Mělník chce dokončení obchvatu co nejdříve, potvrdil souhlas s dalšími etapami
Obchvat Mělníka, 2. stavba. Foto: ŘSD
ŘSD aktuálně počítá se zahájením zbývajícíh částí v roce 2030.
ŘSD aktuálně počítá se zahájením zbývajícíh částí v roce 2030.
Škoda, že páni radní bydlí úplně jinde a je jim tudíž osud lidí na Blatech úplně u zádele. Jednu z neklidnějších lokalit Mělníka pošlou do háje a postaví tu zrůdnost lidem doslova za ploty. Místo toho, aby spolu s ŘSD vymysleli řešení pro 21. století a svedli to do míst, kde doslova nikdo nebydlí tu jedou obehranou písničku. Holt v tom zřejmě jsou i zájmy lidí, co mají spekulativně nakoupeno…
Radní? Mělník žádné nemá. Má partu podnikatelů, co vyhrála volby a jse jim jen o to vytěžit z toho co to jde. Oni vůbec nechápou co je to územní plán. urbanismus, svedou dopravu zpět blíž k obytným nebo sportovním plochám, kde budou běhat a žít lidé aby je sytili prachem a hlukem z aut. Toto Mělník nepotřebuje. Mělník potřebuje vyřešit dopravu tak, aby se širší centrum mohlo rozrůstat a lidé v něm mohli žít. Tuhle prasárnu snad nikdo rozumný nemůže schválit.
Radši žádné, než špatné řešení. Průtah kolem domů na Blatech pod Neuberk a svedením z5 ke kolejím je šílené a doufám, že to nebude. Dopravu je třeba protáhnout u trati 1km uzavřít za stěnu a vyvést za bývalými jatky, aby nebyl hluk a špína ze dvou stran. Hlavně nepáchat znehodnocení dalšího území hlukem a znečištěním spodní vody, prachem atd.. Směrem na měnírnu, psí hřitov, chodí spousta lidí na procházky a zničili by jsme si to málo pěkného co tu máme. Také by to chtělo elektrifikovanou trať na Prahu aby vlak nejel 30km 60 minut. Nebo přidat další pruh na silnici… Číst vice »
Stavět průtah Mělníka dle plánů z dob normalizace, kdy Mělník končil nádražím, chce buď obrovskou odvahu, nebo IQ houpacího koně. Všude ve světě chtějí ve městech rušit několika proudové tahy (včetně Prahy) a Mělník s velkou pompou je staví. Za takovou prasárnu by je lidi na západ hnali klackama. Tupý vidláci z Mělníka jim však za výkřiku „aspoň něco“ plácají ploutvema v domnění, že jim více aut (které průtah do města přivede) zlepší dopravu u Cukrovaru.
Mělník se sice chystá na další části průtahu městem, ale stále se nevypořádalo s nešvarem řidičů kamionů, kteří to střihnou zákazem (Lesní, Bezručova, Na Malém Spořilově), jen aby to nemuseli zdlouhavě objíždět. To vede k opětovnému poškození silničního svršku, hluku a vytváření kolon.
Vy co se rozčilujete nad počtem kruhových objezdů na obchvatu, berte prosím v potaz, že toto není žádný obchvat ale průtah, kde jsou naopak kruhové objezdy žádoucí, neboť je žádoucí aby tam tranzit nejezdil rychle, aby se ta silnice dala přejít, aby silný provoz na hlavní neblokoval místní provoz na vedlejších atd. U cukrovaru dřív kruhový objezd nebyl a bylo to tam hodně nepřehledné a špatně se tam jelo rovně. Stykové křižovatky by byly nebezpečné, světelné řízení by mělo horší plynulost a mimoúrovňové křižovatky zabírají obrovské množství prostoru a ničí městský charakter. Skutečný obchvat by mohl mít namísto kruhových objezdů… Číst vice »
Ano, to se pochopit dá.
Co mě ale úplně jasné není, proč například zrovna v případě, kdy to prostorové uspořádání umožňuje, jsou poloměry zaústění jednotlivých větví do OK tak malé, že dochází k přejezdu a poškozování krajnice delšími vozidly.
Kromě počtu kruhových objezdů pak zbytečně komplikuje průjezd jejich nedostatečné dimenzování.
Nebo je to také záměr za účelem zpomalení provozu?
Největší počet kruháčů a zelených patníků na jednotku plochy – vítejte na Mělníku. Nejen město, ale celý mělnický okres je takový specifický, ostré pravoúhlé zatáčky uprostřed polí, značky začátek/konec obce vytažené kilometr mimo zástavbu, kruhový objezd na mostě, … Také se cosi povídá (povídalo) o řidičích s ME na SPZ.
Takže tady máme praštěná dopravní řešení a „mělnického“ řidiče. Docela by mě zajímala souvislost, zda první je produktem druhého, nebo opačně.
