Mezi Ostravu a Opavu se vrátí vlaky, vyjedou v neděli

Obnova tratí po povodních. Zdroj: Správa železnicObnova tratí po povodních. Zdroj: Správa železnic

Už od pátku budou moct vlaky jezdit i na navazující trati mezi Opavou a Skrochovicemi, dokončeny byly také opravy mezi Bludovem a Rudou nad Moravou.

Odebírat
Upozornit na
guest
19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří Kocurek

Paráda, z nejhoršího venku. Dík všem, co na tom pracují!

El Barto

Mezitím na polské straně opravují úsek z Glucholaz na Mikulovice, snad příští týden by mohlo být hotovo.
Zdroj: https://tinyurl.com/2wpvnxvk

Kontra

To sice ano, ale poslední termín od SŽ ohledně zprovoznění úseku Mikulovice-Písečná je 30.9.2025. Tady máme nadlouho utrum 🙄

Pezos

Pamatujete si na řeči, že se jezdit nebude, protože peáž Poláci nebudou chtít opravovat? No, tak tím to nebylo ☹️

El Barto

Já si pamatuju, že kolovaly zvěsti o tom, že už se tou peáží nebude jezdit nikdy. Že to u nás potrvá tak dlouho opravit je mrzuté, ale úplné zrušení trati by bylo horší.

Kkarel

Super, dobrých zpráv není nikdy dost.👍

Pob

Bohužel KODIS vlaky do Skrochovic nechce a skoro nikdo to nechápe. Tak se bude dál veselé jezdit autobusem.

Chleba Nakup

A to jsem čuměl, odkud přijely na výpomoc výlukové busy. Za největší exotiku tu považuju busy v barvách PID a MHD Klatovy.

Jiří Kocurek

Co je na tom exotického, snad každý dnešní autobus zvládne násobně větší dálku bez nutnosti servisu. I stará sedmičková Karosa nás dovezla do Anglie a zpátky (tehdy středoškoláky).

El Barto

Tak ono je tou „exotikou“ myšleno asi to, že tam busy v takových barvách prostě obvykle nezajíždějí, nic víc, nic míň.

Jiří Kocurek

Tak v tom případě by byla exotika, kdyby se tam objevily busy z Davosu. To by se možná i vykopala válečná sekera a tančilo kolem ohně.

Chleba Nakup

Přesně!

Chleba Nakup

To museli v Anglii čumět, co jim tam přijelo za exoty. Větší nářez už je asi jen Trabantem kolem světa.
Exotické mi na tom přijde to, že bus MHD běžně nejezdí 500 km jinde.

Jiří Kocurek

I know Czech busses, clouds of smoke and students are pushing … byli už zvyklí.

Kubrt

Bude to čím dál běžnější; sekundární (terciární, kvarterní atd.) trh s autobusy je dost aktivní. Když to vezmu ze svého okolí, v Kobylisích teď na subdodávkách u ČSAD Střední Čechy jezdí několik busů od ČSAD Tišnov, naopak ČSAD SČ prodalo řadu busů (i v nátěru PID) dopravcům po celé ČR (Valenta, Dvořák, Uherské Hradiště), včetně těch co jezdí často NAD. Každopádně je to vždy příjemné osvěžení ze stereotypu 🙂

Chleba Nakup

A já si říkal, že nikomu nechybí, a ony mohly být už jiného majitele. Díky za rozšíření obzorů.

Tomariero

Hodně jich je i nových, ale dopravci v Pidu je budou potřebovat až od nových smluv od prosince tak zatím jezdí na NAD.

M19

KODIS nechce… Opravdu? 😁

Ondra

Zlý…nepěkná věc… 😀