Maďarská Innogy ovládla český trh s plničkami CNG. Koupila 32 stanic od konkurenční E.ON

Plnění autobusu bioplynem. Foto: mb-net.czPlnění autobusu bioplynem. Foto: mb-net.cz

Souběžně firma investuje také do výroby biometanu.

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

No na CNG při dnešních cenách jezdí jen blázen

PPP

Naštěstí to není o pocitech, ale cenách. Pořád se to vyplatí, ale již to není atraktivní tak, jak před několika lety.

Alan Wank

Pořád se oproti benzínu vyplatí (nelze napřímo srovnávat cenu za kg CNG a litr benzínu), ale rozdíl je poměrně zanedbatelný a rozhodně se nevyplatí kupovat nové auto na CNG (ostatně tovární vozy už ani nejsou v nabídce).

Jan

No měl jsem fiata na CNG a při cenách kolem 45 Kč a stanici vedle ve městě už se to vážně nevyplatilo, zlatej LPG v Dacii

PPP

To není dobrá zpráva. Ceny CNG u Innogy jsou ceny nenažranců. Co na to Úřad pro ochranu hospodářské soutěže ?
U nás v Ústí nad Labem mají prakticky absolutní kontrolu a nijak si tedy vzájemně jednotlivé čerpací stanice nekonkurují, všude stejná cena (mimo BusLine s cenou 99,90 Kč/Kg což je kapitola sama o sobě).
Jsme stát tlustých líných a spokojených úředníků, které si sami živíme.
Smutné.

Vitapb

A jak si to představujete, že ouřadi budou firmám řikat za kolik mají prodávat? Postavte si plničku a prodávejte CNG třeba zadarmo.

lvy

Ten úřad dělá něco jiného, má hlídat to, aby někde neměl monopol, protože pak si může diktovat ceny.