Mezi Hradcem Králové a Jaroměří nepojedou dva týdny vlaky

Lokomotiva 754 v čele rychlíku v Jaroměři. Foto: Michal ChrástLokomotiva 754 v čele rychlíku v Jaroměři. Foto: Michal Chrást

Důvodem výluky je údržba trati.

28 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ruzian1

A nasledne od 12.4. do 15.4. vyluka Jaromer – Cerveny Kostelec/Nachod a od 16.4. do 11.5. Jaromer – Starkoc/Nachod.

Jirka z UL

😊 dva týdny a tolik křiku, u nás začala výluka někdy teď v úterý – středa a bude až do šestnáctého, ale ještě větší sranda bude od příštího týdne, zavřou v této souvislosti ŽP na frekventované silnici. Viděl jsem jak organizaci NAD tak potom objízdné trasy pro silniční dopravu, to bude cirkus, paralyzuje se doprava v půlce okresu. Taky by mě zajímalo co za kosmetiku se bude tak dlouho dělat, pochybuju že na rychlíkové trati zvýší rychlost z těch max 80🤣.

PMa

Podle VJŘ Arrivy bych řekl, že v úseku Jaroměř – Dvůr Králové vlak normálně jezdí a autobusové linky jsou jen dvě – Hradec Králové – Stará Paka (s přípojem) a Hradec Králové – Dvůr Králové (bez přípoje dál, resp. s dřívějším odjezdem v opačném směru).

MartinS.

Jsou tři, ale ta Jaroměř – Dvůr a zpět jede jen 2x denně k/od prvnímu a poslednímu rychlíku, ty budou začínat a končit ve Dvoře.

gwann

Docela by mne zajimalo, co tam budou dva tydny pachat. Trat byla opravovana/flikovana pred 5 lety

Marcel

Přesně to mi jede v hlavě několik hodin. Neměl jsem odvahu se zeptat na takovou věc. Tohle je jak začátek velkého korupčního bordelu.

M152

Oprava 2 přejezdů, oprava 3 mostků a údržba kolejového svršku.

Jiří Kocurek

Jestli flikovaná, tak se pokračuje a flikuje to, co tehdy bylo „ještě dobrý“. Jinde se již 10 let opakují výluky 2x ročně.

Rossec

Už aby tam byly dvě koleje.

Michal82

Plus elektrizace do Trutnova a Náchoda skrz Vysokovskou spojku.

Tom

Tempem od SŽ nebude ani jedno v tomto desetiletí :/

Jirka Z

A nejlépe elektrizace a zdvojkolejnění přes Náchod až do Meziměstí na polské hranice.

Michal M

A co by po těch dvou kolejch jezdilo? Už ten Náchod bude s dvěma kolejemi lehce předimenzovaný, ale budiž.

Jirka Z

Že by vlaky do Polska, pro které by tak vznikla nová atraktivní trasa?

Twix

A je něco takového v blízké době v plánu? Nedávno se vedle stavěla dálnice (v pořádku) a zároveň se při výlukách lehce udržovala tato retro jednokolejka, kde cestující kromě nových nástupišť v Jaroměři nevidí zlepšení. Na to, že je to hlavní tah Hradce na tři důležité směry a navíc to slouží příměstu, je to škoda.

Michal82

Není. Vysokovska spojka opět usnula. Tak jako se to stalo již mnohokráte za posledních 90 let. Před válkou se připravovala varianta velkého oblouku za Starkočí, tedy bez tunelu. Válka to zastavila. Náchodsku i Broumovsku by spojka pokratila jízdní dobu o více než 10 minut. Škoda

Petr David

20 minut.

Michal M

Ona neusnula, on ji nikdo netlačí, takže nemá ani záměr projektu, natož aby ji schválila centrální komise MD. Jediné, co to má, je územní rezerva v ZÚR.

Petr David

Ale tlačí, bohužel současná dopravní politika je o silnicích. Jen o silnicích.

MartinS.

Z hlediska zájmů náchodské radnice, ale i kraje je důležitější silniční obchvat Náchoda, což je při provozu ve městě víc než logické. A asi si uvědomují, že dva velké infrastrukturní projekty najednou na MD nevybojují, takže přednost má obchvat.

Petr David

„Z hlediska zájmů náchodské radnice, ale i kraje je důležitější silniční obchvat…“ A co z hlediska lidí z Broumovska? Víte vůbec, že Broumovsko je sevřené státní hranicí a že obyvatelé mají jedinou skulinu na propojení s vnitrozemím? Víte, že Broumovsko díky pravidlům CHKO má zcela jiné možnosti, než lidé ve vnitrozemí? Když už se tady posuzují nějaké přednosti, tak já se domnívám, že se měla nejprve dodělat D11 a vidělo by se, co bude s tranzitem. Jestli spojku, nebo obchvat, to je tedy nesmyslná otázka. Spojka má zajistit suprovou dostupnost výběžku, obchvat je řešením následků brutálního tranzitu. Nesystémovým řešením. Chápu… Číst vice »

Jirka Z

A nebylo by lepší nejdříve tlačit na zdvojkolejnění mezi HK a Jaroměří? Jinak by ten úsek další nové vlaky od Náchoda stejně nepobral. A dokud tam bude jednokolejná trať, budou tam i do budoucna podobné vyluky jako tato paralyzovat provoz, a to se týká i navazujících tratí, tedy i případné Vysokovské spojky.

Petr David

Vysokovská spojka je automaticky spojovaná se zdvojkolejněním HK-J.

Jaroslav Černý

O té variantě oblouku za Starkočí se někde psalo? Kudy to mělo vést?

Tomas z novace

Třeba dopadne mnohem dříve Petrovická spojka.🙂

Petr David

Petrovická spojka má výhodu malých nákladů, ale neřeší to základní- Broumovsko a vynechává Týniště.

p.n.

Hlavně ať to jde bez komplikací a zpoždění! :))

Zdeněk

Zbožné přání, zvlášť u Českých drah….