Malý kus trati, velké komplikace. Opravy v Lazarské mění trasy 16 tramvajových linek
Oprava tramvajové tratě v oblasti křižovatky Spálené a Myslíkovy ulice. Foto: DPP
Tramvaje se vrátily před Masarykovo nádraží, dělníci se však přesunuli jen o kus dál. Největší změna ale přijde až s prázdninami.
Antivibrační rohože…
Nejúčinnější opatření by bylo, pokud by přes zastávky Myslíkova a Lazarská nesměly jezdit tramvaje Scheißewerke…
Proč to napojují teď místo za 3 roky, až bude rekonstrokce hotová?
Zvláštní logika jezdit 3 roky rovně přez vyhybky uprostřed Václaválu a tím je zbytečně ojíždět?
Proto, aby se to za 3 roky nemuselo zavírat znova. Nemyslím si, že by byl problém ojíždění výhybek – ona tam totiž samotná vrchní konstrukce výhybky vůbec být nemusí.
Vykaslete se na MHD, kupte si skutr :-).
Ještě doplnění, Mezibranská a Dětská nemocnice, to by asi dohromady s magistrálou nefungovalo, tak tam nezbylo, než to zrušit.
Tak tomu nerozumím, to bych musel vidět nakreslené. Tak snad to na PIDu někde bude. Tramvajové tratě se neměly rušit NIKDE! Možná pod Prašnou bránou. Ale i tam by KT4 mohly jezdit. Dnešní technologie by umožnily postavit takovou trať, aby budovy v okolí netrpěly. Stejně to byla v 60tých letech výmluva, v těsné blízkosti historických budov tramvaje jezdí, a nic tam nepadá, dokonce na 2 místech skrz historické budovy.
Mimochodem zajímá mě, jak odškodní cestující. Jestli mi proplatí lítačku nebo co udělají?
Mimochodem, nemělo by se správně říkat létačka?
Proč by vám měli proplácet lítačku proboha?
Zvlášť když je on sám považuje za zbytečné. 🪣
Vezměte si pilulku na uklidnění, třeba Vás do večera tyto bludy přejdou. Přiznám se, že takhle mimoňský příspěvek už jsem dlouho nečetl…
Proč? Vždyť dle vašich vlastních slov: „Jezdil tam metro a tramvaje jsou zbytečné“.
To neproplaci v žádném městě pěkný den
možná by se mohla vyhlásit sbírka na Karla Trestra, za každý den opravy 10 korun ( vycházím z ceny jednoroční lítačky přepočítáno na den) čili na 10 dní oprav potřebujeme 100 korunek pro nebožáka. Lidičky kdo přispěje korunečkou ?
Už aby ten Václavák byl hotový.
Myslíte tramvaje? Jezdil tam metro a tramvaje jsou zbytečné
Mínusy a bez argumentů, koukám že to je tady samý duševní mrzák
Kde nic není ani smrt nebere…
Tvl proč tady musí svý bláznivý teorie každý týden ventilovat aspoň jeden duševní gigant?
Koní není nikdy dost, zato vo*ů vždycky nadbytek.
Univerzální heslo pro obor dopravy.
Argumenty byly napsány už milionkrát, stačí si je přečíst. Navíc vy jste také žádné argumenty nenapsal.
Argumenty jsem vám teď napsal. Je na vás, jestli je pochopíte nebo ne.
Ne, jen je škoda energie se unavovat komentářem.
Ten samý, co chce vrátit peníze kvůli opravě trati, ale objizdnou trasu vybudovat odmítá?
Co když v tom metru bude výluka? No jasně, už to chápu…když budou místo metra k dispozici tramvaje, tak nebudete moct řvát, že chcete vrátit peníze za lítačku. U inteligentního člověka bych předpokládal, že mu bude více vyhovovat možnost přepravy jiným dopravním prostředkem, pokud ten jeho pravidelný nebude z jakéhokoli důvodu k dispozici. Ale kromě inteligentních jsou mezi námi holt i hamižní…nic proti tomu, buďte, jaký chcete.
Když bude v metru výluka, tak DPP zcela normálně pošle náhradní spoj X-A nebo X-C. Mimochodem, kolikrát za rok se něco takového fakt stane?
Doufám, že tímhle nikdo pro stavbu paralelní tramvajové tratě nezkouší argumentovat. 🙂
Tenhle argument fakt miluju…že jenom kvůli mimořádnostem nebo výlukám to nedává smysl stavět. Mimořádnosti nebo výluky nastávají, prostě se to děje a dít bude. A co se má v takových případech dělat? Nechat lidi chodit pěšky?? Každý bude rád za tramvaj.
A jen tak BTW, ta trať vážně není paralelní. Nebo možná je, ale jenom v krátkém úseku, pak už se tramvaje rozjíždějí do jiných směrů, kam už metro z Václaváku nejede. A právě to je hlavní argument pro stavbu té tratě – výrazně se tím rozšíří směrová nabídka spojení z centra, narozdíl od samotného metra.
Určitě ne. Ale to jeden z mnoha argumentů, kvůli kterým se musí tramvajová trať na Václavák vrátit.
Takže u toho Masarykova nádraží jsou ty tramvaje také zbytečné, když tam už jezdí metro?
