Mezi hřbitovy nebudou dva měsíce jezdit tramvaje. Žižkovskou trať čeká modernizace
Ulice Jana Želivského v Praze. Foto: Pražská integrovaná doprava

Bude zavedena náhradní autobusová doprava X11.
Bude zavedena náhradní autobusová doprava X11.
A nebožtíci budou chodit pěšky!
Možná by měl DPP uvažovat o přidání odbočení na křižovatce z Flory přes Olšansku k Nákladovému Nádraží. Takhle linku č. 7 defakto vymazali – což je důležitá spojnice Vršovic a Strašnic s Palmovkou
Je pravda, že zatímco uzavírku Jičínské lze zcela v pohodě objet, uzavírka Jana Želivského rozhodí úplně všechno.
Psalo se ale – možná to dokonce bylo někde v podcastu – že ten oblouk z Jičínské na Olšanské náměstí je naprojektovaný tak, že tam oblouk do Olšanské nejde vložit bez kompletní změny konfigurace křižovatky.
Při pohledu na mapu s vámi souhlasím – možná by oblouk dokonce i zasahoval do parku okolo kostela sv. Rocha:
https://mapy.com/cs/zakladni?x=14.4594377&y=50.0823545&z=19
za me lepsi nez 7 je prave 5, spojeni se Zizkovem, ktere chybi doplnene o 10 jako spoj na zelvu/floru,…
Ale jako spojnice Strasnic bych videl linku 10 spise odklonenou z zelvy do Hostivare… a jeji trasu do rep nechat posilenou nebo zdublovanou 16 ci novou linku ve smeru Malesice – Motol/Repy
Ta 16 je pri kazde podobne vyluce takto posilena…
Chodnikum by nejaka rekonstrukce taky neuskodila, ty se delat nebudou?
celý profil ulice by potřeboval nějaký tuning, je to mezi děmi hřbitovními zdmi s tím provozem taková šedá prašná díra, na kole smrt, pěšky o astma, čekat na tramvaj též velké juch.
Ja tam pri prestupu vdy se dusim, v cele ulici J.Zelivskeho…
Praha 3 dlouhodobě plánuje kompletní rekonstrukci ulice, podklady k tomu existují už minimálně pět let, ale pokrok zatím žádný.
https://iprpraha.cz/stranka/3447/dalsi-zizkovska-tepna-projde-rekonstrukci-ulice-jana-zelivskeho-bude-privetivejsi-a-mene-hlucna
Zajimave, budu muset poslat dalsi 106 na TSK, protoze jinak se zjevne k aktualnim informacim o budoucich rekonstrukcich v mem okoli dostat neda..
Projekty na webu IPR typicky nejsou po nahrani aktualizovany, a TSK dle vyjadreni z me predchozi 106 portal s informacemi o projektech nema a neplanuje.
TSK je takovej trošku uzavřenej technokratickej brouk co má rád klid na práci. A možná ho i potřebuje, když už se se světem venku má nějak pořádně komnikovat, je na to potřeba vyčlenit docela hodně zdrojů a zavést spoustu procesů, který to umožní opravdu dělat. A taky trošku posunout organizační/podnikovou kulturu. Bylo by to ale fajn udělat.
Ono se nezaclo ani se Seifertovou, co se taky planuje uz… ani nevim jak dlouho.
Na Seifertovu jsem posilal 106:
„V 1. etapě proběhne rekonstrukce opěrné zdi v dolní části Seifertovy ulice v návaznosti na ulice
Chcelčického a Chlumová. V současné době je dokumentace předložená stavebnímu úřadu k vydání stavebního povolení.
Realizace 1. etapy se předpokládá v roce 2027 a je závislá na úplném uzavření tramvajové trati.
2. etapa – je aktuálně ve fázi ukončené studie.
Předpokládaná realizace je v roce 2028/2029“
V tehle oblasti jsem se take ptal na Jicinskou: „V ulici Jičínská neprobíhá žádná projekční činnost“
Rozkopat ulici a MHD v době Památky zesnulých (dušičky) u jednoho z největších hřbitovů v ČR je skutku geniální….
Tohle podle mne moc velký vliv mít nebude. Na hřbitovy se beztak chodí většinou z Vinohradské (kde se nechá jakž-takž i zaparkovat), a na tu východní část se parkuje v ul. U Nákladového nádraží. Přístup od metra zůstane, jediné co bude třeba pohlídat, aby o dušičkách zůstal zachován ten přechod přes ul.Želivského spojující obě části hřbitovů.
Myslíte ten u zpola bývalé zastávky Mezi hřbitovy? Po jejím zrušení (respektive přísunu k Vinohradské, jako na potvoru s jediným přístupem na místě vstupu do hřbitovů nejvzdálenějším – jen kvůli původní 19, nyní 7, aby se lidé nemuseli např. v podchodu dívat, co jim jede dříve…) se tudy na hřbitov vyplatí jen chodit od severu a vracet se na jih, takže… 🙂
Sebrat dvě celé linky na vozovně žižkov není dobře vymyšlené.
Bude posílena 31 do souprav.
Tak doufám, že někdo myslel i na úpravu intervalů semaforu na Basilejském nám. Na odbočení z Malešické doleva směrem k Želvě tam je hodně dlouhá červená, tam ty busy můžou zůstávat viset.
Je pravda, že ten pruh doleva není nejdelší a fronta ráno celkem přetéká. vysloveně zlé to je v ranní špičce o křižovatku dál za nádražím tj. Malešická x K Červenému dvoru. Tam se vytvořila taková samočinná regulace cest do centra, před 8:00 a 9:00 běžně 300m fronta od Malešic/Jarova neb neřízená křižovatka a připojení z vedlejší, vše v jediném pruhu neb je to stará zadní cesta a žádný dopravně robustní bulvár. Asi tu máme nějak víc cest autem, než město bez dalšího snese. Pěšky je to kolem díky tomu vysloveně voňavka, částečně je tam i chodník (sic!), mikromobilita/bezmotorová nemá místo… Číst vice »