?
To n je opravdu zásadní!
Kolik času si strávil hledáním překlepu abys mohl prudit a chytračit???