Přijel Martin na dehtovém koni.Snad jim počasí vydrží, jinak jsou tam za rok znovu.
Jarda
1 měsíc
Děláte si srandu? Ta cesta je úplně v pohodě. Navíc, jestli se má za 3 roky začít stavět 4 proud… Dnes peklo, fronty jak prase…. Co raději opravit dezolátni cestu Bystrovany – Droždín…
i to co se tam dočtete musíte brát s rezervou. Je to už asi 3. nebo 4. termín, takže je pravděpodobné, že se to opět posune.
Spíš by mě zajímalo, proč se tato oprava neudala zároveň s opravou této silnice v létě ve Šternberku, kdy to bylo komplet uzavřené
Přijel Martin na dehtovém koni.Snad jim počasí vydrží, jinak jsou tam za rok znovu.
Děláte si srandu? Ta cesta je úplně v pohodě. Navíc, jestli se má za 3 roky začít stavět 4 proud… Dnes peklo, fronty jak prase…. Co raději opravit dezolátni cestu Bystrovany – Droždín…
Bystrovany Drozdin patri kraji, ne statu. A pristi rok by se mela delat taky
Není Porr ta firma, která byla spojená s kauzou Autostráda?
A kdy tady má začít dlouhoplánovaná přestavba na čtyřpruh? I když se obávám, že tuším odpověď a nechci ji ani slyšet.
Staci parkrat kliknout na webu RSD:
Stavba I/46 Týneček–Šternberk
Realizace: 2028-2030
Tak co, tusil jste spravne?
i to co se tam dočtete musíte brát s rezervou. Je to už asi 3. nebo 4. termín, takže je pravděpodobné, že se to opět posune.
Spíš by mě zajímalo, proč se tato oprava neudala zároveň s opravou této silnice v létě ve Šternberku, kdy to bylo komplet uzavřené
Přesně tak.
Obávám se, že v rozpočtu nezbyde na všechny stavby zahajované v roce 2028. Správa železnic jich má taky až až.
Správa Železnic kdyžtak udělá to co umí nejlíp … posune termíny.
A přesune se při tom na silnice?
To se uvidí. Já jsem očekával, že vzhledem k tomu, kdo vyhrál volby a kolik peněz bude v SFDI, že nezačne nikdy.