LOT 3a leaderboard

Máme plno do konce roku 2023. Předbíhat u nás nejde, říká šéf VUZ Martin Bělčík

Martin Bělčík. Foto: VUZMartin Bělčík. Foto: VUZ

Předseda představenstva Výzkumného Ústavu Železničního vysvětluje v rozhovoru, jak se mění poptávka po službách VUZ, proč některé zkoušky nabírají zpoždění

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
FrantaM

Nevím, mě se ty jeho odpovědi zdají takové alibistické a nic neříkající. Prostě nedejbože, aby prozradil něco z běžné praxe, kde všechno určitě není jen skvělé, dopředu naplánované a samozřejmě zelené.
Za mě tyhle lidi na rozhovory zvát nemusíte, protože to nemá smysl 😀

Pavouk

Vždyť článek je označen: „Aktuální komerční sdělení „…

FrantaM

Pardon, nevšiml jsem si. V tom případě už ten článek chápu 🙂

Karel

Mohl by nám pan ředitel vysvětlit, jak dokázal obarvit elektrony
v přívodním vedení elektřiny na zelené ? Zde je vysvětlení , že zkoušky trvají tak dlouho, když se zkouší za svitu slunce nebo
když nám fouká vítr.

robert

U nás je to stejné. Od začátku roku jsme odmítli desítky projektů, u některých zajímavých a perspektivních jsme řekli, že se k nim dostaneme v polovině příštího roku. Lidí je málo a my ty odmítnuté projekty ani nemáme komu předat.

Karl vB.

Můžete být prosím nepatrně sdílnější a upřesnit, kde je „u vás“? Děkuji

robert

Nemůžu, páč jsem tady inkognito, ale jedná se o projektování trakčního vedení. V Česku je na to 5 soukromých firem a stejně je to málo.

Alibaba

cituji: Od května letošního roku jsme na základě plánu zlepšování nakoupili veškerou elektrickou energii z obnovitelných zdrojů – tedy jsme z tohoto pohledu bezemisní.

Mě fascinuje, že zkouší lokomotivy vždy když svítí sluníčko a fouká vítr… 🙂 A ty ostatní elektrárny neexistují a nevytváří stabilitu sítě. No nic, lituji, že firmy musí přistupovat na tuhle ekohabaďůru.

Olda

V klidu… To je jen nepředstavitelně zkur..nej žvást na oblbnutí lidí, jakože makáme na ekologii jako diví. Jistěže vpodvečer koncem listopadu berou elektřinu vyrobenou ve Chvaleticích, protože v reálu v tento okamžik na rádiusu 500 km na nic nikde nesvítí a nefouká co by utáhlo vysokorychlostní soupravu při zrychlování. P.S.: Trochu nadsázka… Jistě Stráně nabíhající do výkonu, kvůli vykrytí odpolední špičky to dají 🙂 .

Viktor

Je vidět, že o nákupu zelené energie víte hovno. Bohužel ale tento trend tu je a poptávka od zelenotupců také, takže tyhle kraviny postupuje nejen VUZ.

Olda

No… Kupodivu svět povolenek, OTE a podobných sraček je mé práci blízké. Neznamená však, že jsem z toho nadšen, aneb jen 10% dělá svoji práci v souladu s vnitřním nadšením. Já k nim určitě nepatřím… Howgh.

Leinad

Energetická burza.
Zelené elektrárny dohromady musí dodávat aspoň tolik energie, co odebírají zelení odběratelé. Kdyby to za časový úsek nesedělo (placek odběratelům se vydalo víc) tak je to podvod.

Avlaky

Takže Sirius si ještě dva roky počka

eLKá

Pokud do toho Renfe nehodí vidle.
Nikdo mimo LE, CRRC a VÚŽ nevidí do toho, jak pokračuje schvalování. První dva mlčí jak mafián u výslechu a VÚŽ nesmí ani naznačovat.

Toníček

správně se říká „Leo Ce-Tung“