Lufthansa pokračuje ve spolupráci s airBaltic, na příští léto si pronajme 21 letadel
Airbus A220-300. Foto: airBaltic
Pronájem letadel jiným společnostem se stal pro airBaltic lukrativním zdrojem příjmů.
Pronájem letadel jiným společnostem se stal pro airBaltic lukrativním zdrojem příjmů.
Air Baltic v podstate už je ako Air Dolomit.. od začiatku využívali tak systémy Lufthansy ako aj ostatné nástroje.. ich zapojenie pod Lufthansu by trval 1 mesiac.. Lufthansa však získa lacnú pracovnú silu.. Jednoducho ideálne spojenie.. no neviem, či aj pre cestujúcich..
Věřím, že i pro cestující, s A220 Air Baltic jsem sice letěl jen jednou (tedy tam a zpět), ale sedadla mi přišla pohodlná, předem dokoupené jídlo poživatelné a tak v tom nevidím problém. Smartwings přes zimu dělají to samé pro kanaďany, ale s většími letadly, větším doletem a horším sezením (tedy za mě čistě subjektivně) a taky je to slušně živí.
Air Baltic je na rozdiel od Air Dolomiti samostatná firma a rozhodne žiadne systémy Lufthansy nevyužíva.