Dobrá firma. Válec dole, zábradlí dole.. Ať se pak nikdo nediví, že je veřejnost skeptická vůči jakýmkoliv veřejným stavbám, když se tam motají takoví lempli.
Dusanh
1 rok
Strojník válce si na pár vteřin užil pěkný adrenalin… 😀
Pája
1 rok
Že jo? Taky furt čekám na fotku, kde už je dole 😀 /Fakt je, že mimo nástupiště se z toho fakt leze blbě, ale podařená fotečka 😉
MichalCZ
1 rok
Po tom nadjezdu, most je silné slovo, jezdím každý den. Teď tedy ne, ale zas budu (obchvat se mě netýká, směr Drásov). Poslední 3-4 roky fandím tomu, kdo má revize mostů na starost, aby nešel do basy. Jestli se mosty známkují 1 – 5, tak tento má s přehledem 8. Betonová mobilní svodidla po okrajích, nebo takový obecný zimomřivý pocit, že jsem „přejel a přežil“. Žil jsem sen. Žiji v normální zemi a obchvat Čebína nabídne jedinečnou příležitost, postavit v rámci této akce most nový. Bude zbudovaný v klidu, v rámci stavby, nikoho výstavba nezatíží, nic nezkomplikuje, protože se výstavba… Číst vice »
Když se na to dívám pořádně, tak to zábradlí je zhozený na OBOU stranách toho mostu.
Jan
1 rok
Ještě že ten válec spadl mimo a ne do kolejiště. Kdyby to skončilo na kolejích a najel do toho osobák (v tu dobu nejspíš plný školáků jedoucích domů), tak by to mohlo dopadnout velice špatně.
Vypadá to, že provoz stačili zastavit včas, než do toho najel nějaký vlak. Jinak by byla škoda asi o dost větší.
Celkově to vlastně dopadlo ještě hodně dobře. I když cestující, kteří tama včera potřebovali jet, to asi úplně neocení…
No mohli někde zkusit sehnat trochu víc autobusů protože tak narvanej bus co jel z Kuřimi do Tišnova jsem ještě neviděl. Ale co by člověk čekal když nahradí standardně přecpaný rychlík 1 busem s tím, že někteří naštěstí jeli tím co byl místo osobáku. A ani průvodčí z R9 co zrovna přijel z Prahy do Tišnova netušil jestli se otáčí a cestující na Prahu mají nastoupit nebo jestli tam máme čekat na něco jiného. Chápu, že to byl zásadní problém, ale jel jsem 3 hodiny po té co se to stalo tak už to mohli mít nějak vymyšlený. DPMB má… Číst vice »
Což o to, autobusy by se nějaké našly. Horší to bude s řidiči. V pracovní den by se dal považovat za úspěch ad hoc i ten jeden autobus nezávisle na dopravci.
Jako kdysi mi tramvaják z Brna říkal, že tam mají pár řidičů když vypadne tramvaj. A v tomhle úseku je to ještě v rámci IDSJMK jestli se nepletu tak bych čekal, že to nebude takový problém tam někoho poslat. Když to nejde kousek od Brna tak už fakt nevím kde.
A mohu se zeptat těch mínusů na mém komentáři co se jim na popisu situace od zúčastněného cestujícího nelíbilo?
Na celý IDS JMK jsou dva zálohoví řidiči s autobusem čekající, „kdyby něco“. Dopravní podnik má jistě své zálohové řidiče s vozidly, které jsou ale primárně pro výpadky v rámci podniku. A ani dopravní podnik nemá plnou místnost řidičů čekajících na mimořádku. Práce mají dost i v situacích, kdy se náhodou zrovna nic neděje. Mínusy jste zřejmě dostal za naivní představy. Dnes je mimo plán vzhledem k velkému tlaku na ekonomickou efektivitu problém prakticky všechno.
Tak jsem asi přecenil kapacity DPMB.Ale za ty 3 hodiny tam mohli mít náhradní autobusy z Jihlavy, Pardubic, Olomouce a možná i Ostravy a Prahy. A když už nic tak alespoň průvodčí mohli vědět kam vlastně jedou. A cedulka na busu kam vlastně jede by taky neuškodila. Minimálně by si řidič ušetřil hlasivky. Já fakt nepatřím mezi ty co by na všechno co dělají ČD nadávali, ale zároveň musím uznat, že pokud byla tohle jedna z prvních zkušeností s vlakama tak už asi hned tak znova nepojede. Vím, že všechno je o penězích, ale o to víc mě děsí co… Číst vice »
Záložních autobusů v pracovní den na IDS JMK je přes dvacet, a šest na MHD v Brně. Ty jsou nicméně často plně vytížené vykrýváním potřeb MHD, byť zrovna myslím minulý týden jeden lítal jako NAD za vlak do Chrlic při nějaké mimořádnosti. Regionální záložní autobusy jsou navíc často potřeba při nějakých mimořádnostech, nebo vykrývání neobsazených spojů atp., takže ta disponibilita opravdu není vždy tak velká, jak se může zdát.
