Zdravím mě by hlavně zajímalo kdy bude zpřístupněna nad 12t značky na D10 a na D8 zakazující vjezd nad 12t jsou tam stále zná tady někdo odpověď na tuhle otázku ? Děkuji M.
Stále dnes uzavřeno i v 22:00 – musel jsem ještě přes město kolem obchodní zóny…
Tomáš Záruba
2 let
Hotovo, ale PJ 50 a stahovacka stále kvoka…
Tomáš Buček
2 let
Jistě pozitivní zpráva, ale moc nechápu, proč je celý obchvat (průtah) tak absurdně rozdělen, proč se 2., 3. a 4. stavba nemohla spojit do jedné a stavět to celé naráz? To by pak mělo ten pravý efekt
Stát / ŘSD kdysi Mělníku odmítl velký obchvat z důvodu, že Mělník není tranzitním městem. Současná trasa je proto kompromisem, který víceméně vychází ze 40 let starých úvah se zapracováním změn v reakci na odpor obyvatel (např. Rousovice). Stále údajně občanská sdružení dle letáku ŘSD nesouhlasí se směrovým vedením jedné z nehotových částí.
Zajímavé čtení :-): http://soutok.blogspot.com/2016/08/velky-obchvat-mesta-melnika-ten-maly.html
Petr z Prahy
2 let
Do budoucna po dobudování obchvatů směr I/16 do MB stejně stoupne doprava. Na celé I/16 od D6 po MB se budou muset přidávat pruhy. Nějaké kruháče v Mělníku to nemají šanci pobrat. Řešením bude 2,5 km dlouhá estakáda na jih od Mělníka.
Jasně, zase další a další silnice, ale prý je pořád indukce výmysl. Hlavně nezlepšovat železnici a nepodporovat život v samotných krajích, vše „hezky“ auty do větších center. Proč je tolik tabu například protažení a elektrizace tratě z Lužce právě do Mělníka (ve stopě cukrovarské vlečky – dnes asi spíše mostem než podjezdem, i kvůli nové „obchvatové“ silnici v části její trasy) mj. pro vlaky z Prahy končící dnes v Kralupech, zatímco tady se malují a stavějí další asfaltové lány, je mi záhadou.
To se těžko posuzuje ona tam tranzitní doprava ze směru MB – Slaný může i klesnou s dobudovanim severní části pražského okruhu… pokud se teda vůbec někdy postaví 🙂
Kebab
2 let
Jak to že jen rok? Vždyť podle místních odborníků musí každá nová stavba trvat aspoň 2, spíš 3 roky. Beton že prý rychleji nevytvrdne a náspy nesednou.
Spodní stavbu se podařilo založit vloni na podzim, takže základy přes zimu vytvrdly a pro stavbu mostovky byly použity ocelové profily zalité betonem, což stavu urychlilo oproti běžné železobetonové konstrukci. Budování náspů lze urychlit vápněním, kropením a důkladným hutněním (ještě víc polystyrénovými bloky zalitými betonem).. Jestli to bylo provedeno opravdu kvalitně, se ukáže. Takové urychlování silničních staveb ale zvyšuje jejich cenu.
Martin J.
2 let
Asi dobrá zpráva, nicméně to není obchvat, ale spíše průtah městem. Nemá to návaznost na směr od Neratovic a z Mladé Boleslavi (Rousovice, Slovany). Jako obchvat bych si představoval něco v trase Kly-Malý Újezd-Chloumek, ale chápu, že zde by byl problém zábor vinic a délka trasy, nicméně, jako by mi tato trasa přišla plynulejší.
Biopaliva pro ta auta, která začnou další silnice využívat. Ekologie přece nespočívá v tom, kde je nebo není kolik domů; to je jen líbivý ‚zelený‘ háv. Problém je v rozsahu a struktuře dopravy samotné. Asfaltováním lesů a luk mimo města zdravější prostředí nevytvoříme.
Libcha
2 let
Chce se mi pochybovat, že tři kruháče na jednom kilometru znamenají plynulejší jízdu a snížení emisí.
Co se týká tohohle 1 km dlouhého úseku, tak tam jsou kruhové objezdy dva a žádný nepřibyl. Oproti semafory řízeným křižovatkám je ježdění po kruhovém objezdu určitě mnohem plynulejší. No a navíc ta druhá část obchvatu objíždí centrum města, kde je provoz logicky vyšší.
Hajnej
2 let
Když vidím, jak jsou pojaté fungl nové české kruháky, stýská se o to víc mi po těch anglických…
Ještě že nedělali dálnici Praha-Brno
Zdravím mě by hlavně zajímalo kdy bude zpřístupněna nad 12t značky na D10 a na D8 zakazující vjezd nad 12t jsou tam stále zná tady někdo odpověď na tuhle otázku ? Děkuji M.
