☹️ Hodne blbe, snad to EU antimonopol zatrhne. Lufthansa bude jeste dominantnejsi – a v sirsi Stredni Evrope ji bude sotva konkurovat LOT…
A kde bere Lufthansa ty penize, kdyz jini jsou v krizi? Neni to zazrak managementu, ktery si vyplaci mega bonusy behem COVIDu.
Obiraji zakazniky. Ceny jsou vysoke ale z Curychu do Prahy pro Swiss z Lufthansy leta nizkonakladovy AirBaltic… Horsi pristani jsem nezazil. Neumi ani cesky ani nemecky.
Ona je Lufthansa jediná společnost ve střední evropě? On tu není KLM, Air France, Lot a další společnosti?
Jiní jsou v krizi? vždyť je zlatá doba aerolinek. Paradoxně, krize se moc neprojevuje, a lidi zatím lítají. Kdo není matlák, je na nule nebo v plusu.
Jak ty poznáš, jaké bylo přistání? To je asi stejný, jako „Ryanair taky neumí přistávat“.
Jak „obírají zákazníky“? Když tam kupuješ letenku, tak ti někdo stojí s pistolí u hlavy? Nebo ? Navíc, ceny lufthansy jsou stejné, jako non-LHG konkurence. Takže by mě opravdu zajímalo, jak to „obírání“ vypadá.
i pres to, ze kupuji “jen” 41% firmy, to musi schvalovat antimonopolni urady.
noerf
1 rok
Fakt, že někteří dopravci generovali za rok 2022 solidní zisky, zatímco ti problematičtí jsou stabilně ve ztrátě byl měl být u investorů brán v potaz, zejména když pod jiným názvem dopravce již zkrachoval.
četl jste článek pořádně? „Součástí dohody je opce na úplné ovládnutí dosud státní firmy.“
Peeetr
1 rok
Jediné zajímavé na tom italském cirkusu, byl název Alitalia, za který byli ochotní italští nacionalisté z řad pasažérů zaplatit u letenek o něco vyšší cenu.
Však byla státní, tak proč se snažit? Navíc zisk je špatný a stát přece dosype z pěněz těch, které o zisk obral… aby si letenky nemohli jen tak dovolit. To dáva perfektní smyl, teda ne mě, ale Berlusconimu ano.
Já tam vidím jedno interpunkční znaménko navíc a možná (dalo by se o tom diskutovat na vysoké jazykové úrovni, laik to imho nerozhodne) jedno chybné diakritické znaménko. Takže kolega česky umí. Vy dokonale ovládáte vše, že?
☹️ Hodne blbe, snad to EU antimonopol zatrhne. Lufthansa bude jeste dominantnejsi – a v sirsi Stredni Evrope ji bude sotva konkurovat LOT…
A kde bere Lufthansa ty penize, kdyz jini jsou v krizi? Neni to zazrak managementu, ktery si vyplaci mega bonusy behem COVIDu.
Obiraji zakazniky. Ceny jsou vysoke ale z Curychu do Prahy pro Swiss z Lufthansy leta nizkonakladovy AirBaltic… Horsi pristani jsem nezazil. Neumi ani cesky ani nemecky.
Lufthansa je hrozna skupina 😡
Péťo, nemel nesmysly.
Ona je Lufthansa jediná společnost ve střední evropě? On tu není KLM, Air France, Lot a další společnosti?
Jiní jsou v krizi? vždyť je zlatá doba aerolinek. Paradoxně, krize se moc neprojevuje, a lidi zatím lítají. Kdo není matlák, je na nule nebo v plusu.
Jak ty poznáš, jaké bylo přistání? To je asi stejný, jako „Ryanair taky neumí přistávat“.
Jak „obírají zákazníky“? Když tam kupuješ letenku, tak ti někdo stojí s pistolí u hlavy? Nebo ? Navíc, ceny lufthansy jsou stejné, jako non-LHG konkurence. Takže by mě opravdu zajímalo, jak to „obírání“ vypadá.
Tak se konečně nauč Anglicky. V letadle jiný jazyk u personálu není potřeba.
ITA ve star alliance? Bomba 🙂
Treba dodať že to ešte musí schváliť EK. Čo nie je ani zďaleka isté, keďže Lufthansa už dnes kontroluje príliš veľkú časť stredoeurópskeho trhu.
Kupijí jen 41 procent, ne celou společnost.
On píše trhu, ne firmy. Tím rozhodně vliv na další kus trhu získají.
i pres to, ze kupuji “jen” 41% firmy, to musi schvalovat antimonopolni urady.
Fakt, že někteří dopravci generovali za rok 2022 solidní zisky, zatímco ti problematičtí jsou stabilně ve ztrátě byl měl být u investorů brán v potaz, zejména když pod jiným názvem dopravce již zkrachoval.
Tak lufthansa si tyto nakupy dovede ohlidat. A pokud se ji pobede donutit Italy makat misto stavkovani, tak i ITA muze byt OK.
Ovládnutí celé firmy rozumím. Ovládnutí 41 % už méně.
četl jste článek pořádně? „Součástí dohody je opce na úplné ovládnutí dosud státní firmy.“
Jediné zajímavé na tom italském cirkusu, byl název Alitalia, za který byli ochotní italští nacionalisté z řad pasažérů zaplatit u letenek o něco vyšší cenu.
A stejně byla ta společnost věčně ztrátová…
Však byla státní, tak proč se snažit? Navíc zisk je špatný a stát přece dosype z pěněz těch, které o zisk obral… aby si letenky nemohli jen tak dovolit. To dáva perfektní smyl, teda ne mě, ale Berlusconimu ano.
Sice víte, co kdo za co zaplatil, ale česky vás nenaučili?
Já tam vidím jedno interpunkční znaménko navíc a možná (dalo by se o tom diskutovat na vysoké jazykové úrovni, laik to imho nerozhodne) jedno chybné diakritické znaménko. Takže kolega česky umí. Vy dokonale ovládáte vše, že?