David
1 rok
Chybí mi tu informace od Policie, jestli řidič silničního válce absolvoval dechovou zkoušku na alkohol a orientační test na drogy.
Chybí také informace, jestli byl zdravotně vpořádku. Mám na mysli lehkou mozkovou příhodu nebo tak něco.
Jan
1 rok
Tahle trať se nickolejného provozu ne a ne zbavit..
Jiří Kocurek
1 rok
Celé je to nějaké podivné, tohle člověk záměrně neudělá.
Člověk
1 rok
Hlavně se tu prosím neztrapňujte nějakými výpady vůči Správě železnic a podobně, protože za celou situaci můžou stavbaři. Ke kolejím jim sjel válec, kterej předtím na mostě vymetl prakticky všechno zábradlí, který tím zároveň shodil na trakční vedení obou kolejí… Slušnej guláš 🙁
Napsal jsem stavbař, což jsem použil jako obecnej výraz. Vy se ale chcete točit na výrazech, tak prosím, ale beze mě 😉
Poslední věta je úplně mimózní a budu se tvářit, že ji nevidím.
A všichni jsou škodná
Zkuste na sebe položit projek elektro, stavarsky, topenarsky, vzt a shz a dejte ho na okno. Kolize radiátor a zásuvka, světlo nad vzt, nadrz s hasivem bránící otevření dveří atd. Nikdy to nesedí. Nikdy spolu nekomunikují.
Stavař je každý kdo pracuje na stavbě! Projektant? To je ta škodná co když se objeví tak do všeho kecá, nic se mu nelíbí a když potřebujete řešit nějaký problém tak nemá čas nebo nezvedá telefon a nakonec řekne nějak se rozhodnete já to pak namaluji.
Dobrá firma. Válec dole, zábradlí dole.. Ať se pak nikdo nediví, že je veřejnost skeptická vůči jakýmkoliv veřejným stavbám, když se tam motají takoví lempli.
Strojník válce si na pár vteřin užil pěkný adrenalin… 😀
Že jo? Taky furt čekám na fotku, kde už je dole 😀 /Fakt je, že mimo nástupiště se z toho fakt leze blbě, ale podařená fotečka 😉
Po tom nadjezdu, most je silné slovo, jezdím každý den. Teď tedy ne, ale zas budu (obchvat se mě netýká, směr Drásov). Poslední 3-4 roky fandím tomu, kdo má revize mostů na starost, aby nešel do basy. Jestli se mosty známkují 1 – 5, tak tento má s přehledem 8. Betonová mobilní svodidla po okrajích, nebo takový obecný zimomřivý pocit, že jsem „přejel a přežil“. Žil jsem sen. Žiji v normální zemi a obchvat Čebína nabídne jedinečnou příležitost, postavit v rámci této akce most nový. Bude zbudovaný v klidu, v rámci stavby, nikoho výstavba nezatíží, nic nezkomplikuje, protože se výstavba… Číst vice »
Jj, mluvíte mi z duše. Kdyby to byl jediný takový most.
https://mapy.cz/turisticka?pano=1&pid=99527449&newest=1&yaw=3.884&fov=1.257&pitch=0.264&x=16.4212680&y=49.3430205&z=20&base=ophoto
Netřeba chodit daleko, Tišnov.
Když se na to dívám pořádně, tak to zábradlí je zhozený na OBOU stranách toho mostu.
Ještě že ten válec spadl mimo a ne do kolejiště. Kdyby to skončilo na kolejích a najel do toho osobák (v tu dobu nejspíš plný školáků jedoucích domů), tak by to mohlo dopadnout velice špatně.
Vypadá to, že provoz stačili zastavit včas, než do toho najel nějaký vlak. Jinak by byla škoda asi o dost větší.
Celkově to vlastně dopadlo ještě hodně dobře. I když cestující, kteří tama včera potřebovali jet, to asi úplně neocení…
A kdyby tam jel náhodou vlak s naftou, naproti vlak s uhlím a u nadjezdu stálo několik školních autobusů tak by to bylo ještě horší. Kdyby.
