Např v metru v Londýně taková mezera má klidně i 20 cm. Nohy si tam nikdo neláme. Mají to ošetřeno hláškou „mind the gap“ po názvu stanice. A invalida na vozíku halt musí trefit prostředek vagonu, kde je ta mezera nejmenší 💁♂️
Tohle mi přijde skvělý a vlastně neuvěřitelný:
„Na lince C bude spojka ústit do odbočky, která byla na jižní straně stanice Pankrác C vybudována již v 70. letech minulého století a počítalo se s ní pro napojení budoucí trasy D.“
Stejně tak byly přípravy pro alternativní pokračování Céčka z Holešovic na Troju (nad/pod řekou) nebo myslím na Skalce na odbočku na Zahradní město). A je to určitě milé (ale asi hlavní otázka je jestli to má nějaký reálný dopad na rozsah potřebných výluk na Céčku)
Poudy
2 let
Neuvěřitelné!! Sem opravdu vděčný všem kteří na tom před 3 roky začali konečně tvrdě makat a o stavbě se první den reálně jen nekecá a neflikuje se to geologickým průzkumem ale opravdu a reálně se staví! Sem velice zvědavý a doufám že těch 7 let nepřinese žádné velké komplikace 🙂
Bram
2 let
První stanice s nástupištěm v oblouku je snad Ládví. Je to sice oblouk relativně velkého poloměru, ale je.
Rysanka nebo Na Strzi…. ale nechci pojmenovavat po socialistech a komunistech stanice…
A zrovna Olbrach byl zodpovedny za vyrazovani tzv. „zavadnych“ knih…
Po fasistech a nacistech take nemame zadnou stanici ani ulici pojmenovanou…
Je to v článku, kolej ze stanice Pankrác už je načnutá dávno. Pokud se nepletu, kdysi jsem jel posledním metrem domů a na této odbočující koleji u Pankráce byla uklizená jedna souprava.
To se právě asi pletete, protože tam není kolej. 😉 Zřejmě jste si to zaměnil s odstavným šturcem právě u Povstání. Jinak já měl „spojkou“ na mysli spojku z koleje do centra do koleje z centra v rámci céčka, ne nějaké další propojení tras C-D (nad rámec toho v článku). Neboli sice stále s úvratí, ale s možností zkrácení trasy.
Pravda, koukám na kolejové plány a nejspíš jsem si tehdy jen myslel že jsem na Pankráci 🙂
VojtaDrevik
2 let
Netvrdilo se celou dobu, že na Náměstí Míru to bude později než z Pankráce do Písnice? Jako pokud to tak bude tak to bude úplně skvělý, ale spíš se obávám, že někdo nabyl špatného dojmu
Visí to tak na stránkách města. Také mě to překvapilo. Často se tam ale stává, že se nenápadně ty termíny posouvají. Tenhle předpokládám nebude výjimka.
Hlavně že mají spočítáno, kolik se vysadí trvalek.
Neni prvni stanici v oblouku uz Ladvi?
Tam je to jen tak decentně, že si toho většina lidí ani nevšimne.
mno, ono jde take o mezeru mezi vozy v oblouku, takze to nemuze byt az tolik, …. ale videt to je docela dost, tedy ta kolej smerem do centra…
Např v metru v Londýně taková mezera má klidně i 20 cm. Nohy si tam nikdo neláme. Mají to ošetřeno hláškou „mind the gap“ po názvu stanice. A invalida na vozíku halt musí trefit prostředek vagonu, kde je ta mezera nejmenší 💁♂️
Dobře, ale to je novostavba nebo jedna z těch starších linek?
Jestli to z článku chápu dobře, celá trasa I.D od Písnice až po Mírák se zprovozní najednou?
Taky mi to není úplně jasné v souvislosti se zmínkou o dočasném vypravování vlaků na linku D z depa Kačerov.
