Metro A nebude o víkendu jezdit přes centrum. Dokončí se modernizace staničních počítačů

Stanice metra Jiřího z Poděbrad. Foto: Zdopravy.cz, Jan NevyhoštěnýStanice metra Jiřího z Poděbrad. Foto: Zdopravy.cz, Jan Nevyhoštěný

Pro dopravu na letiště bude dle DPP ideální linka 100 ze Zličína.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ZÁKOS

Zjevně chybí větší „prospojkování“ kolejí v širším centru města, aby vylučované úseky nemusely být zbytečně příliš dlouhé a náhradní doprava nemusela být tak rozsáhlá: na trasách A a B by asi nejlépe vyhovovaly spojky u vždy aspoň u jedné z „pobřežních“ stanic (Staroměstská a Karlovo náměstí) a na trase „C“ by to provozně bylo asi nejlepší u Muzea, ale tam by to byl asi problém kvůli sklonům, takže aspoň u IPP. Je mi jasné, že teď už nikdo nic takového nepostaví, ale je to spíš „memento“ pro plánování případných dalších tras (vlastně možná nejen) metra, ale třeba i některých dlouhých… Číst vice »

Nehty o tabuli

Tak podle plánovačů a slibotechen z osmdesátek a devadesátek už přes centrum od roku 2010 mělo jezdit Déčko, tak by tento výpadek neměl být takovej problém, či?

pony

V centru nikde, přes víkend posílené tramvaje bohatě stačí. Ten Veleslavín a návazná doprava na letiště je trochu horší. Mohlo se třeba zkusit otočit aspoň pár 59 na kulaťáku, tak moc navíc aby to ten trolejbus nedal to třeba není?

Frantisek X

Tehdy ale nebylo plánováno tak docela přes centrum…. I když paradoxně by ve východnější poloze pomohlo A spíše, než jako jednorázová náhrada a pouhá posila C stylem „vše do centra“. 🙂

PetrH

To bude asi tím, že vámi zaplacené daně odpovídají vaší inteligenci.

Martin Šubrt

Pokud by bylo D v provozu, tato výluka by byla o dost složitější, protože by k Míráku vozilo ještě o dost více lidí, než tam tramvaje potřebovaly zvládnout dnes… Naopak jednodušší by vše bylo, kdyby byla již otevřená tramvaj na Václaváku, protože by náhradní tramvaj XA neminula Můstek a Muzeum, přičemž by nebyly tak přecpané návazné tramvaje z Václaváku do stran, zejména 6 a 9.

ZÁKOS

Když už se ozval i Martin, napíši to tedy sem: pokud jde o tu aktuální „NTD“, nějak jsem úplně nepochopil důvody k těm šachům v ukončeních linek „XA“ a18 + posilových spojů linky 26 v Praze 6, resp. docela mě udivuje, že DPP a ROPIDu stálo za to zbytečně lidem komplikovat situaci kvůli úspoře nejvýš asi tří souprav „NTD“ – ale spíš by jich bylo jen méně a možná ani vůbec žádná. Myslím, že mnohem lepší by bylo do linky č. 18 vůbec nesahat, linku XA místo z Podbaby vést z Divoké Šárky a místo posilových spojů linky č. 26… Číst vice »