Ucelenka se čpavkem by byla mnohem horší.
Všechna čest za to, že neztráceli čas tím, jak to ututlat nebo na někoho shodit, že od toho neutekli #mynic
Stát se to v době zavřeného Blanska, to by byla teprve divočina
Trať na Beroun má novou konkurenci 😂
Nemůže prohrát.
Kde je ten komentující, co psal „když přejezd zruší a udělají tam nadjezd, tak se stejně najde Polák, co před ten vlak z mostu spadne“ ?
Načasování výborné, akorát to nebyl Polák.
Dělat pravidlo z extrémního případu je poněkud krátkozraké. To by na mostech nemuselo být zábradlí, stejně se najde někdo kdo skočí.
To byla sranda…
No mohli někde zkusit sehnat trochu víc autobusů protože tak narvanej bus co jel z Kuřimi do Tišnova jsem ještě neviděl. Ale co by člověk čekal když nahradí standardně přecpaný rychlík 1 busem s tím, že někteří naštěstí jeli tím co byl místo osobáku. A ani průvodčí z R9 co zrovna přijel z Prahy do Tišnova netušil jestli se otáčí a cestující na Prahu mají nastoupit nebo jestli tam máme čekat na něco jiného. Chápu, že to byl zásadní problém, ale jel jsem 3 hodiny po té co se to stalo tak už to mohli mít nějak vymyšlený. DPMB má… Číst vice »
Což o to, autobusy by se nějaké našly. Horší to bude s řidiči. V pracovní den by se dal považovat za úspěch ad hoc i ten jeden autobus nezávisle na dopravci.
Jako kdysi mi tramvaják z Brna říkal, že tam mají pár řidičů když vypadne tramvaj. A v tomhle úseku je to ještě v rámci IDSJMK jestli se nepletu tak bych čekal, že to nebude takový problém tam někoho poslat. Když to nejde kousek od Brna tak už fakt nevím kde.
A mohu se zeptat těch mínusů na mém komentáři co se jim na popisu situace od zúčastněného cestujícího nelíbilo?
Na celý IDS JMK jsou dva zálohoví řidiči s autobusem čekající, „kdyby něco“. Dopravní podnik má jistě své zálohové řidiče s vozidly, které jsou ale primárně pro výpadky v rámci podniku. A ani dopravní podnik nemá plnou místnost řidičů čekajících na mimořádku. Práce mají dost i v situacích, kdy se náhodou zrovna nic neděje. Mínusy jste zřejmě dostal za naivní představy. Dnes je mimo plán vzhledem k velkému tlaku na ekonomickou efektivitu problém prakticky všechno.
Tak jsem asi přecenil kapacity DPMB.Ale za ty 3 hodiny tam mohli mít náhradní autobusy z Jihlavy, Pardubic, Olomouce a možná i Ostravy a Prahy. A když už nic tak alespoň průvodčí mohli vědět kam vlastně jedou. A cedulka na busu kam vlastně jede by taky neuškodila. Minimálně by si řidič ušetřil hlasivky. Já fakt nepatřím mezi ty co by na všechno co dělají ČD nadávali, ale zároveň musím uznat, že pokud byla tohle jedna z prvních zkušeností s vlakama tak už asi hned tak znova nepojede. Vím, že všechno je o penězích, ale o to víc mě děsí co… Číst vice »
Na celé IDS JMK nejsou dva řidiči na záloze, ale pro každý soutěžený soubor je stanoveno kolik autobusů v záloze musí být.
Záložních autobusů v pracovní den na IDS JMK je přes dvacet, a šest na MHD v Brně. Ty jsou nicméně často plně vytížené vykrýváním potřeb MHD, byť zrovna myslím minulý týden jeden lítal jako NAD za vlak do Chrlic při nějaké mimořádnosti. Regionální záložní autobusy jsou navíc často potřeba při nějakých mimořádnostech, nebo vykrývání neobsazených spojů atp., takže ta disponibilita opravdu není vždy tak velká, jak se může zdát.
Chybí mi tu informace od Policie, jestli řidič silničního válce absolvoval dechovou zkoušku na alkohol a orientační test na drogy.
Chybí také informace, jestli byl zdravotně vpořádku. Mám na mysli lehkou mozkovou příhodu nebo tak něco.
Tahle trať se nickolejného provozu ne a ne zbavit..
