Lufthansa se připravuje na návrat A380, první superjumbo německého dopravce opustilo poušť
Airbus A380 v novém nátěru od Lufthansy. Foto: Lufthansa
Letecká společnost plánuje v příštím roce vrátit na nebe až pět A380, největší dopravní letadla světa jí mají pomoci s letní špičkou.
Tak , že bych s ním dal jestě jednou San Francisco.
Ta spotřeba s vysunutým podvezkem asi byla trochu jinde než obvykle? A nebo to nemá až takový vliv?
To má sakra vliv. Ale holt to potřebovali přeletět do míst s možnostmi servisu.
Ostatně to není extra daleko… (ve srovnání s doletem tohoto typu je to takový spíš přískok)
Cca +30%
Najednou je jim A-380 dobrá.
To zase bude emisí CO2 a (podle posledních studií) oteplení o 0,0036°C během příštího roku…😃
Jen víc takových zpráv, už se těším, až s tím zase začnou létat.
říká vám něco SAF??
Jako že provoz jednoho tisíce těchto letadel za rok zvedne globální průměrnou teplotu o 3,6 °C?! Můžete uvést alespoň jednu z těch „posledních studií“?
No, měl to být z mojí strany pokus o vtip, když jsem si představil reakci ekofanatiků…Je to samozřejmě nesmysl a jsem rád, že s tím zase začnou lítat.
Reakci ekofanatiku a Jiřího Kocurka, kterou šlo očekávat….
oteplení o 0,0036 +- 0,0147 °C 😀
Ono se totiž oteplilo o 0,8 ˚C s chybou měření až 1,5 ˚C
Aneb je to 0,8 metru douhé plus mínus 1,5 metru.
Tak nějak🙂
Zbytek jde do srotu?
Nejdw. Len strasne dlho trva reaktivacia lietadiel. Treba vela prac spracit len aby prvykrat vzlietol. Tusim 3000 hodin. TO je len zaciatok. Dalej treba spravit generalku. Cca 6 – 9 mesiacov nic ine nerobis len reaktivujes a380.
Nevím, odkud čerpáte své informace… Reaktivace letadla po dlouhodobém zaparkování a při správném zakonzervování rozhodně není otázkou 6-9 měsíců a rozhodně se nedělá „generálka“, (čímž asi myslite D-check). Obecně se počítá kolem 1000 osobohodin, ale třeba SQ 380 9V-SKP byla po dvou letech odstavení plně reaktivována a uvedena do provozu z dva dny, totéž 9V-SKQ, také dva dny.
nejspis vychazi z toho, co nedavno probehlo medii … qantas zverejnil, ze raktivace jejich jednoho a380 jen zalezitost 4500 hodin a trva jim to 2 mesice
nejspis vychazi z toho, co nedavno probehlo medii … qantas zverejnil, ze raktivace jejich jednoho a380 jen zalezitost 4500 hodin a trva jim to 2 mesice
Měli si pozvat ty Amiky, kteří reaktivovali Fischeráky. Nikomu se moc do toho nechtělo. Oni přišli, obrazně řečeno „dohustili pneumatiky“ a odletěli.
Kde vůbec ty stroje teď jsou?