Tak nebo tak, lepší se Mělníku vyhnout.
Napojení silnice 273 na Kokořínsko je velký špatný. Nicméně jestli někdy bude dálniční okruh Středočeského kraje Slaný – Mělník – Ml.Boleslav ve čtyřpruhu, tak se stejně bude muset udělat obchvat Mělníka na jih od Mělníka – dlouhá estakáda bude sice drahá, ale problémy Mělníka vyřeší.
ŘSD korunovalo tímto město Mělník na smutného vítěže s největším počtem kruhových objezdů na 1 km2 v ČR. Obchvat ani není příliš daleko od centra a mnohé jeho části povedou hustou zástavbou. Co mělo přinést zklidnění a plynulost doparvy způsobí naopak komplikace a stížnosti. Paskvil podobně jako nedávno otevřený nedomyšlěný obchvat v Plzni…:-(((
Nedávno otevřený obchvat Plzně fakt není paskvil, pomáhá a problém jsou jen řídící neschopní najet na každém konci na KO.
Obchvat Mělníka jinak než středem udělat nejde, chtěl bych vidět tu trasu.
Nová Severojižní Maistrála jako v HMP !!! V ČR se asi nenajde absolvent ČVUT a EU s podobnou představivostí a vizionář jako byl arch. Gočár . Ještě se v 21. století nenarodil, zatím jsme jen u politologů !!
To je takovej pseuodobchvat, když na něm bude několik kruháčů a částečně prochází i končí v zástavbě Mělníku. Spíš taková nová ulice, která se stejně moc nepomůže, protože většina aut se napojuje a nejspíš stále bude na D8 na 18 km o Nové Vsi.
Navíc se obávám, že se stavba dost protáhne. V cestě mu stojí několik obytných domů a stačí, že se jeden člověk šprajcne a nebude chtít přijít o střechu nad hlavou a Mělnictvo má na dalších x let smůlu.
2030? Proč tak pozdě Antone Pavloviči?
Pokud má být v tom severovýchodním koutě taky kruháč, znamená to, že se plánuje nějaké pokračování? Optimálně až za Byšice? Případně přeložení Kokořínské do polí?
….Zároveň radní ministerstvu dopravy sdělil, že se Mělník a obec Velký Borek dohodly na vedení přeložky silnice I/16 podél železniční trati s napojením na stavbu obchvatu tři a čtyři…. To je pro mě celkem novinka poprvé co slyším že se bude projektovat i obchvat Velkeho Borku jinak Byšice, Liblice i Vavřinec by měli dostat svůj obchvat, pdf k tomu najdete na stránkách ŘSD
Kéž by. …A „kokořínský“ směr vést přes pole, kolem vysílačů a vyústit u (docela nebezpečné) křižovatky s odbočením na Vysokou. Klidně s kruháčem, aby jich nebylo málo 🙂
Protože průjezd Chloumkem je o zlost. Radar a každý druhý vyplašenec jede sotva čtyřicet. (A na Lesní se do obecní kasičky vybírá také velice aktivně.) V následujícím „lesním“ úseku (mimochodem roky neskutečně rozbitý povrch silnice) zas nejeden šílenec předjíždí jako smyslů zbavený, jelikož 80 je mu málo. A to se tam již brzy vyrojí cyklisté.
Absolvovat na trase „obchvatu“ 8 kruhových objezdů, z nichž některé vypadají, že jsou dimenzovány pro dětské hřiště, bude sama o sobě zážitková jízda. Ale zaplaťpánbůh za to po těch letech.
Aha, omlouvám se, že se opakuju.
Tak on to taky není žádný obchvat, ale obyčejný průtah. Tam naopak kruháče jsou potřeba, protože se často potřebujete dostat z jedné strany na druhou a nechcete aby tam tranzit jezdil příliš rychle.
Kdyby tam nebyly ty kruhové objezdy ale jednoduše značky hlavní a vedlejší silnice tak super ale ty kruháče jsou peklo které to celé zablokuje a neustále se bude brzdit a rozjíždět a popojíždět což je hloupost
Peklo čeká Mělník (Mladoboleslavská, Kokořínská, Nádražní) následujících deset let, než vše projde legislativními procesy a výstavbou. Říkat, že chceme obchvat (v tomto případě průchvat) co nejdříve, a zároveň uvádět rok 2030, kdy se možná začne, jsou vyjádření ne nepodobná slavným shakespearovským oxymóronům. Jasně, není to snadné, je to průchod v blízkosti nízké zástavby, ale ty intenzity jsou až 19 tis. a podíl těžké kamionové dopravy na I/16 až třetinový. Proto nutný údiv nad „rychlostí“ realizace. Ale je fajn, že někoho vůbec napadlo uvažovat o přeložce I/16, protože…zase kamiony přímo prostředkem obce. Mělník si sice v kruháčích libuje, ale kruhové objezdy,… Číst vice »