Celé je to nějaké podivné, tohle člověk záměrně neudělá.
Hlavně se tu prosím neztrapňujte nějakými výpady vůči Správě železnic a podobně, protože za celou situaci můžou stavbaři. Ke kolejím jim sjel válec, kterej předtím na mostě vymetl prakticky všechno zábradlí, který tím zároveň shodil na trakční vedení obou kolejí… Slušnej guláš 🙁
Jojo…
Nikoliv stavaři, ale strojník. Stavař je obecně projekant.
Vy byste to naprojektoval líp, aby sto strojník silničního válce nezboural?
Napsal jsem stavbař, což jsem použil jako obecnej výraz. Vy se ale chcete točit na výrazech, tak prosím, ale beze mě 😉
Poslední věta je úplně mimózní a budu se tvářit, že ji nevidím.
Když teda chcete slovíčkařit, tak já jako projektant nejsem stavař. Neházejte všechny do jednoho pytle.
nebojte, vím že jsou projektanti různých profesí, strojní, elektro …
A všichni jsou škodná
Zkuste na sebe položit projek elektro, stavarsky, topenarsky, vzt a shz a dejte ho na okno. Kolize radiátor a zásuvka, světlo nad vzt, nadrz s hasivem bránící otevření dveří atd. Nikdy to nesedí. Nikdy spolu nekomunikují.
V normální firmě komunikuji a necpou vzt skrz nějakou jinou technologii. Od toho je autoCAD a sdílení souboru .
Stavař je každý kdo pracuje na stavbě! Projektant? To je ta škodná co když se objeví tak do všeho kecá, nic se mu nelíbí a když potřebujete řešit nějaký problém tak nemá čas nebo nezvedá telefon a nakonec řekne nějak se rozhodnete já to pak namaluji.
Kvituji pojem „namaluju“, protože ty výtvory mnohdy nemají větší technickou kulturu, než omalovánky pro děcka v MŠ.
Jestli byl cíl zbourat to, tak to zvládl 😄
Zřejmě nebylo modré…
Modré by udrželo i ten válec…..to.je vtip
nové jistě bude modré 😉
Už se těším až takhle budou odpadávat celé kusy mostu pod Vyšehradem 😂🙈… Jak bourači předpovídají😂🤣
Mě spíš přišlo, že jim tam spadl celej parní válec. Naštěstí lehce vedle kolejí
Ze silničního náspu spadl na trakční vedení stroj na údržbu komunikace.
https://twitter.com/datel_informuje/status/1714998985721536949
Myslí se tím to totálně uhnilé 70 let staré betonové zábradlí z úseku Čebín Kuřim?
Pozdrav na SÚS JMK. Všecko v beznadějným dezolátu..
Jste trochu mimo. Svodidla proražená válcem, nic betonového tam není…
Podívejte se na fotku ty sloupky jsou z betonu.
Jde nejspíš o most u Čebína u OK. Tam bývalo betonové zábradlí + betonové svodidla.
https://mapy.cz/zakladni?pano=1&pid=99530896&newest=1&yaw=1.829&fov=1.257&pitch=0.177&x=16.4892644&y=49.3112613&z=16
Mosty jsou tam dva. Jeden je téměř nový https://mapy.cz/s/nonesojapa a ten druhý má zábradlí ocelové.
A protože ten most před Čebínem od Kuřimi nejde pořádně objet, tak velká oprava při stavbě obchvatu nepřipadala v úvahu.
Přičemž za chybu strojníka těžko vinit SÚSku. Ta chyba se mohla stát i před 10 roky.
Máte na jednu stranu pravdu, na stranu druhou:
-válec není tank, normální svodidla nebo zábradlí by ho měly v pohodě zastavit
-že zábradlí v háji je vidět např zde, ty betonový svodidla jsou tam spíš jako alibismus
https://mapy.cz/turisticka?pano=1&pid=99530925&newest=1&yaw=5.689&fov=1.257&pitch=0.077&x=16.4896749&y=49.3111395&z=17
-tohoto stavu se docílilo tím, že se na most hromadu let kašlalo
-tento stav není na krajských silnicích JMK vyjímka
Copak, trať nebyla zabezpečena tabulkou zakazující padání zábradlí?
Už i tady?
Byla, ale zábradlí ji nečetlo…
Trať není nástupiště a elektromechanik není aktobat. Rovněž MVTV není nízkopodlažní
Modré?
Bééé, předběhl jste mne.
spíš bych řekl, že už jen rezavé