Zajímavé, že zatímco zabezpečení má být od Alstomu, nové automatické soupravy si nicméně udržel CAF. Jen by mělo dojít k přepnutí napájení z 600 na 1500 V, trakční vedení (pevné) by na to mělo být připraveno. Otázkou je, kam půjdou dosavadní soupravy. Předpokládám, že pro staré CAF 5000 to bude na lince 6 konec a zbydou jen ty na lince 9. Zato CAF 8400 by byla škoda vyřadit, když jsou jen 15 let staré. Asi by se nabízela linka 9, kdeby mohly nahradit zbylé 5000. Navíc by se využilo, že 8400 „umí“ těch 600 V, protože L9 zatím není na… Číst vice »
Von
2 měsíců
„, zabezpečení první linky dodá Alstom“
Ten samý Alstom, který nezná slovo sníh a mráz a na sněhem obalené palubní snímače ETCS doporučí oplach teplou vodou?
Skokani nijak nesouvisejí s automatikou, na to jsou spíš brány na nástupišti. A jedna se už nějaký ten pátek zkouší na kousku nástupiště na Zličíně (opět se zkouší jinde fungující).
Stěna na nástupišti vyžaduje, aby soupravy zastavovaly dostatečně přesně. Což automatické řízení obvykle zajistí.
To, co jinde funguje, asi není vyzkoušené s pražskými stanicemi, soupravami a řízením.
Zajímavé, že zatímco zabezpečení má být od Alstomu, nové automatické soupravy si nicméně udržel CAF. Jen by mělo dojít k přepnutí napájení z 600 na 1500 V, trakční vedení (pevné) by na to mělo být připraveno. Otázkou je, kam půjdou dosavadní soupravy. Předpokládám, že pro staré CAF 5000 to bude na lince 6 konec a zbydou jen ty na lince 9. Zato CAF 8400 by byla škoda vyřadit, když jsou jen 15 let staré. Asi by se nabízela linka 9, kdeby mohly nahradit zbylé 5000. Navíc by se využilo, že 8400 „umí“ těch 600 V, protože L9 zatím není na… Číst vice »
„, zabezpečení první linky dodá Alstom“
Ten samý Alstom, který nezná slovo sníh a mráz a na sněhem obalené palubní snímače ETCS doporučí oplach teplou vodou?
Jestli to doporučil, tak to opláchni.
Už ať je to i u nás!
Subjektivně mám pocit, že nejvíc skokanů je na B, kde to zatím asi nehrozí.
Mi povídejte, bydlím na Smíchově 🤣 Ale i to zkrácení intervalů na C bude fajn a hlavně nové vozy 🙂
Skokani nijak nesouvisejí s automatikou, na to jsou spíš brány na nástupišti. A jedna se už nějaký ten pátek zkouší na kousku nástupiště na Zličíně (opět se zkouší jinde fungující).
Stěna na nástupišti vyžaduje, aby soupravy zastavovaly dostatečně přesně. Což automatické řízení obvykle zajistí.
To, co jinde funguje, asi není vyzkoušené s pražskými stanicemi, soupravami a řízením.
Však AŽD se na Švestkové dráze také snaží. Ovšem automatizace v otevřené krajině bez vyloučení vazeb s okolím je tvrdším oříškem.