Nebo jste to myslel tak, že tramvaje jsou zbytečné obecně všude?
ne, tam jezdí vlaky, tam je zbytečný i to metro. a že tam projede občas i autobus, no tak ten rovnou zapálit 😀
konec ironie….
Jestli jsou podle vás zbytečné, tak je to vaše věc. Ale z hlediska organizace dopravy by měla být kolejová síť, obzvlášť v centru redundantní. A mimo jiné také kvůli výlukové činnosti. O tom není třeba vést dlouhé diskuze.
Jezdí tam metro, tramvaje jsou zbytečné. Aha…no počkat, na letiště VH létají letadla. Zrušme trolejbusy i autobusy, jsou tam zbytečné!
Kdy už konečně někteří pochopí, že doprava není od toho, aby byla někde, ale odněkud někam?
Metro je na dlouhé vzdálenosti, tramvaje na krátké a pro dopravu z míst, kde je to na metro dál. Takže nad metrem jezdí tramvaje od Smíchova až do Hloubětína a stejně jsou ty spoje věčně obsazené.
To nevadí, aspoň bude snadnější zrušit metro jako komunistický přežitek…
No a 5 se s 21 na levém břehu nepropojí, protože chtějí šetřit…
No jo. Dá se někde vůbec najít bezvýlukový jízdní řád?
Ta (první ) věta je poněkud nešťastně napsaná:
„Tramvaje nebudou jezdit ve Vodičkově a Jindřišské ulici, ale pouze v úseku mezi ulicí Palackého a budovou hlavní pošty. Tam budou vloženy kolejové přejezdy a dopravu tak z obou stran zajistí obousměrné tramvaje.“
Už to vážně potřebuje tramvajovou trať přes Václavák, ať ty odklony nejsou tak velké.
Přesně tak…a stejně se pořád najdou chytrolíni, kteří argumentují tím, že je tam metro a tramvaje tak nejsou potřeba…
No jo…ale co když bude v metru nějaký sebevrah nebo dokonce terorista?
Spise bych rekl, ze potrebujem tramvajovou trat v ulici Na porici a 28 rijna.
Asi spíše Na Příkopě ne?
V ulici Na Poříčí tramvajová trať stále je. Spíš jste myslel v ulici Na Příkopě, ale tam stejně jako v ulici 28. října a v dolní části Václavského náměstí ještě tak dvacet let nebude. Stále existují vlivní jedinci, kteří se nesmířili s existencí trati v horní části Václavského náměstí a jakmile by se dostali přímo k moci, tak budou požadovat zastavení provozu, protože její výstavbě už nemohou zabránit. A Vy je chcete dráždit obnovou zmíněných tratí. Také bych si jejich obnovu přál, ale zatím to ještě nemá šanci. Časem ano, pokud se ovšem v Praze nedostane k moci ANO v… Číst vice »
Provoz na Václaváku už nezastaví ani Benda, Okamura nebo Babiš. A trať na dolní půlku bych viděl do 10 let s přípravami hned jak se osvědčí trať nahoře, což bude rychlé.
Rád bych byl takovým optimistou, osobně bych nejraději, kdyby se v ulici Na Příkopě jezdilo už zítra. Ale nějak po posledních volbách, kdy už není ve vedení Prahy Adam Scheinherr a primátorem se stal Svoboda, tak jsem přestal být optimistou. Jsem tedy rád, že alespoň nikdo nezastavil výstavbu tramvajové trati v horní části Václavského náměstí. Provoz tam také začne, ale pokud se voliči budou chovat jak cvoci (a volit třeba Motoristy) tak k zastavení provozu dojde a trať se ponechá jen jako záloha pro výluky v Ječné ulici.
To bude, při troše štěstí, další etapa. A když už v tom budou, tak přejmenují zastávku „Národní třída“ na „Spálená ulice“ a „Národní divadlo“ na Národní třídě na „Národní třída“…
Žižkov opět přijde o pětku. Neskutečné. Tramvaje už jsou tam i teď ve špičce na hraně kapacity a oni ještě uberou linku. Přitom mohla během výluky v pohodě jezdit mezi Hlavákem a Smíchovem přes Masaryčku a Klárov.
tady bych podotkl, ze zkrácení 5tky a převedení do Vozvny Žižkov, misto původních Malesic a Ústředních Dilen, mi rovnez zůstává zahadou. co uvádíte, nezbývá nez souhlasit!
Tam to tehdy bylo vysvětlováno potřebou posílení spojení na Ohradu a zároveň nedostatečnou kapacitou trati v Seifertově pro přidání další linky. O to hůř se chápe úplné škrtnutí té linky (letos už poněkolikáté).
Když už tak 5ky, ne „pěttky“, ale ještě líp prostě 5 bez dalších písmen. Pětka je prostě posila devítky v centru i na Žižkově a v budoucnu povede na Nákladové nádraží. Právě dnes se schvaluje odkup pozemků pro tramvaj od SŽ na zastupitelstvu magistrátu.
Klidně mohla jezdit 5/24 Voz. ŽI-Mas.n.-Kobylisy v režimu linky 24 a naopak 32 trvale na Bílou Labuť.
Tak jsou prázdniny…
Neuralgický bod noční dopravy…
Takže až se noční linky přepracují tak, aby jezdily přes Hlavní nádraží, a později se vůbec zruší, tak bude v Lazarské klid?