Takže reálně lepší letadlo, ale méně rotací. Přiznám se, že mě zatím tento dopravce nějak neoslovil, sice na mě pořád skáčou reklamy a nějakých akcích atp., ale zatím reálně vyhledávač našel vždy lepší variantu ve stejné kvalitě.
V economy klidně může být – člověk musí přelézat maximálně jednoho cestujícího, 2+4+2 je pro dvojice a mnoho rodin ideál. Navíc jsou sedadla v Airbusu mírně širší.
Zhoršení je to v business, kde A330 má starší sedadla Collins Diamond v konfiguraci 2+2+2, zatímco 787 je reverse herringbone (plus pár atypických kusů od Oman Air).
Co třeba ty super nepovedené okenní clony, které vlastně necloní? Teď jsem si to zrovna užil, lehnul jsem si, že se prospím a pralo do mě celou cestu Slunko. Fakt hodně blbý. Co ta hlučná klimatizace, která dorovná to o co jsou tišší motory?
Já v 777 v economy obvykle sedím na dvojce 🙂 Ano, samozřejmě je podmínkou nákup letenky mnoho měsíců předem 🙂
J.K.
3 dny
No právě dneska jsem s nima letěl do Vídně, když ranní rotace do Prahy nebyla, a radši ten časový rozdíl dojedu než ho odčekat na letišti… Jestli ale pořád mají málo letadel tak se to dá pochopit…
Ondra
3 dny
Je to škoda, Qatar mám nejraději z aerolinek ze středního východu. Ale dává to smysl, teď budeme mít Etihad, který jim asi přebere nějaké cestující.
Etihad nabízí zajímavé ceny většinou jen mimo sezónu (duben-říjen). Z Vídně jsme s nimi loni v září letěli za nižší cenu než s Wizz. Občas mají dobré ceny pár týdnů před odletem, pokud mají málo zaplněné letadlo.
Jejich běžné ceny se pak blíží Emirates a nemyslím si, že lety z Prahy nějak zajímavě zlevní mimo tyto akce.
Máte pravdu. Nezbývá nic jiného než doufat a věřit (v) Praze.
V tom jsou vlastně pražáci ultramachři. V planých slibech, stavění vzdušných zámků a čekání na něco, co se vůbec nedostaví 😀
Ti flexibilnější z nás už dááávno z Prahy nelítají.
Já tedy jsem celkem šetrný a letenky rodině platím já. A je to tak 50:50. Někdy dálka lepší z okolí. Nicméně běžně je nejlepší varianta z Prahy. Nebo jen o malinko dražší a opět se vyplatí letět z Prahy (bydlím 8 min autem od letiště, takže bez dojezdu).
Jirka
3 dny
Škoda toho snížení frekvence. Ohledně změny Dreamlineru na A 330 si ale rozhodně nemyslím, že je to změna k horšímu. A 330 má za mě v Economy jednu obrovskou výhodu a to jsou 2 sedečky v řadách u oken.
Na druhou stranu mi prijde, ze vzduch je v dreamlineru mene vysuseny, jak ostatne vyrobce proklamuje, viz. https://news.ycombinator.com/item?id=16154731
Takze z tohoto pohledu mne to mrzi, ale souhlas, 2 sedacky jsou super.
Takže reálně lepší letadlo, ale méně rotací. Přiznám se, že mě zatím tento dopravce nějak neoslovil, sice na mě pořád skáčou reklamy a nějakých akcích atp., ale zatím reálně vyhledávač našel vždy lepší variantu ve stejné kvalitě.
To by mě zajímalo, v jakém alternativním vesmíru je A330 lepší než 787.
V economy klidně může být – člověk musí přelézat maximálně jednoho cestujícího, 2+4+2 je pro dvojice a mnoho rodin ideál. Navíc jsou sedadla v Airbusu mírně širší.
Zhoršení je to v business, kde A330 má starší sedadla Collins Diamond v konfiguraci 2+2+2, zatímco 787 je reverse herringbone (plus pár atypických kusů od Oman Air).
Co třeba ty super nepovedené okenní clony, které vlastně necloní? Teď jsem si to zrovna užil, lehnul jsem si, že se prospím a pralo do mě celou cestu Slunko. Fakt hodně blbý. Co ta hlučná klimatizace, která dorovná to o co jsou tišší motory?
po milionte prvni … sesting 2-cokoli-2 je king a nic se tomu nerovna. i kdyby to bylo fake-zlacena 777 od emirates.
Já v 777 v economy obvykle sedím na dvojce 🙂 Ano, samozřejmě je podmínkou nákup letenky mnoho měsíců předem 🙂
No právě dneska jsem s nima letěl do Vídně, když ranní rotace do Prahy nebyla, a radši ten časový rozdíl dojedu než ho odčekat na letišti… Jestli ale pořád mají málo letadel tak se to dá pochopit…
Je to škoda, Qatar mám nejraději z aerolinek ze středního východu. Ale dává to smysl, teď budeme mít Etihad, který jim asi přebere nějaké cestující.
Etihad je hodně dobrý, jen zatím nasadil poněkud vysoké ceny, nezbývá než doufat, že se to časem uklidní.
Etihad nabízí zajímavé ceny většinou jen mimo sezónu (duben-říjen). Z Vídně jsme s nimi loni v září letěli za nižší cenu než s Wizz. Občas mají dobré ceny pár týdnů před odletem, pokud mají málo zaplněné letadlo.
Jejich běžné ceny se pak blíží Emirates a nemyslím si, že lety z Prahy nějak zajímavě zlevní mimo tyto akce.
Máte pravdu. Nezbývá nic jiného než doufat a věřit (v) Praze.
V tom jsou vlastně pražáci ultramachři. V planých slibech, stavění vzdušných zámků a čekání na něco, co se vůbec nedostaví 😀
Ti flexibilnější z nás už dááávno z Prahy nelítají.
Já tedy jsem celkem šetrný a letenky rodině platím já. A je to tak 50:50. Někdy dálka lepší z okolí. Nicméně běžně je nejlepší varianta z Prahy. Nebo jen o malinko dražší a opět se vyplatí letět z Prahy (bydlím 8 min autem od letiště, takže bez dojezdu).
Škoda toho snížení frekvence. Ohledně změny Dreamlineru na A 330 si ale rozhodně nemyslím, že je to změna k horšímu. A 330 má za mě v Economy jednu obrovskou výhodu a to jsou 2 sedečky v řadách u oken.
Na druhou stranu mi prijde, ze vzduch je v dreamlineru mene vysuseny, jak ostatne vyrobce proklamuje, viz. https://news.ycombinator.com/item?id=16154731
Takze z tohoto pohledu mne to mrzi, ale souhlas, 2 sedacky jsou super.
No tak je to modernější letadlo o tom žádná.
To je dáno o něco vyšším tlakem, ale celkově si myslím, že A330 je pořád lepší volba.
Od kedy je plánovaná táto zmena ? Zatiaľ som na 04/2025 lety a A330 nenašiel a náš let tiež nebol zmenený a stále zostava 787-8
Příští sobotu letím do Číny a PRG – DOH je A330, pravda ale je, že se vracím další týden a je plánovaná stále 787.