Méně gabionů, více zeleně. Povolení Pražského okruhu mezi D1 a Běchovicemi se upravuje za pochodu
Vizualizace křižovatky Dubeč. Foto: ŘSD

Změny se týkají z velké části protihlukových opatření a okolní zeleně.
Změny se týkají z velké části protihlukových opatření a okolní zeleně.
Mně přijde zajímavé, jak v tomto případě se to ještě takto za pochodu ještě upravovat může…
Ale když cyklisté kritizují to, že i u relativně nedávno postavených (Bělehradská) či dosud teprve plánovaných (Počernická) staveb se na infrastrukturu pro cyklodopravu totálně kašle s tím, že „no to už je starší projekt, ale to už nemůžeme měnit, kdybychom do toho teď zasahovali, tak se to celé zdrží minimálně o 4 roky“ a podobné kecy…
Nikdy jsem nepochopil, proč se do diskuze o dálnici cpou cyklisti 🙁
A kdy někdo upraví stávající městské čtyřproudovky, které si mnozí, vědomi si neexistence policie, pletou s dálnicemi a pyrotechnickými střelnicemi tak, aby se hluk buď vůbec nevytvářel (povinné tlumiče hluku výfuků a dodržování rychlosti 50 km/h, nebo šrotace krámu), nebo aby nešel do okolních v létě otevřených oken (valy, stěny, tichý asfalt atd.)?
Vy u vás nemáte úřad městské části, že je potřeba to plevelit podobnými výkřiky tady?
Takže ÚMČ je to zázračné místo, kde vyřeší všechno okolo silnic v Praze? Skoro bych řekl, že jejich vliv je ten menší, mohou být v pozici prosebníka vůči TSK a MHMP.
Nastěhoval se do města, ale jezdí mu tam auta…