Mátl: Na D1 v Brně se bude pracovat celou zimu, stavbaři využijí zateplené stany
Přestavba D1 u Brna na šest pruhů (říjen 2024). Pramen: MI Roads
ŘSD chce postupně rozšířit na šest pruhů úsek dálnice D1 dlouhý 30 kilometrů, a to od Kývalky po Holubice.
Akorát si fakt neumím vysvětlit proč to tak dlouho trvalo (a obzvláště proč se mezitím musela udělat ještě jedna oprava povrchů při půlroční výluce postupně jednotlivých částí) když od roku 1990 muselo být každému jasné že dva pruhy okolo Brna nemůžou stačit…
A mnohým není jasné, že ani přidání pruhu(ů) nic nevyřeší.
V jakém světě by Brnu stále stačil vodovod z Kraví Hory do kašny na Zelném trhu? Přidání dalšího potrubí přece nic nevyřešilo.
PS: 640 kB musí každému stačit!
Přesně. “4 GB? To nemůžeš v životě zaplnit.”😃
No i ty 3 pruhy budou kolem Brna málo a časem budou až do Prahy. Teď stačí malý ťukanec a kamiony stojí až u Velmezu.Bohužel předchozí vlády strkaly prachy do rozhleden a kolem silnic jen kecaly…
Dobrá zpráva. Doufejme že bude přát i počasí a hlavně že se nižší teploty nijak negativně nepodepíší na kvalitě stavby. Už aby to bylo hotovo. Protože jet teď kolem Brna je děs běs.
Kolony nevznikají omezením na 80 (tím kolony nevznikají nikdy), ale protože na každém čtyřlístku je zavřený jeden nájezd a samozřejmě protože stávající dva pruhy jsou málo.
A protože jsou pruhy zůžené a navíc zahrnují přejezd z jednoho pásu na druhý („odskok“)…
Trochu přitopí i nekonečné kolony kamionů…