Méně kolon u liberecké nákupní zóny. Začalo budování odbočovacího pruhu, který uleví kruhovému objezdu

Práce na odbočovacím pruhu v Sousedské ulici. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czPráce na odbočovacím pruhu v Sousedské ulici. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Bypass uleví hlavně při jízdě od silnice I/35.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ivo

Neúčelné řešení od začátku hloupě navržené dopravní obslužnosti nákupní zóny. Ale na to je Liberec machr číslo jedna. Kam se podíváte, tam jsou kolony. Průmyslové zóny projektované s jednoproudovou vozovkou souběžnou jak pro nákladní dopravu, tak osobní. Taky liberecká perla.

oja

To je ale obecný problém české dopravní infrastruktury: hlavně že máme silnici / železnici, její kapacita není podstatná. To platí od sjezdů do obchodních center po D1 a železnici Choceň – Česká Třebová.
Jinak pan Sůra je machr, že i do takovéhoto článku dostane stesk nad železnicí z Liberce do Prahy.

Martin

Souhlas, já to nechci vidět ve Františkově, až se rozjede zóna v Ostašově na místě bývalé slévárny. A chlácholení ze strany konšelů, že bude bude limitován počet kamionů na Švermově ? Sliby se slibují, blázni se radují. RD Vám také nepovolí bez řádné přistupové cesty a průmyslovou zónu ano ?

petr

Kdyby raději propojili I/35 z MÚK na 17. kilometru (Svárov) s průmyslovou zónou sever okolo golfového hřiště. V územním plánu se počítá ve stejné trase s okruhem okolo Liberce. Takže nyní by se tato část dala postavit, samozřejmě zatím jen 2 pruhová.

Rochličák

Přes golfové hřiště je to v ÚP vedeno jen jako územní rezerva, bylo by to určitě elegantní řešení. Vzpomeňme na sudetskou dálnici, která měla být přimknutá ještě o něco blíže k Machnínu. Realističtější je podjezd pod železnicí od fabrik ke casinu ve Stráži s nějakou křižovatkou a přemostěním mezi ulicí Stříbrný kopec, Londýnskou a Obloukovou. A z druhé strany západní obchvat Ostašova, obnovená sudetská přes Hanychov a pak prodloužená Heyrovského v Doubí. To je v některých případech hudba daleké budoucnosti a člověka u toho napadne, jestli problém není spíš v tom, kudy je vedena I/35.

Démon

To možná trochu pomůže na příjezdu, ale problém je hlavně na odjezdu ze zóny. By mě zajímalo, jestli tam někdo dělal průzkum kolik aut odbočí ke Géčku a kolik jich jede McD nebo Globus pumpě pro levný benzín nebo pokračuje do Bauhasu 🙂

Na Prahu

Odjezd ze zóny nebyl problém dokud kokoti co jedou na Prahu neobjizdeli cely kruhak až na poslední nájezd na Ph a ne tím prvním, aby ušetřili 30m a 3vteřiny, tak bránějí výjezdu ze zóny