regio-vlak

MHD, co je víc než MHD. Brno startuje kampaň, nové cestující má paradoxně oslovit zevnitř vozů

Tramvaj DPMB EVO2 (Drak) v centru Brna. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářTramvaj DPMB EVO2 (Drak) v centru Brna. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Za hlavní slogan reklamních letáků si dopravní podnik vybral oblíbené marketingové klišé.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Nemel

Pěkně trapná kampaň. Sorry, Brno!

Brio

Jo, mozna az zrusi dotovanej uber a bolt

Twix

Ono je snadné to kritizovat, ale myslím že v těch učebnicích marketingu se píše i to, že za tím sloganem musí něco stát – nějaká skutečná výhoda pro zákazníka a nějaká cesta k tomu aby si tedy něco pořídil a zákazníkem zůstal. Víc než MHD, to je fajn, ale co z toho? Znamená to že brněnská MHD je lepší než jiné? A proč tam nepíšou v čem? Když je to super studovna, co zmínit wifi zdarma? Když je to pro malé děti, proč nenapsat o počtu bezbariérových vozidel a místech pro kočárky? Co vlastně chtějí cestujícím sdělit? Navíc některá hesla… Číst vice »

tmsq

Jako mnohem lepší investici na přilákání dalších cestujících bych viděl pořízení dalšího soustruhu, aby na ulicích a ve Variích nemuseli poslouchat ty šíleně obutá kola…ale třeba je to taky součást této inovativní reklamní kampaně, jak upozornit na MHD.

Jarda Krapas

Letos přijede jeden nový kolový soustruh do Medlánek, bude to nějaký pojízdný – přemístitelný typ.

tmsq

Pokud je to pravda, tak je to dobrá zpráva – o jeho vytížení nemusí mít obavy. Tak příště třeba kovárnu 🙂

Lubas

V DPMB zřejmě vše funguje jak má,když je čas řešit letáky. Jen ze zvědavosti jsem si spočítal jízdu do zaměstnání MHD vs. auto. Žádná sláva to není, spíše velké špatné, a raději budu stát v koloně v autě než ve voze MHD. To věčné připomínání o „nejlepší“ hromadné dopravě mi přijde hloupé a odtržené od reality.

RD 85

Spřátelená reklamka potřebovala vytížit a odnese cestující, už tak dost bombardovaný všudypřítomným marketingem.

Pavel Skládaný

Sto let za opicemi. Jinde již mají autonomní tramvaje a lákají cestující na high-tech. Ale zpět k současnosti: v Brně mj. chybí preference na mnoha křižovatkách a cestovní rychlost hlavně ve špičkách je bídná. Zahraniční návštěva se minule divila, jak je Brno bohaté město, že si může dovolit nejdražší segment MHD postávat před návěstidly. Na druhé straně alespoň patří poděkování šikovným hochům z DPMB za Draky, ty nabízejí slušnou kapacitu, příjemné jízdní vlastnosti a dobrý výhled.

Ares

High tech lákání 😂😂😂 to určitě

Nose Peak

Preference na křižovatkách je, akorát preferuje něco jiného….brrrm, brrrm brrrm….

VEL

Bohužel město nema koule ty preference zavést. Projet od Moravaku na Mendlak je poskakovani po křižovatkách. A to nemluvim pred moravakem to cekani 2min na krizovatce pred vjezdem do zastavky

Nose Peak

Lid si žádá plynulou jízdu…autem. Proto volí, jak volí…

_mm

Než dávat peníze za reklamu by měli spíš se snažit zajistit, aby se ti cestující do té MHD vešli

V. K.

Ja bych zvolil trochu jiný slogan: “Hokejový klub mého kamaráda je důležitější než nějaká socka. Proto jsme vám škrtli spoje.” Vaše primátorka Vaňková

M19

To by ovšem měl být slogan na plakát ODS ne dopravnímu podniku, který s politickým rozhodnutím, těžko něco udělá.

VEL

Vidíte tahle souvislost mě nenapadla 🙂 je fakt ze od covidu jsou intervaly a kapacita horší