Třeba to ještě při kolaudaci opraví. Každopádně dělená stezka bez barevného/materiálového odlišení bývá málokdy funkční. Místo intuitivního rozlišení tam nasázejí piktogramy.
Přesně tak, tohle rozdělení fungovat nebude ani pro jednu skupinu. Cyklista v protějším směru pojede ze svého pohledu „vpravo“ jak je zvyklý, tedy v pruhu pro chodce, čímž odradí jakékoli chodce, aby tady chodili vlevo. Pro skupinku chodců je to zase úzké (i kdyby byla ve svém pruhu) a za sebou po dvojicích nepůjdou.
Standard na podobných místech je jezdit i chodit vpravo. Pruhy nejsou Češi schopní dodržovat.
V zahraničí jsou cyklostezky podél hlavních silnic standard, tady bude sláva 1km..
lepší než nic asi
K čemu to pásové značení, když tam je značka Stezka pro chodce a cyklisty společná? Toto lze u nás vidět celkem běžně.
Třeba to ještě při kolaudaci opraví. Každopádně dělená stezka bez barevného/materiálového odlišení bývá málokdy funkční. Místo intuitivního rozlišení tam nasázejí piktogramy.
Přesně tak, tohle rozdělení fungovat nebude ani pro jednu skupinu. Cyklista v protějším směru pojede ze svého pohledu „vpravo“ jak je zvyklý, tedy v pruhu pro chodce, čímž odradí jakékoli chodce, aby tady chodili vlevo. Pro skupinku chodců je to zase úzké (i kdyby byla ve svém pruhu) a za sebou po dvojicích nepůjdou.
Standard na podobných místech je jezdit i chodit vpravo. Pruhy nejsou Češi schopní dodržovat.
Což zase odradí cyklisty a ti pojedou po silnici…
Dle zákona maji chodci povinnost chodit vlevo vsude, kde se pohybuji spolecne s vozidly. Jedna se o ohleduplnost a bezpecnost.
V tomto konkretnim pripade je to tedy dane vodorovnym znacem jinak.