Na otázku palec dolů ? Svědčí to o inteligenci 😂
Stále dnes uzavřeno i v 22:00 – musel jsem ještě přes město kolem obchodní zóny…
Hotovo, ale PJ 50 a stahovacka stále kvoka…
Jistě pozitivní zpráva, ale moc nechápu, proč je celý obchvat (průtah) tak absurdně rozdělen, proč se 2., 3. a 4. stavba nemohla spojit do jedné a stavět to celé naráz? To by pak mělo ten pravý efekt
Stát / ŘSD kdysi Mělníku odmítl velký obchvat z důvodu, že Mělník není tranzitním městem. Současná trasa je proto kompromisem, který víceméně vychází ze 40 let starých úvah se zapracováním změn v reakci na odpor obyvatel (např. Rousovice). Stále údajně občanská sdružení dle letáku ŘSD nesouhlasí se směrovým vedením jedné z nehotových částí.
Zajímavé čtení :-):
http://soutok.blogspot.com/2016/08/velky-obchvat-mesta-melnika-ten-maly.html
Do budoucna po dobudování obchvatů směr I/16 do MB stejně stoupne doprava. Na celé I/16 od D6 po MB se budou muset přidávat pruhy. Nějaké kruháče v Mělníku to nemají šanci pobrat. Řešením bude 2,5 km dlouhá estakáda na jih od Mělníka.
Jasně, zase další a další silnice, ale prý je pořád indukce výmysl. Hlavně nezlepšovat železnici a nepodporovat život v samotných krajích, vše „hezky“ auty do větších center. Proč je tolik tabu například protažení a elektrizace tratě z Lužce právě do Mělníka (ve stopě cukrovarské vlečky – dnes asi spíše mostem než podjezdem, i kvůli nové „obchvatové“ silnici v části její trasy) mj. pro vlaky z Prahy končící dnes v Kralupech, zatímco tady se malují a stavějí další asfaltové lány, je mi záhadou.
To se těžko posuzuje ona tam tranzitní doprava ze směru MB – Slaný může i klesnou s dobudovanim severní části pražského okruhu… pokud se teda vůbec někdy postaví 🙂
Jak to že jen rok? Vždyť podle místních odborníků musí každá nová stavba trvat aspoň 2, spíš 3 roky. Beton že prý rychleji nevytvrdne a náspy nesednou.
Spodní stavbu se podařilo založit vloni na podzim, takže základy přes zimu vytvrdly a pro stavbu mostovky byly použity ocelové profily zalité betonem, což stavu urychlilo oproti běžné železobetonové konstrukci. Budování náspů lze urychlit vápněním, kropením a důkladným hutněním (ještě víc polystyrénovými bloky zalitými betonem).. Jestli to bylo provedeno opravdu kvalitně, se ukáže. Takové urychlování silničních staveb ale zvyšuje jejich cenu.
Asi dobrá zpráva, nicméně to není obchvat, ale spíše průtah městem. Nemá to návaznost na směr od Neratovic a z Mladé Boleslavi (Rousovice, Slovany). Jako obchvat bych si představoval něco v trase Kly-Malý Újezd-Chloumek, ale chápu, že zde by byl problém zábor vinic a délka trasy, nicméně, jako by mi tato trasa přišla plynulejší.
To už by se dalo pokračovat i obchvatem Liběchova, což je taky „nějak“ v plánu.
A pak obchvaty obchvatů, obchvaty obchvatů obchvatů… Nechtělo by to spíše systémovou změnu?
Bez 3. a 4. stavby je to k ničemu
Lepší životní prostředí? Vždyť se ten problém akorát přesunul z jednoho místa na jiné. Navíc se zastavěla další část půdy. Spíš to vidím negativně
Zatímco kolem původní trasy je jeden dům vedle druhého, tak kolem nového úseku je jich tak pět. A argument zastavěné půdy mi přijde dost absurdní.
Obzvlášť, když velká část sinice vede starým průmyslovým areálem.
Představte si dálnici Praha-Brno. Fajn a teď 15 km širokou, máte? Ta takovou plochu zabírají biopaliva.
Biopaliva pro ta auta, která začnou další silnice využívat. Ekologie přece nespočívá v tom, kde je nebo není kolik domů; to je jen líbivý ‚zelený‘ háv. Problém je v rozsahu a struktuře dopravy samotné. Asfaltováním lesů a luk mimo města zdravější prostředí nevytvoříme.
Chce se mi pochybovat, že tři kruháče na jednom kilometru znamenají plynulejší jízdu a snížení emisí.
Co se týká tohohle 1 km dlouhého úseku, tak tam jsou kruhové objezdy dva a žádný nepřibyl. Oproti semafory řízeným křižovatkám je ježdění po kruhovém objezdu určitě mnohem plynulejší. No a navíc ta druhá část obchvatu objíždí centrum města, kde je provoz logicky vyšší.
Když vidím, jak jsou pojaté fungl nové české kruháky, stýská se o to víc mi po těch anglických…