Lufthansa měla vždy hnusné šedivé interiéry, ale tímto tomu nasadili korunu. Zaplatit za první třídu a cestovat v márnici… jistě se najde dost masochistů, kteří do toho půjdou. Já budu raději vzpomínat na krásu obchodní třídy Asiatů, kteří měli (z posledních let zkušenost nemám) narozdíl od Evropanů vkus.
a to si myslíš, že člověk co má F class řeší nějakou barvu? 😀 ten má leda tak starost jestli mu ten kaviár bude chutnat nebo ne…
A jinak, tyhle decentní barvy jsou rozhodně lepší, než přepálený barvy jiných airlines, z kterých bolí oči… ale myslím, že to jsou detaily, které nám smrtelníkům není příslušno hodnotit :-DDD
Juraj
2 let
Z informací LH to chápu tak, že tento produkt se objeví až příští rok u nově dodaných A350-900 bázovaných v Mnichově.
Aktuální 787-9 jsou z původní objednávky pro Hainan Airlines a mají ještě jinou business class, podle specifikace Hainanu.
Myslím, že se psalo, že ten „Hainan layout“ už je předělaný a už by ten Berlin měl být ve finální podobě. Příští sobotu si s ním jdu skočit z Mnichova do Frankfurtu a zpět, tak uvidíme …
Plosne povinne rozhodne u LH nejsou, to je nesmysl. Muselo jit o pozadavek cilove destinace (samotneho by me to zajimalo), jinak jsou rousky zruseny. Letel jsem tento tyden PRG-FRA-IAH a YUL-MUC-PRG a ani na jednom segmentu vyzadovany nebyly; a to ani v donedavna vysoce zfanatizovane Kanade.
Lufthansa měla vždy hnusné šedivé interiéry, ale tímto tomu nasadili korunu. Zaplatit za první třídu a cestovat v márnici… jistě se najde dost masochistů, kteří do toho půjdou. Já budu raději vzpomínat na krásu obchodní třídy Asiatů, kteří měli (z posledních let zkušenost nemám) narozdíl od Evropanů vkus.
na barvy to nelita. jsou dulezitejsi parametry
a to si myslíš, že člověk co má F class řeší nějakou barvu? 😀 ten má leda tak starost jestli mu ten kaviár bude chutnat nebo ne…
A jinak, tyhle decentní barvy jsou rozhodně lepší, než přepálený barvy jiných airlines, z kterých bolí oči… ale myslím, že to jsou detaily, které nám smrtelníkům není příslušno hodnotit :-DDD
Z informací LH to chápu tak, že tento produkt se objeví až příští rok u nově dodaných A350-900 bázovaných v Mnichově.
Aktuální 787-9 jsou z původní objednávky pro Hainan Airlines a mají ještě jinou business class, podle specifikace Hainanu.
Já to chápu tedy tak, že u 787, protože součástí press kittu je asi milion fotek 787 exteriéru a žádného jiného letadla.
Tak ne, máš pravdu, má nepozornost, díky za upozornění.
Myslím, že se psalo, že ten „Hainan layout“ už je předělaný a už by ten Berlin měl být ve finální podobě. Příští sobotu si s ním jdu skočit z Mnichova do Frankfurtu a zpět, tak uvidíme …
Juraj má pravdu, v tiskové zprávě je skutečně „od roku 2023“
Tak akorát jsem přistál ve FRA a opravdu je ten Berlin ještě v „Hainan layoutu“ … za hodku letím zpátky …
Vypadá to opravdu dobře.
Tak a teď už jen zrušit ten zbytečný hadr přes obličej, ať se dá zase normálně cestovat. I když chápu, že to není záležitost LH, ale německé vlády.
Jsou stim opravdu otravni, vlastne uz i trapni. Kdyz si mohu vybrat s LH kvuli tomu neletim
ano, jste s tim otravni. oba.
A neskončila tato povinnost už od října?
ano, od 1.10. jsou roušky na palubách LH zrušeny a jsou pouze doporučeny..
… hadr je davno zrusen. ale super, ze se lh vyhybate. aspon o dalsi dva cvoky na palube min.
doufam, ze v tom budete pokracovat.
Od 1.10. je u Lufthansy opět povinny. Minulé pondeli jsem s nimi letel..
Plosne povinne rozhodne u LH nejsou, to je nesmysl. Muselo jit o pozadavek cilove destinace (samotneho by me to zajimalo), jinak jsou rousky zruseny. Letel jsem tento tyden PRG-FRA-IAH a YUL-MUC-PRG a ani na jednom segmentu vyzadovany nebyly; a to ani v donedavna vysoce zfanatizovane Kanade.
nejsou. jen v pripade, ze leti do/z destinace, ktera je vyzaduje