Lufthansa má zájem o podíl v airBaltic, píše agentura Bloomberg
Airbus A220-300. Foto: airBaltic
Šéf dopravce již dříve uvedl, že si jej dokáže představit jako součást větší skupiny.
Šéf dopravce již dříve uvedl, že si jej dokáže představit jako součást větší skupiny.
Nemyslim si ze to im prejde. Pretoze maju ITA Airways , Austrian a Swiss .Cize v strednej Europe maju takmer monopol. Ktory bude len velmi tazke prelomit. Kedze narozdiel od USA. V strednej europe AF-KLM/IAG nemaju huby a asi ani mat nebudu.
Nechteli by i SW? Ne, ze bych byl nejaky fanda standardu lufthansy, ale byli bychom lepe propojeni a drazsi by ty lety take nebyly
Lepší by bylo, kdyby si vzali ČSA.
To by bylo opravdu smutné. Místo toho aby se LH snažili vrátit k nějakým standardům kvality, tak se prostě snaží vytěsnit konkurenci. Špatná zpráva především pro Prahu.
Němci teď odhalí skutečný důvod hlasujících Čechů o návzech letadel a máme po Kundě 🙂
Nastesti pan Babič je na takove veci jeste maly pan…
Podle mě je uchvátil proklientský přístup airBaltic, který pojmenoval jedno letadlo jako klienta 🙂
Do kdy se touhle hlouposti budou cesi bavit a pripominat to pri kazde prilezitosti?
To se nedokážete trochu povznést nad věcí? S Vámi musí být zábava jako s hemeroidy.
Cist to x krat denne neni vtipne.
A proč to tedy čtete, když se Vám to nelíbí ?
Moc silná, až monopolní LHG, nevěšťí pro zákazníka nic dobrého…
Maji svych problemu dost a jeste se chteji zvetsovat. Ten nemecky poradek je posledni dobou spise svincik.
Nejsem letecký odborník, ale potenciální rychlost expanze LH Group mě fascinuje. Když se podívám na graf cen akcií Lufthansy, tak tam je za poslední rok ztráta skoro 30%. Teď koupili ITA a zvažují TAP, Air Europa a airBaltic? Skutečně si to ta společnost může dovolit?
Pokud tomu někdo rozumí víc než já určitě budu vděčný za vysvětlení.
Inu, keď je celá tvoja stratégia postavená na sieti, je dôležité aby tú sieť nemal niekto iný. Cash zas až taký problém pre LHG nie je.
Bola by dosť škoda keby LHG dovrzala tak príjemnú aerolinku ako je Air Baltic. Ale ak príde na konsolidáciu, bude to asi jediná voľba. AFKL má v regióne SAS a IAG síce priamo nič, ale vzhľadom na mieru spolupráce s Finnairom (vrátane TATL JV) asi nebude ambícia tam expandovať.
Hmmm.. hypotetická varianta Air Baltic v *A … to nezní vůbec špatně .)
Super, jste opětovně první. Gratuluji.
Obzvlášť teď po odchodu SAS by se to na severu šiklo. Navíc AB už teď dělá wet lease pro Swiss a LH…