Měsíční test: Plavební značky vytyčí pilíře provizorní lávky u Libeňského mostu

LIbeňský most: foto: TSKLIbeňský most: foto: TSK

V zájmu lepší manévrovatelnosti plavidel bude po dobu zkušebního provozu pole mostu u levého břehu průjezdné obousměrně.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Málokteré téma propojuje tolik druhů dopravy, ale my jsme to dokázali. Chybí snad jen letecká…

Tomáš

Podle starších plánů měl být Liběňský most rozšířen a mělo po něm jet i okružní metro E.

Vita

lehce futuristický článek i vizionářský magistrát 🙂
citace:
Most z roku 2028 je v horším stavu než se čekalo, takže místo rekonstrukce se bude budovat de facto nově jako „tvarová replika„.

Jan T.

Bude sranda až za několik desítek let budou památkáři bojovat třeba za Dvorecký most nebo současné nově postavené lávky.

L.

Most není památkově chráněn, tohle nemají na svědomí památkáři, ale (konkrétní) politici.

Jiří Kocurek

Že není chráněný teď, to nic nezmanená. Prohlásit ho za památku dovedou památkáři velice rychle, jen musí utéct dost času, aby nežili ti památkáři, kteří byli ostře proti znásilnění města a odstřelení Karšltejna.

frank

No ale stojí cituji „v ochraném pásmu městské památkové rezervace“ ( od roku 1981) a v Nárazníkové zóně statku světového dědictví „Historické centrum Prahy“ – nárazníková zóna ( od roku 1992) . To leckomu postačí přestože se ho 3x neúspěšně pokusili za památku prohlásit (2004, 2016, 2018 ). Tak hlavně aby už konečně postavili nový, to že to bude “ tvarová replika“ co úlitba “ opravářům“ je mi vlastně šumák…

L.

To záleží, jak přesná ta tvarová replika bude. Pokud bude jen „zhruba“ a při přestavbě se most rozšíří, aby se na něj vešla i oddelěná cyklostezka, tak to vadit opravdu nebude.

Pokud ale zachovají současné nevyhovující rozměry, tak to bude dost zmařená příležitost 🙁

DavidS

A třeba za sto let i za nový Výtoňský most

Osamělý Vlk

Tak už se ví, že se to postaví nekvalitně. Holt jsme v ČR.