regio-vlak

Madrid zavádí metro bez strojvedoucích, zabezpečení první linky dodá Alstom

Nástupní dveře pro automatické metro. Foto: Metro de MadridNástupní dveře pro automatické metro. Foto: Metro de Madrid

Na lince 6 již začaly úpravy stanic.

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Von

„, zabezpečení první linky dodá Alstom“

Ten samý Alstom, který nezná slovo sníh a mráz a na sněhem obalené palubní snímače ETCS doporučí oplach teplou vodou?

Ares

Jestli to doporučil, tak to opláchni.

Matěj

Už ať je to i u nás!

Náhodný Kolemjdoucí

Subjektivně mám pocit, že nejvíc skokanů je na B, kde to zatím asi nehrozí.

Matěj

Mi povídejte, bydlím na Smíchově 🤣 Ale i to zkrácení intervalů na C bude fajn a hlavně nové vozy 🙂

jva

Skokani nijak nesouvisejí s automatikou, na to jsou spíš brány na nástupišti. A jedna se už nějaký ten pátek zkouší na kousku nástupiště na Zličíně (opět se zkouší jinde fungující).

Filip Jirsák

Stěna na nástupišti vyžaduje, aby soupravy zastavovaly dostatečně přesně. Což automatické řízení obvykle zajistí.
To, co jinde funguje, asi není vyzkoušené s pražskými stanicemi, soupravami a řízením.