Mezi Litoměřice a Lovosice se po více než třech měsících vrátí vlaky, oprava je hotová o dva týdny dříve

Oprava trati Lovosice - Litoměřice po prudkých deštích. Foto: Chládek & TintěraOprava trati Lovosice - Litoměřice po prudkých deštích. Foto: Chládek & Tintěra

Opravou prošlo 120 metrů trati.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vít Jůza

Do toho termínu „pondělí 15. září“ se asi vloudila maličká chybička, jestli to nemá být až za rok.

rzc

Tak uvidime az zaprsi, vizualne tam akorat presypali kameny.

Jiří Kocurek

Áno, když je kladivo vizuálně stejné, tak může být i polystyrenové.

Petr-S

No, stihli to zrovna před další lijáky

Adrián

Stavby a rekonštrukcie, ktoré sa končia skôr ako pôvodne mali sú potom v rovnakej kvalite? Pýtam sa, lebo na ŽSR je skôr opačný trend. Samozrejme, nie vždy môžu za okolnosti a potom sa tie termíny posúvajú aj nie ich vinou.

Bez přezdívky

To by mě zajímalo jestli to zaplatí ten kdo tu trať před pár lety rekonstruoval. Ten násep byl tehdy zpevňován, resp. se o to evidentně neúspěšně pokusili.

David

Jestli jim někdo podepsal akceptaky na zaplacení faktur, tak určitě i zkontroloval, že to co dodali bylo podle dokumentace – pokud to zatížení bylo jiné/větší než se plánovalo, tak za to můžou jak?

GFM

S náspem se nic nedělo. Tak jak se v 19. století postavil, tak vydržel do letoška. A že tam byl slušnej bordel.

Bez přezdívky

Ale dělalo se na tom náspu, nový svršek kde se mírně zvyšovala výška kvůli zvednutí mostu přes elektrifikovanou trať a koruna náspu se kvůli tomu upravovala.

Milan

…. a jako ten svah se sesul kvůli koruně náspu či naopak, že tehdy nebyl vůbec či správně upraven základ toho náspu, protože si to zadavetel – provozovatel dráhy tehdy neobjednal a zejména nechtěl zaplatit?