Ne, bude Pankrác – Písnice
Tohle mi přijde skvělý a vlastně neuvěřitelný:
„Na lince C bude spojka ústit do odbočky, která byla na jižní straně stanice Pankrác C vybudována již v 70. letech minulého století a počítalo se s ní pro napojení budoucí trasy D.“
Ale taky nepřesný. V tý době to rozhodně nebylo „Déčko“, ale příprava na větev „Céčka“
jednokolejna spojka?
Pokud se nepletu, tunely jsou tam dva.
Ne, je to tam v obou kolejích.
spis odbocek bez koleji ne?
Pokud se nepletu, tak 1 odbocna kolej je u P.Povstani?
https://metroweb.cz/metro/mapy/mapa.html
Pokud je tedy mapa stravne…
Stejně tak byly přípravy pro alternativní pokračování Céčka z Holešovic na Troju (nad/pod řekou) nebo myslím na Skalce na odbočku na Zahradní město). A je to určitě milé (ale asi hlavní otázka je jestli to má nějaký reálný dopad na rozsah potřebných výluk na Céčku)
Neuvěřitelné!! Sem opravdu vděčný všem kteří na tom před 3 roky začali konečně tvrdě makat a o stavbě se první den reálně jen nekecá a neflikuje se to geologickým průzkumem ale opravdu a reálně se staví! Sem velice zvědavý a doufám že těch 7 let nepřinese žádné velké komplikace 🙂
První stanice s nástupištěm v oblouku je snad Ládví. Je to sice oblouk relativně velkého poloměru, ale je.
Je to tak.
Nejsem velký znalec všech stanic metra, ale stanice pražského metra s nástupišti v oblouku je zcela jistě Ládví
Pokud vím, tak je tam v oblouku jen jedna kolej (ta do centra). Takže striktně vzato, „s nástupišti“, tedy více než jedním, bude první Olbrachtova.
Uznávám že to je možné. Dobrý postřeh.
U té koleje do centra ráno čekám, tak ten oblouk vidím. Odpoledne, na druhé straně, neokouním. 🙂
Ol rachtova — fuj….
Rysanka nebo Na Strzi…. ale nechci pojmenovavat po socialistech a komunistech stanice…
A zrovna Olbrach byl zodpovedny za vyrazovani tzv. „zavadnych“ knih…
Po fasistech a nacistech take nemame zadnou stanici ani ulici pojmenovanou…
Jeden plánek by vystačil za tisíc slov..
Máte ho na tom odkazu, stačí nebýt línej
Vlastně tu mohli prdnout jen ten odkaz na všechny ty informace ne 😀 stačí nebýt línej!
Jedna spojka na C => z depa do D přes Povstání? Nebo se na céčku někde doplní spojka před/za Pankrácí?
Je to v článku, kolej ze stanice Pankrác už je načnutá dávno. Pokud se nepletu, kdysi jsem jel posledním metrem domů a na této odbočující koleji u Pankráce byla uklizená jedna souprava.
Ta byla imho postavena hned na zacatku sedmdesatek. Je ale ve smeru od centra, ne od Kacerova.
Ale ta je na Pražského povstání, ne na Pankráci.
To se právě asi pletete, protože tam není kolej. 😉 Zřejmě jste si to zaměnil s odstavným šturcem právě u Povstání. Jinak já měl „spojkou“ na mysli spojku z koleje do centra do koleje z centra v rámci céčka, ne nějaké další propojení tras C-D (nad rámec toho v článku). Neboli sice stále s úvratí, ale s možností zkrácení trasy.
Pravda, koukám na kolejové plány a nejspíš jsem si tehdy jen myslel že jsem na Pankráci 🙂
Netvrdilo se celou dobu, že na Náměstí Míru to bude později než z Pankráce do Písnice? Jako pokud to tak bude tak to bude úplně skvělý, ale spíš se obávám, že někdo nabyl špatného dojmu
Visí to tak na stránkách města. Také mě to překvapilo. Často se tam ale stává, že se nenápadně ty termíny posouvají. Tenhle předpokládám nebude výjimka.
Efekt D3. Prostě se ty první úseky opozdily. Takže nakonec vše najednou. Jako dálnice D3.