Skokani nijak nesouvisejí s automatikou, na to jsou spíš brány na nástupišti. A jedna se už nějaký ten pátek zkouší na kousku nástupiště na Zličíně (opět se zkouší jinde fungující).
Stěna na nástupišti vyžaduje, aby soupravy zastavovaly dostatečně přesně. Což automatické řízení obvykle zajistí.
To, co jinde funguje, asi není vyzkoušené s pražskými stanicemi, soupravami a řízením.
„, zabezpečení první linky dodá Alstom“
Ten samý Alstom, který nezná slovo sníh a mráz a na sněhem obalené palubní snímače ETCS doporučí oplach teplou vodou?
Jestli to doporučil, tak to opláchni.
Už ať je to i u nás!
Subjektivně mám pocit, že nejvíc skokanů je na B, kde to zatím asi nehrozí.
Mi povídejte, bydlím na Smíchově 🤣 Ale i to zkrácení intervalů na C bude fajn a hlavně nové vozy 🙂
Skokani nijak nesouvisejí s automatikou, na to jsou spíš brány na nástupišti. A jedna se už nějaký ten pátek zkouší na kousku nástupiště na Zličíně (opět se zkouší jinde fungující).
Stěna na nástupišti vyžaduje, aby soupravy zastavovaly dostatečně přesně. Což automatické řízení obvykle zajistí.
To, co jinde funguje, asi není vyzkoušené s pražskými stanicemi, soupravami a řízením.