MHD, co je víc než MHD. Brno startuje kampaň, nové cestující má paradoxně oslovit zevnitř vozů
Tramvaj DPMB EVO2 (Drak) v centru Brna. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Za hlavní slogan reklamních letáků si dopravní podnik vybral oblíbené marketingové klišé.
Pěkně trapná kampaň. Sorry, Brno!
Jo, mozna az zrusi dotovanej uber a bolt
Ono je snadné to kritizovat, ale myslím že v těch učebnicích marketingu se píše i to, že za tím sloganem musí něco stát – nějaká skutečná výhoda pro zákazníka a nějaká cesta k tomu aby si tedy něco pořídil a zákazníkem zůstal. Víc než MHD, to je fajn, ale co z toho? Znamená to že brněnská MHD je lepší než jiné? A proč tam nepíšou v čem? Když je to super studovna, co zmínit wifi zdarma? Když je to pro malé děti, proč nenapsat o počtu bezbariérových vozidel a místech pro kočárky? Co vlastně chtějí cestujícím sdělit? Navíc některá hesla… Číst vice »
Jako mnohem lepší investici na přilákání dalších cestujících bych viděl pořízení dalšího soustruhu, aby na ulicích a ve Variích nemuseli poslouchat ty šíleně obutá kola…ale třeba je to taky součást této inovativní reklamní kampaně, jak upozornit na MHD.
Letos přijede jeden nový kolový soustruh do Medlánek, bude to nějaký pojízdný – přemístitelný typ.
Pokud je to pravda, tak je to dobrá zpráva – o jeho vytížení nemusí mít obavy. Tak příště třeba kovárnu 🙂
V DPMB zřejmě vše funguje jak má,když je čas řešit letáky. Jen ze zvědavosti jsem si spočítal jízdu do zaměstnání MHD vs. auto. Žádná sláva to není, spíše velké špatné, a raději budu stát v koloně v autě než ve voze MHD. To věčné připomínání o „nejlepší“ hromadné dopravě mi přijde hloupé a odtržené od reality.
Spřátelená reklamka potřebovala vytížit a odnese cestující, už tak dost bombardovaný všudypřítomným marketingem.
Sto let za opicemi. Jinde již mají autonomní tramvaje a lákají cestující na high-tech. Ale zpět k současnosti: v Brně mj. chybí preference na mnoha křižovatkách a cestovní rychlost hlavně ve špičkách je bídná. Zahraniční návštěva se minule divila, jak je Brno bohaté město, že si může dovolit nejdražší segment MHD postávat před návěstidly. Na druhé straně alespoň patří poděkování šikovným hochům z DPMB za Draky, ty nabízejí slušnou kapacitu, příjemné jízdní vlastnosti a dobrý výhled.
High tech lákání 😂😂😂 to určitě
Preference na křižovatkách je, akorát preferuje něco jiného….brrrm, brrrm brrrm….
Bohužel město nema koule ty preference zavést. Projet od Moravaku na Mendlak je poskakovani po křižovatkách. A to nemluvim pred moravakem to cekani 2min na krizovatce pred vjezdem do zastavky
Lid si žádá plynulou jízdu…autem. Proto volí, jak volí…
Než dávat peníze za reklamu by měli spíš se snažit zajistit, aby se ti cestující do té MHD vešli
Ja bych zvolil trochu jiný slogan: “Hokejový klub mého kamaráda je důležitější než nějaká socka. Proto jsme vám škrtli spoje.” Vaše primátorka Vaňková
To by ovšem měl být slogan na plakát ODS ne dopravnímu podniku, který s politickým rozhodnutím, těžko něco udělá.
Vidíte tahle souvislost mě nenapadla 🙂 je fakt ze od covidu jsou intervaly a kapacita horší